Gå til innhold

Bruke blazer som ytterjakke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell kanskje litt dårlig formulert også, men det ser fortsatt mer fjortis med vest og skjorte enn for eksempel v-hals og skjorte. Selvfølgelig er dette min mening, om du ikke skjønte det Dorian.

Det er vel lov å kritisere meninger? Jeg forstår ikke hvorfor man skal henge seg opp i hva som er fjortis eller ei, som om eksempelet mitt med The Mentalist var stiligere for tre år siden enn nå fordi det er kommet en trend blant de unge. Jeg kan bare se for meg hvilken identitetskrise du ville fått hvis ungdomsskoleelever begynte å kle seg som deg - du hadde vel bare måttet svikte hele stilen din?

V-hals med skjorte og vest med skjorte er nøyaktig like stilig nå som det alltid har vært, og å henge seg opp i moter på den måten blir håpløst. Stil er tidløst, tross alt - og stil er så mye viktigere enn mote.

Lenke til kommentar

Altså, jeg forbinder vest og skjorte med folk som akkurat har lært å kle seg pent, værre er det ikke. Jeg føler det er inngangsbilletten til folk som prøver seg på en penere stil. V-hals ser mye bedre ut når man ikke kjører dressjakke, mens med dressjakke så er det vesten som ser best ut. Enkelt og greit, så føler jeg vest blir dumt uten dressjakke. Jeg har gått med det selv før, men føler at det ble helt feil å bruke det uten dressen.

Selvfølgelig er det lov til å kritisere meninger, men skulle opplyse om det, siden over halvparten her trur når man sier ting er stygt så er det fasiten.

Lenke til kommentar
Prøv og dropp vest om du ikke kjører dress. Det har blitt altfor fjortisish med vest og skjorte only.

Inkorrekt råd.

Hva det har blitt har ingenting å si for hva det er, nemlig badass. Det er like teit å slutte med noe fordi alle gjør det som det er å begynne med noe fordi alle gjør det.

http://thedailyel.files.wordpress.com/2009...hns-friends.jpg

Vanligvis pleier Patrick Jane å gå med vest og full dress, dette er bare et øyeblikksbilde der han, såvidt jeg husker, nettopp har tatt en lur på sofaen.

Poenget er uansett at han ikke går slik til vanlig, men går med full dress med vest under.

Men et av de bedre eksemplene på at det kan fungere greit.

Bilete fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Prøv og dropp vest om du ikke kjører dress. Det har blitt altfor fjortisish med vest og skjorte only.

Inkorrekt råd.

Hva det har blitt har ingenting å si for hva det er, nemlig badass. Det er like teit å slutte med noe fordi alle gjør det som det er å begynne med noe fordi alle gjør det.

patrickjane.jpeg

Jeg synes vest er kult selv. Men det må i det minste kombineres med en penbukse. Synes fremdeles at en vest kombinert med dressjakke gjør seg bedre.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...