fredrick4 Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hei jeg er snart 18 år og har tenkt å kjøp meg en tøff undomsklokke;) Har kikka litt på denne klokka TAG HEUER F1, usikker på hvilken farge som er tøffest. Fåes i svart, rød og hvit og denne Seiko Chronograph fåes også i blå og blå/hvit Hvem av dem synes dere er fines/kulest? og har dere noen andre tips? Endret 8. desember 2009 av fredrick4 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Aaaaaaaaaaaaaalt for mye surr på den siste. Heueren er litt spesiell den også syns jeg, mye pga. litt mye farger. Men står valget mellom de ville jeg lett tatt Heueren Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Ingen av de var spesielt fine. Men ville nok tatt Seiko klokka Lenke til kommentar
Destu Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Skal du ha så mye dilldall på klokken? Seikoen er håpløs, og Heueren er nokså fin, men liker ikke så godt den skiven rundt glasset som jeg ikke husker hva heter, den ble for massiv. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 For mye unødvendige greier på den siste. Hadde tatt Tag Haueren. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Det er en egen klokketråd. Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 noen som har forslag til andre klokker da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 DET ER EN EGEN KLOKKETRÅD Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Er jo umulig å se hva tiden er på Seiko'en er, stygg var den og. Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Hva med denne? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Begge var fryktelige Hvis noen hadde truet meg, og jeg måtte velg én av dem, eller å dø en grusom død, ville jeg valgt den siste … Endret 10. desember 2009 av Scooby snacks Lenke til kommentar
-edvard- Skrevet 11. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2009 ^.. og jeg som hadde tenkt til å kjøpe seikoen til deg til jul... Jeg ville valgt den fra Tag Heuer, den andre ble litt vel rotete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå