Rumlaheim Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei, jeg skal kjøpe julegave til fetteren min om noen dager, og han sier han ønsker seg PC-spill. Problemet er at han har en mac, og jeg aner ikke hvilke spill som finnes til mac. Specs på mac-en er: 2.4GHz Intel Core 2 Duo 15.4" ( PC3-8500 DDR3)-4GB KIT (2X2GB) 1066MHz DDR3 SDRAM (PC3-8500) Han er 14 år, og liker for det meste strategispill, eller fantasy. Lurer på om noen har noen tips. Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 du kan sjekke sider som gamersgate og direct2drive og sjekk ut mac seksjonene deres. spillet jeg ville andbefalt er red alert 3 passer perfekt til aldersgruppen i allefall Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Takk skal du ha. Red Alert 3 er nok noe for han. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Football Manager (2010) blir jo utviklet til Mac og PC, kanskje det kan være noe? Det er jo en et strategispill, men kanskje ikke rett sjanger? Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 har sett mange som har problemer med FM2010 på Mac. særlig om de ikke har en ganske ny Mac og det nyeste operativsystemet. jeg vet ikke hvordan det står til med FM2010 på Mac per idag, men det kan være greit å bemerke seg. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 du får spore til MAC tror jeg:) Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 har sett mange som har problemer med FM2010 på Mac. særlig om de ikke har en ganske ny Mac og det nyeste operativsystemet. jeg vet ikke hvordan det står til med FM2010 på Mac per idag, men det kan være greit å bemerke seg. Det er godt mulig ja, har aldri spilt på mac så dette vet noen andre bedre enn meg Har bare sett at det har vært kompatibelt med mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå