MuffinMonster Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Heisann! Jeg byttet nylig E-mail adresse fordi den gamle hadde en innboks full av boss og spam i tillegg til at den var knyttet opp til en haug med nettsteder jeg ikke bruker lenger. Men i og med at jeg ikke har peiling på hvilke sider den er registrert på, vet jeg ikke om det er noen viktige nettsider jeg trenger å være registrert på. Skjønner dere? Så derfor må jeg vite om jeg kan slette den gamle adressen uten å miste noe viktig. Så tenker dere sikkert hvorfor jeg ikke bare kan beholde den gamle. Grunnen til dette er rett og slett det at jeg syns det er lettere å forholde meg til en adresse og ikke drive å bytte frem og tilbake hele tiden. Men poenget er! Fins det en nettside eller et program jeg kan bruke for å finne ut hvor den gamle E-mail adressen er registrert? Sikkert litt forvirrende, men prøv å forstå!=P Hilsen Erik! Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det det gjør nok ikke det. Dette er noe du må ha kontroll å selv. Du trenger ikke å slette den. Bare log ut og log inn igjen når plutselig finner ut at den er koblet til noe viktig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det finnes nok ikke, nei. Behold den gamle adressen, du Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du burde jo selv ha kontroll på hvor du har registrert deg. I det minste huske det. Mange sider har en funksjon der du kan bytte email adresse. slik kan du jo gradvis konvertere over til den nye adressen, ved å logge inn på hver side du er reigstrert og så skifte adresse. Er jo endel arbeid, men du får selv vurdere om det er verdt det Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Bytte epost adresse er no herk, sliter med samme problemet som trådstarter har Holder ett øye med tråden. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 jeg kan garantere at det ikke finnes en side/program som kan hjelpe til med dette. Av enkle grunner som at de fleste forumer og nettsider så er emailen din ikke synlig for andre. Noe some r lurt med tanke på spam o.l. Jeg bør bytte min egen mail fordi den er altfor lang og rett og slett tåpelig for min alder. Og jeg gruer meg for å forandre mail på de 40-50 forskjellige plassene. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Registrer deg med en Gmailadresse og sett den opp til å hente mail fra den gamle kontoen. Den vil automatisk vaske spam for deg og du kan også lære den opp til å sende andre meldinger du ikke liker til spamboksen. Endret 8. desember 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
MuffinMonster Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Hei igjen! Må bare si at jeg ble ganske imponert av at folk svarte så fort! Takk for alle svar! Er vel bare å lete gjennom gamle innboksen og finne ut hvor jeg er registrert. Tungvint, men er vel det eneste som går. Er selv bare 16 år og jeg lagde den gamle epost adressen når jeg var rundt 12-13 år gammel. Sier seg selv at jeg ikke var så kritisk til hvor jeg skrev inn E-mail adressen min da!=P Men igjen: Takk for all hjelp og alle svarene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå