Røntgenfotograf Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jeg fikk lastet ned en versjon av AVID Express DV fra nettet, men blir ikke så veldig klok på egen hånd. Dette er et meget "tungt" og kostbart (US$1699) program som jeg foreløpig bare så vidt har prøvd meg litt frem på. Jeg får bl.a. ikke til å styre kameraet fra programmet. Noen som kan gi meg et par råd. Sitter med Sony PC100 DV inn/out og firewire. Her finner du mere info om AVID: http://www.avid.com/products/avidxpressdv/index.html På forhånd takk! Lenke til kommentar
mfurmyr Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Hei. Jeg jobber med Xpress DV 2.0 og har stort sett bare gode erfaringer. Normalt bruker jeg å laste inn fra Sony DSR-11, men også fra PD-150 da DSR-11 har vist seg å være kresen på kassetter. Xpress skal nå oppgraderes til 3.0 versjon, så du bør vente med å kjøpe til den kommer. Det er bare å ta kontakt om du trenger noen råd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234876 Skrevet 9. februar 2002 Del Skrevet 9. februar 2002 Heisann, AVID XpressDV krever: Windows 2000 engelsk, service pack 2 og et kompatibelt lyd og dv kort... det kan du prøve deg frem med! Eilef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå