Sherix Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei! Idag var eg å målte min fett prosent som var relativ lav til hva jeg hadde forventa. Den var på 13% (Vet at disse målingen er litt unøyaktig men vil vise en viss indikasjon om hvor mye fett prosent man har på kroppen. Denne målingen ble gjort oss en lege.) Er 188cm høy og 94kg. Så vil gjette at min idealvekt er rundt 90kg?. Har allerede gått ned 30kg, så motivasjonen er der. Noen vil si at man har tatt av seg 30kg er bra men er enda ikke i helt fornøyd. Det jeg lurte på om det er noen dietter som er effektive som vil hjelpe meg med å fjerne de siste 5%? Eg leste en plass at med en fettprosent på 7-8% Burde man ha 6pack (selvfølgelig er dette er forskjellig fra kropp til kropp) er superfornøyd med trenings programmet mitt, så vil helst bare ha innputt på diett. Når eg ligger på sofaen, å strammer magen så ser eg den bulker utover i en U-form så musklene er der vil bare ha resten av mage fettet bort å få definerte muskler. Hvem vil ikke det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå