k_flaathe Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har dette http://www.techwarelabs.com/reviews/audio/logitech_z640/ surround-anlegget, og har tenkt å kople det til pc'n. Problemet er at jeg får ikke lyd på alle høyttalerne! De kablene jeg kan plugge i, er disse: Prøvde å finne en adapter eller noe som kan få disse kopla sammen, så jeg kan plugge i laptopen min, men fant bare denne: Må jeg ha en annen dings, eller er det noe triks for å få til dette? Sorry for dårlig forklart, men jeg er helt grønn på stereoanlegg. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Regner med din bærbare kun har utgang for stereo. Da trenger du et eksternt lydkort. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 16. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2009 så det finns ikke en overgang for disse tre pluggene? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ingen magisk overgang som gjør stereo-utgang om til surround-utganger nei. Stereo fordelt til alle høyttalerne går, men da er jo hele poenget med surround-settet borte Noe slikt som dette må du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå