Andylfc Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hovedkortet er nærmere bestemt et Msi i845GEM-LB, får ikke opp noe valg i bios som jeg har sett. Får riktignok 9500 poeng i 3dMark2001 med mitt radeon 9100 kort mvh Anders Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Du går i BIOSEN--->Frequency/Voltage---->CPU FSB Clock(MHz)(denne justerer du på) Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Hadde det bare vært så enkelt det kommer ikke opp noe som helst valg med hensyn til volt, MHz osv. Det kommer tre valg: Auto detect Pci clock Spread Spectrum Cpu host/Pci clock Hva skjer? Er jeg rett og slett dum?[/img] Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hmm...virker som om det kanskje er noe fukka i BIOSEN. Prøv å oppdatere BIOSEN, men hvis du ikke har gjort det før og ikke vet hvordan man gjør det, bør du ikke prøve! mer vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Bios er flasha til v1.2 altså siste. Men er ingen krise, maskina er egentlig rask nok den Er bare en liten nevrotisk overklokker...hehe Takk for svar uansett! mvh Anders R Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Er bare en liten nevrotisk overklokker...hehe Takk for svar uansett! mvh Anders R Der har du meg også liker å klokke ja, men det som hindrer meg er at jeg er en uheldig kjøper av et MSI 648MAX vil ikke gå høyere enn 150MHz FSB! det vil si 2.85GHz for min maskin, det er en P4 2.53GHz Jo værsågod btw. den manualen jeg lasta ned fra nettet om kortet ditt viser at det skal gå ann å klokke, der viser det akkurat likt som det jeg sa tidligere du skulle gå inn på i BIOSEN...dette er jo den BIOSEN som følger med hk da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå