Leite1994 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 er det noen som vet om det finnes trillebager som er bra å bruke til å frakte stasjonære pcer rundt? det skal være plass til en midi-tower pc + skjerm, mus og tastatur. blir glad hvis noen har noen forslag til skjermer som tar lite plass også Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 2 that, Lurer også på dette da det hadde vært perfekt til TG10-- Så en som hadde koffert der, men den inneholdt bare Miditower, mus tastatur. Så det finnes nok noen modeller, hvis den ikke var kustommade. Anyone? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mine innlegg. Skjermen kan du få ein del mindre ved å ta av foten. Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Har selv en slik men du kan ikke trille den rundt da den ikke har hjul. Si ifra vis det virker interresant Lenke til kommentar
Leite1994 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 jeg trenger egentlig en bag med hjul..fordi det vil være mye greiere å frakte rundt, på buss og hvis man skal gå litt langt:) jeg har funnet noe her, men denne bagen virker ut i fra bildene veldig stor..? denne ungdomsbedriften Lenke til kommentar
lain Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du har jo de store trillekoffertene i hardplast på europris f.eks, vil tro de av stor størrelse vil ha plass til tower+skjerm om skjermen ikke er for stor. Krever sikkert at du tar av foten f.eks, men det er som oftest greit på de fleste skjermene. Jeg har en softbag som er lagd for chieftec miditower, brukte den et par ganger, men skjønner godt hvorfor du ønsker å kunne trille den, da det fort blir tungt. De har også stoffkofferter på europris, med hjul, men de vil ikke gi noen ekstra beskyttelse for skjermen f.eks, men kan sikkert være en mulighet. Min anbefaling vil være å ta mål av alt du skal ha med deg, ta av skjermfoten og se hvor liten "firkant" du klarer å pakke ned ting i, også tar du deg en tur til f.eks europris og ser hva de har som kan passe deg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Tips til transport av skjermer: Tre en pute over den. Lenke til kommentar
Leite1994 Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 jeg har ikke funnet en skjerm enda, men jeg vil egentlig bare ha en skjerm som er veldig lett å pakke med seg, ganske lett og billig og størrelsen kan godt være liten (20-22") men jeg skal sjekke på europris, coop obs o.l. og se hva de har;) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Komplett selger en benq skjerm, 24" som bare veier 4kg. Lenke til kommentar
Hannepus Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Roccat har en kul flatskjerm bag i 2 forskjellige størrelser http://www.roccat.org/Products/Gaming-Acce...s/ROCCAT-Tusko/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå