Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erfaringer? Acai Ripped & Paraslim; "300 workout"

Anbefalte innlegg

Yes da, jeg er en hobbytrener. Stuegris store deler av året, treningsaktiv når det er bart ute og man ikke ramler og knekker lårhalsen av litt løping. Naturlig nok, når jeg ikke går inn for det hele året og kanskje ikke har verdens beste kosthold så blir ikke resultatene slik jeg drømmer om (men vet at jeg ikke satser nok til være garantert).

Jeg har derfor fundert litt på om mengden trening jeg bedriver 4-5 mnd i året vil kunne få seg en real boost med litt kosttilskudd, og etter å ha ramlet inn på ett par sider de siste dagene som beskriver denne kombinasjonen av kosttilskudd (paraslim og acai ripped) så lurer jeg på om det er noen her som har noen kjennskap til nettopp disse to, og vet hvorvidt dette er ren reklame bullshit jeg har surfet inn på eller noe som faktisk har noe for seg?

http://www.300movieworkout.com/

http://www.300spartanworkout.com/site/300workout.php

Jeg har ingen planer om å bli SÅ ripped, men jeg hadde satt pris på litt definisjon.

Jeg har ingen erfaring med eller videre til kunnskap kostholdstilskudd.

Mvh nysgjerrig... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er selvsagt en scam, da det er helt umulig å bli så ripped på 4 uker. Dessuten har jeg sett et par millioner slike annonser der "acai" og "4 weeks" går igjen. Jeg tok acai tilskudd selv, lenge før denne annonsen ble populær, og det er ingenting magisk med det som gjør at man kvitter seg med fettet og blir sterkere. Dette er nok en tullete webside som bruker et bilde av en veltrent person og prøver å selge søppel.

Lenke til kommentar
Dette er selvsagt en scam, da det er helt umulig å bli så ripped på 4 uker. Dessuten har jeg sett et par millioner slike annonser der "acai" og "4 weeks" går igjen. Jeg tok acai tilskudd selv, lenge før denne annonsen ble populær, og det er ingenting magisk med det som gjør at man kvitter seg med fettet og blir sterkere. Dette er nok en tullete webside som bruker et bilde av en veltrent person og prøver å selge søppel.

Takker for svar. Jeg hadde liten tro på at så store resultater var mulig på så kort tid, men var usikker på hvorvidt kombinasjonen av to kosttilskudd kunne ha en betraktelig økt effekt. Alltid greit å sjekke med andre på forums først, tydeligvis... :)

Lenke til kommentar

Oi! Er ikke de annonsene jeg har sett på red****.com?

Alle de sidenene er samme, reklamerer for produkter. Finn deg et bra treningsblad som Flex, skal love deg at du vil gå forbi hundrevis av sier med "How to get the greatest body in just 6 weeks!" , "How i gained Steriode-like 12 lbs muscle with Flax-muscle-super!!"

Bare fanteri og lureri.

edit:

Hvis det hadde vært så enkelt å gå ned i vekt, kan noen si meg hvorfor halve amerika lider av fedme og overvekt? :p

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Hvis det hadde vært så enkelt å gå ned i vekt, kan noen si meg hvorfor halve amerika lider av fedme og overvekt? :p

1. Fordi boller og brus (les: alt som gjør deg feit) er mye billigere enn sunn mat, og når de fleste liker kake bedre enn grønnsaker, hvorfor ikke?

2. Mange har dårlig betalte jobber og dårlig tid til matlaging, og da blir er en burger til $1 lettere enn å kjøpe inn grønnsaker og kjøtt til en mye stivere pris. Et brokkolihode er dyrere enn 1 stk cheeseburger.

Der har du hvertfall noe av problemet slik jeg ser det. Ta deg en tur til USA og du blir sjokkert over alle de overvektige. Det er faktisk helt sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...