Gavekort Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Noen som klarer en bedre tid i Windows Minesweeper på easy? Endret 8. desember 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
akaoskar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen som klarer bedre? Edit: Det er easy. Er det vanlig mineswiper på pc eller er det noe på nett? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Vanlig Windows-shit. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen har lite å gjøre Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vanlig Windows-shit. Er det bestetid eller løsningsprosenten som er bra her? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Bestetid, skal oppdatere førstepost. Ja jeg har litt lite å gjøre. Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg har fått den ned på 8 prosent engang.. men det var jo litt flaks hvor jeg traff osv.. spiller jeg litt.. ligger jeg på 20 sek til vanlig. men kan ikke tenke meg det er noe å stryte av. men.. kameraten min fikk 94 sekunder åp vanskeligste (windows vista sweepern) det syns jeg imponeranes. har ikke den PC-en i nærheten av meg. så kan ikke showe:( Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vet ikke helt om beginner i Vista har samme antall ruter og miner som i XP men hvis den har det slo jeg tidsrekorden din med det halve. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 haha.. eid Filmet til og med alle 15 rundene, fikk meg jo nytt speilreflekskamera i helgen Men var jo litt flaks da, de andre 14 omgangene gikk til hel.. Skal se om jeg får slått rekorden på 94 sek på den vanskeligste til han andre karen her. Det minnekortet blir fult Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) hahaha:P.. håper du har noen terra om jeg husker. skal jeg poste bilde. men desverre så glemmer jeg det nok:P gl hf Endret 8. desember 2009 av probin Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 hahaha:P.. håper du har noen terra om jeg husker. skal jeg poste bilde. men desverre så glemmer jeg det nok:P gl hf Hehe, det var du det ja.... Trenger ikke poste bildet for den skal knuses i morgen uansett Kan man legge inn video her? PS! 6 sekunder er ganske lenge når man trykker vilt med musen Lenke til kommentar
probin Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 japp .. det er lenge. du kan uploadet det på youtube da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå