maestr0 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Når jeg går inn i explorer, og er der i 2 min. så kommer det en fatal blåskjerm som sier at ern kritisk feil er oppstått. Så står det at jeg skal slå av skygging eller buffering i bios, eller slette alle tilleggskomponenter. Så skjer dumping av fysisk minne, og jeg må starte på nytt. Samme feilen skjer om jeg slår av dumping av fysisk minne. PC: AMD Xp 3000 Asus DeLuxe Kt400 1 GB DDR minne SATA Raid 10000 RPM Asus GeForce4 Ti 4800 128DDR Lenke til kommentar
ponke Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Høres ut som en feil på en (eller flere) av dine minnebrikker. Last ned et program som tester minnet grundig. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Neme Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Finner du ingen feil med software, prøv å ommøbellere på RAM brikkene dine, evt ta ut en hvis du har fler. Prøv å logg på med en annen bruker, eller reinstaller windows hvis nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå