Gå til innhold

Trenger litt hjelp i forbindelse med kjøp

NewbieChick

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er helt ny på alt som har med xbox å gjøre, så håper at det er noen her inne som har lyst å hjelpe meg litt.

Jeg sitter å lurer på å kjøpe en xbox i julegave i år, men er usikker på hva det er verdt å betale for en 360 elite?

Så på min lokale gamestop butikk at de har et tilbud gående nå med en 360 elite med spillene Lego Batman, Pure, Mirror's Edge og et valgfritt spil (Fifa 10, Nhl 10, Need for speed og Brutal Ledgen).

Er dette en pakke som er bra i forhold til prisen?

Har også lest flere steder at alt av kabler som man trenger ikke alltid følger med. Kan noen da si meg hva jeg må kjøpe slik at den er klar til å spille på med en gang mottakeren får den?

Håper det er noen som har tid til å hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg er helt ny på alt som har med xbox å gjøre, så håper at det er noen her inne som har lyst å hjelpe meg litt.

Jeg sitter å lurer på å kjøpe en xbox i julegave i år, men er usikker på hva det er verdt å betale for en 360 elite?

Så på min lokale gamestop butikk at de har et tilbud gående nå med en 360 elite med spillene Lego Batman, Pure, Mirror's Edge og et valgfritt spil (Fifa 10, Nhl 10, Need for speed og Brutal Ledgen).

Er dette en pakke som er bra i forhold til prisen?

Har også lest flere steder at alt av kabler som man trenger ikke alltid følger med. Kan noen da si meg hva jeg må kjøpe slik at den er klar til å spille på med en gang mottakeren får den?

Håper det er noen som har tid til å hjelpe meg :)

Denne pakken er helt suveren. Xbox Elite er jo den råeste xboxen som finnes akkurat nå, med hele 250GB.

I tillegg får du 3-4 spill. Jeg har kun prøvd Mirrors Edge og det er drit rått. Løp å kjøp! Et bedre tilbud skal du lete lenge etter

Lenke til kommentar

Her var det mye feil, som vanlig.

Elite har 120gb harddisk, ikke 250gb. Kun Modern Warfare 2 pakken har 250gb.

120gb holder likevel i massevis.

HDMI kabel følger ikke med. Det har de sluttet med for en stund siden.

Forresten best å kjøpe hos Expert i butikk. De selger den visstnok til 1799 nå etter hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar

Forresten best å kjøpe hos Expert i butikk. De selger den visstnok til 1799 nå etter hva jeg har skjønt.

Ok, finnes det spesielle HDMI kabler, eller er det det samme hvilken jeg kjøper?

Var på min lokale Expert, og der hadde de ikke det tilbudet lenger, bare arcade versjonen med 3 spill til 2300 kr..

Lenke til kommentar

Ok, finnes det spesielle HDMI kabler, eller er det det samme hvilken jeg kjøper?

Var på min lokale Expert, og der hadde de ikke det tilbudet lenger, bare arcade versjonen med 3 spill til 2300 kr..

Samme hva slags kabel, jo billigere jo bedre sånn sett. Det var da et fryktelig "tilbud" Expert hadde. Stikk på Elkjøp/Lefdal, der selger de Elite Pure/Batman pakka for 1990 i alle fall.

Lenke til kommentar

Samme hva slags kabel, jo billigere jo bedre sånn sett. Det var da et fryktelig "tilbud" Expert hadde. Stikk på Elkjøp/Lefdal, der selger de Elite Pure/Batman pakka for 1990 i alle fall.

Du vil si at den pakken er bedre enn den på gamestop? Grunnen til at jeg har sett på gamestop sin pakke er at de spillene en fikk i tillegg er spill som hadde passet mottakeren, og da er ikke prisen så viktig..

Lenke til kommentar

alle hdmi kabler passer.

noen koster mere, men alle vet at det er 0.0000 % forskjell på dyre og billige.

kjøp på biltema eller europris. 1 meter bør ikke koste mere enn 100kr.

hvis du skal ha optisk lyd til forsterker må du ha itillegg en slik: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24868 (her ser du at det følger med hdmi kabel også) denne koster forresten 450kr på elkjøp.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
alle hdmi kabler passer.

noen koster mere, men alle vet at det er 0.0000 % forskjell på dyre og billige.

kjøp på biltema eller europris. 1 meter bør ikke koste mere enn 100kr.

hvis du skal ha optisk lyd til forsterker må du ha itillegg en slik: http://dealextreme.com/details.dx/sku.24868 (her ser du at det følger med hdmi kabel også) denne koster forresten 450kr på elkjøp.

Takk for det. Da vet jeg hva jeg skal kjøpe :)

Lenke til kommentar
Jeg tror HDMI kabel eller HD kabler følger med Xbox Elite pakken. Jeg ville sjekket det opp før jeg hadde kjøpt en HDMI kabel selv.

tro kan du gjøre i kirka.

I dagens elitepakke følger det ikke med hdmi kabel. (dette er allerede gammelt nytt)

Microsoft hadde antagelig ikke råd til å legge ved en 10kroners hdmi kabel :)

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
Jeg tror HDMI kabel eller HD kabler følger med Xbox Elite pakken. Jeg ville sjekket det opp før jeg hadde kjøpt en HDMI kabel selv.

tro kan du gjøre i kirka.

I dagens elitepakke følger det ikke med hdmi kabel. (dette er allerede gammelt nytt)

Microsoft hadde antagelig ikke råd til å legge ved en 10kroners hdmi kabel :)

brukte alle penga på å banne folk i stedet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...