vikingkylling Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Kun med stylusen, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg meker jeg er litt spent på hvordan systemet med å spille sammen med Prinsesse Zelda kommer til å være :o Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det er en liten by jeg fant hvor jeg må si ord (ikke blåse men si noe) i mikrofonen. Da følte jeg at dette var så teit å gjøre i offentlighet at jeg tok save og venta til jeg kom hjem Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 haha, det kan jeg tenke meg! Syntes det blir litt teit at sånne tine blir integret i et spill som Zelda egentlig, selv om det bare er å vente til senere med å gjøre det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg fikk dette i går og har spilt det en god del siden da. Selv om jeg ble svært skuffet over Phantom Hourglass pga Temple of Ocean King og til en viss grad skipet er dette mye, mye bedre. Jeg vil foreløpig plassere det på en solid andreplass etter A Link To The Past. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Kjøpte det i går jeg også. Jeg er ikke helt overbevist enda, men skal gi det litt mer tid. Sitter for øyeblikket fast i snøtempelet. Hersens bjeller ... Endret 18. desember 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Kjøpte det i går jeg også. Jeg er ikke helt overbevist enda, men skal gi det litt mer tid. Sitter for øyeblikket fast i snøtempelet. Hersens bjeller ... *"Spoiler" fjernet* Endret 19. desember 2009 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jepp. Men jeg tror jeg klarte å plassere den ene bjellen feil. Jeg føler jeg har prøvd alt og gått frem og tilbake 100 ganger. Finner bare ikke ut av det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ikke for å klage, men kan dere vennligst legge så mye som mulig i spoilere? Jeg har prestert å konsekvent unngå alt av previews, anmeldelser og selv denne tråden og aner ingenting om dette spillet. Alt jeg visste var at man kan kjøre tog (sier seg selv med den første traileren) og at man kan styre Link og en rustning samtidig. Har allerede fått flere overraskelser, og det etter en time. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Nå gir jeg opp. Jeg kom til 4. tempel, men nå blir det rett og slett for repetivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå