Abnorm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan lader jeg min Macbook Pro. Fikk nettopp min første Mac og tankte jeg skulle lade den. Har koblet til kabelen, men batteriet blir stadig mindre og mindre. Det lyser først et lite grønt lys på kontakten når jeg kobler den til, men det skifter til orange lys. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Den lader når du ser et orange lys, og er fulladet når det igjen lyser grønt. At "batteritiden" blir mindre og mindre menst du lader, viser bare hvor lang tid ca det er igjen før batteriet er fulladet. Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hvordan lader jeg min Macbook Pro. Fikk nettopp min første Mac og tankte jeg skulle lade den. Har koblet til kabelen, men batteriet blir stadig mindre og mindre. Det lyser først et lite grønt lys på kontakten når jeg kobler den til, men det skifter til orange lys. Ta macen ut av esken, sett inn strømledningen. Det at det lyser oransje er vanlig kanskje det switcher til grønt når det er fulladet. Har ikke macbook selv, men min søster har det og det var ikke noe annet å gjøre. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Fant ut av det... Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hehe, dagens emnetittel, "Hvordan lade ein Macbook Pro" Ikkje for å mobbe men måtte bare klikke in når eg såg det:P Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har det falt deg inn å lese det lille, hvite heftet som fulgte med maskinen din? Der står det mye nyttig som (førstegangs)kjøpere har god nytte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå