Blazerfar Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Hei Jeg har akkurat kjøpt meg en blazer fra HM, hovedsaklig pga. skolejulebord og diverse arrangamanter framover som krever litt fine klær, og kjøpte en blazer fordi jeg er lite glad i full dress Men det jeg lurer på er om denne typen blazer kan brukes som ytterjakke når det ikke er 20 spek ute? Vil det se "normalt" ut, eller ser det rett og slett dumt ut? Er 16 år, og går førsteåret på musikklinja VGS, om det har noe å si Bilde av blazeren ligger i spoileren Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Ehm. Det der ser mer ut som en ytterjakke enn en blazer. Sikker på at du postet riktig bilde? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 What he said^ Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Postet riktig bilde ja Blazer Ligger under blazere på HM hvertfall Men det betyr da at det kan se ut som en ytterjakke hvertfall :!: Hvordan ser den ut på en 16.åring da? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Vel, da tar H&M feil. Det er ikke en blazer. Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Vel, da tar H&M feil. Det er ikke en blazer. he he...Shame on H&M Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Ser vel ut som andre uniformsinnspirert jakker. Ville aldri brukt den der til skjorte og innendørsbruk på fest. Ser ut som du har tenkt til å gå hjem:p Vanlig sort blazer: Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Vel, da tar H&M feil. Det er ikke en blazer. Det kan godt hende.. har fint lite peiling på blazere :!: Så du hadde ikke reagert på at en på 16 vandra rundt i noe sånt? Uten å ta utgangspunkt i at du sikkert er en motebevisst person som hater visse "moter" som tjukke dunjakker som de fleste ungdommer går rundt med? (noe jeg forsåvidt er enig i men) Og til Kavinsky: Jeg kjøpte den ikke til i bruke i veldig formelle sammenhenger, det har jeg fortsatt dress til Endret 8. desember 2009 av Blazerfar Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Sort blazer = fail. Edit: Som en jakke var den jo ikke så aller verst, og jeg ville ikke reagert nei. Men til et julebord blir den nok ikke så fin desverre. Endret 8. desember 2009 av fkm Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Tok bare det raskeste jeg fant. Selve blazeren er den samme uansett farge Bare for å vise formen Endret 8. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Vel, takk for svar! Da har jeg ny ytterjakke hvertfall Og til mitt forsvar så er julebordet på skola mi en ren fyllefest, og folk som møter opp i full dress ser man lite av Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 På musikklinja blir det ofte sånn. Har et par venner som har gått/går det og deres fester er gjerne av den typen. (Beklager om jeg skjærer alle over en kam her nå). Vi hadde julebord i full dress for guttene og kjole på jentene. Lenke til kommentar
adiabatic Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Vel, takk for svar! Da har jeg ny ytterjakke hvertfall Og til mitt forsvar så er julebordet på skola mi en ren fyllefest, og folk som møter opp i full dress ser man lite av Fyllefest? Ungdomskole eller VG? EDIT: VGS altså...hmm.., Fyllefest... ungdommer nå til dags. Jeg begynner å bli gammel :!: Endret 8. desember 2009 av adiabatic Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Trenger ikke full dress. Jeg drar på fyllefest jeg også, blazer funker fint til det. Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Men er en sånn type "blazer" som jeg har helt idiotisk til festanntrekk, eller kunne jeg gjort mye værre? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jakken er fin den, men til jeg hadde heller kjørt på med blazer og noe classy utenpå. Lenke til kommentar
Blazerfar Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Jakken er fin den, men til jeg hadde heller kjørt på med blazer og noe classy utenpå. Har veldig lite classy klær, utenom dress, og da velger jeg heller å gå i jakken jeg har og en skjorte Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Har veldig lite classy klær, utenom dress, og da velger jeg heller å gå i jakken jeg har og en skjorte Men det betyr jo at at du satser på å gå med en ytterjakke inne på julebordet. Ta iallefall å sleng på deg en v-hals eller cardigan og et tynt slips du kan bruke. Så kan du ha jakken på til/fra istedenfor. Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Kan du ikke kjøre vest i stedet? Safe og stilig på samme tid. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Prøv og dropp vest om du ikke kjører dress. Det har blitt altfor fjortisish med vest og skjorte only. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå