Addyb0y Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Noen anbefalinger? Headsettet burde ha mic, men greit uten. Er forbredt på å bruke MYE på dette. Et par høvdinger eller det som skal til for den optimale lyden. Høytalene kan gå fra 1-2 tusen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Om du skal ha et skikkelig headset så bør du skippe micen, se på AKG, Sennheiser og behringer sine modeller i den prisklassen du tenker på, om du VIRKELIG skal brenne av noen tusen så anbefaler jeg å slenge på en skikkelig hodetelefonforsterer, eventuellt kjøpe et par greie høytalere med separat forsterker og bruke den til hodetelefonene også Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 har mic på cammen allerede, så tror ikke jeg trenger et headset med mic. Skjønte fint lite av hva du mente, kan du komme med eksempler? Takk for svar. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 hadde vært greit med et mer eksakt budsjett først da Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Hadde vært greit med under 4k for begge, men det kan gå helt til 5k Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) BeyerDynamic er også noe å anbefale. Selv har jeg BeyerDynamic dt770 80ohm. Et tips er å komme seg en plass der de har noen headsett fra forskjellige leverandører og teste dem på hodet. Mange hifibutikker har headsett som kan testes. Sykt mye sa du? http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakom...stem-34460.aspx Endret 8. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Beyerdynamic DT 770 Pro eller DT 880. Har selv hatt legendariske DT 770 Pro. Det er det feteste du får for denne prisen. Har ikke testet DT 880, men den er sikkert bra den også. Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) @Nizzen Så ut som et sykt nice headset det du har! Det du linka til er vel kanskje litt i det dyreste laget ^^ @Ksoljeld Vet/Tror du det er mye forskjell på DT 770 og 880? Noen som kan linke til noen greie pc-høytalere? Endret 8. desember 2009 av Addyb0y Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Liste over hodetelefoner http://www.microplex.no/Avdelinger/Datakom...yerdynamic.aspx En annen fordel med DT770 pro utenom lydkvaliteten og isoleringen er at den tåler "alt" Er veldig mange ganger jeg har satt meg på den Og man kan ha hodetelefonene på en hel dag uten at man svetter i ørene eller får gnagsår på ørene (har store ører) :!: Endret 8. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Addyb0y Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 hmm, er litt keen på mic på headsettet, stress med mic på cammen.. tror du MMX 300 er gode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå