Gå til innhold

Bruke blazer som ytterjakke?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har akkurat kjøpt meg en blazer fra HM, hovedsaklig pga. skolejulebord og diverse arrangamanter framover som krever litt fine klær, og kjøpte en blazer fordi jeg er lite glad i full dress :p

Men det jeg lurer på er om denne typen blazer kan brukes som ytterjakke når det ikke er 20 spek ute? :ermm:

Vil det se "normalt" ut, eller ser det rett og slett dumt ut?

Er 16 år, og går førsteåret på musikklinja VGS, om det har noe å si :p

Bilde av blazeren ligger i spoileren ;)

DXL755_73741_08005_99_9999.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, da tar H&M feil. Det er ikke en blazer.

Det kan godt hende.. har fint lite peiling på blazere :!:

Så du hadde ikke reagert på at en på 16 vandra rundt i noe sånt? Uten å ta utgangspunkt i at du sikkert er en motebevisst person som hater visse "moter" som tjukke dunjakker som de fleste ungdommer går rundt med? :p (noe jeg forsåvidt er enig i men)

Og til Kavinsky: Jeg kjøpte den ikke til i bruke i veldig formelle sammenhenger, det har jeg fortsatt dress til :)

Endret av Blazerfar
Lenke til kommentar
Vel, takk for svar! :) Da har jeg ny ytterjakke hvertfall ;)

Og til mitt forsvar så er julebordet på skola mi en ren fyllefest, og folk som møter opp i full dress ser man lite av :p

Fyllefest? Ungdomskole eller VG?

EDIT: VGS altså...hmm.., Fyllefest... ungdommer nå til dags. Jeg begynner å bli gammel :!:

Endret av adiabatic
Lenke til kommentar
Har veldig lite classy klær, utenom dress, og da velger jeg heller å gå i jakken jeg har og en skjorte :ermm:

Men det betyr jo at at du satser på å gå med en ytterjakke inne på julebordet. Ta iallefall å sleng på deg en v-hals eller cardigan og et tynt slips du kan bruke. Så kan du ha jakken på til/fra istedenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...