DraZeN Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 http://www.sweclockers.com/html/recension/...nboy.php?page=2 Har lyst på en Antec Lanboy! Men syns kabinettet var lite dypt! 42cm er jo ingenting! Noen som har den og kunne tenke seg og lette ut noen bilder? Ser ut som disker lett kan kræsja med skjermkort og slik! Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 www.microplex.no har kassa med flere bilder. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 hvis du ser her: og her: i testen du linka til er det mer enn nok plass til harddisker og ett STORT skjermkort... En ide å lese hele testen kanskje... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Ser ikke no skjermkort på bildene jeg! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 den greia som okuperer den nest øverste kort-greia på kabinettet er skjermkortet Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Et geforce4 kort er mye lengre enn det kortet der, men likevel er jeg rimelig sikker på at det er plass til et stort skjermkort. Det kabinettet ser jo ekstremt fett ut med litt modding av feks sidedøra. btw: hvor slår jeg på avatar? :oops: Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 DraZen : Ser ikke no skjermkort på bildene jeg! Hvis du veit åssen en AGP port ser ut... så klarer du kanskje å sikte deg inn på det... og da ser du at hovedkortets bredde har full klaring fra HDD.. eneste er hvis du bruker lange kabler på samme måte som på bilde, så kan de stikke borti skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå