StreakingCaddis Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei! Har denne strømforsyningen i PCen: Chieftec ATX-1136H på 360W. Kan ATI Radeon HD 5770 fungere med denne strømforsyningen, eller kan jeg risikere at noe går galt hvis jeg starter opp PCen? Det står at jeg bør ha 450W på pakken, og jeg trodde jeg hadde det helt til jeg kom hjem og åpnet kabinettet. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den bruker 108W Det kommer an på resten av hardwaren din. I et hi-end system er det anbefalt å ha min 500W hvor på 12v linjene totalt har 40Ampere. Er det pci-e-kontakter på den PSU? Lenke til kommentar
StreakingCaddis Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 OK. Jeg vet ikke om det er til noe hjelp, men jeg har dette kortet fra før: Radeon X800XL Det hadde en strømledning fra PSUen. Vil det være noen risiko ved å starte opp PCen, eller tror du det vil fungere? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Eneste risikoen du risikerer er at maskinen rett og slett ikke vil starte, eller vil være stabil. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) For eks fungere bra helt til du belaster den med for eks spill, iallefall over tid og peaks er det ikke plass til. Hvor fikk du den PSU ifra? Når man kjøper et kabinett og det følger med PSU så er steg en i byggingen å kaste den. (putte i skapet) Skulle ditt kort trenge for eks 2 kontakter så må du bruke en overgang, denne overgangen må ha strøm fra 2 forskjellige linjer ut fra psu og da okkuperer du ganske mange ledninger om den klarer å levere i det hele tatt. Endret 9. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Med kun 18A på 12V-railen som er den viktigste railen, så ville jeg ikke satset på at det gikk i lengda. Disse er vel såpass gamle at de ikke har PCIe-kontakter eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå