Gå til innhold

The Legend of Zelda: Spirit Tracks


Hakasu

Anbefalte innlegg

Det nye Zelda spillet kommer til DS om kun noen får dager, så derfor tenkte jeg det hadde vært greit med et eget emne dedikert til spillet.

Så, hvem skal ha det?

Jeg har lest litt rundt, ettersom det alt er kommet anmeldelser av det, og det virker veldig lovende.

Både historien, musikken og holdbarheten skal visstnok være på topp, så dette blir nok bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Jorchi, selv om jeg likte PH veldig mye en stund. Å kjempe seg ned i Temple of Ocean King var morsomt første gang, men andre gang man kjempet seg gjennom samme nivå for å komme litt lengre ned var ikke akkurat like morsomt. Tredje gang var det enda kjedeligere, og fjerde... :( Om Spirit Tracks gjør samme feil vil jeg styre unna, men om det har rettet opp den tabben blir det garantert kjøp.

 

Bladet Edge gav det for øvrig 8/10.

 

Kilik: At det er håndhold har selvsagt mye å si, men i tillegg har det "barnslig" grafisk stil mange fans skyr som pesten. Synd for dem, men ikke nøye for min del. Jeg elsker DS Lite'en min og bryr meg fint lite om den grafiske stilen.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Spiller US versjonen (som jo er klin lik europeisk... kanskje noe annerledes oversetting her og der), og spillet er kjempegøy å spille. Å ha med deg Zelda overalt er en kjempefin vri på formulaen, og føles ut som et frisk pust. Til glede for Jorchi og thecrow77: Tower of Spirits er ikke det samme som Ocean Temple. Viktigst av alt: du trenger ikke ta etasjer du allerede har tatt. Store triforce-biter blir byttet ut med tre Light-Dråper du ikke trenger å bære, men som går inn i sverdet ditt slik at du kan angripe Phantomene. Å kjøre tog over lange strekninger kan dog bli noe langsomt, men det er en grei avbrekning fra actionet. Alt i alt er dette enda et bra Zelda-spill, en forbedret versjon av PH.

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt det over dammen. Siden Posten har julerush så spiller jeg det på ROM i mens pakka sneiler seg framover.

 

Er jeg den eneste som sliter med å få mikrofonen skikkelig til? Blåser meg ør i huet hver gang jeg må spille sanger med de Lokomos, fordi spillet ikke detekterer ordentlig at jeg blåser mot mikrofonen.

 

Spiller på ROM jeg også.

 

Jeg bruker DSi og micen fungerer elt fint, trenger så vidt å blåse. Sjekk mic sensetiviteten inne på hovedmenyen til spillet.

Lenke til kommentar
Det tårnet høres bra ut. :) Men to ting. For det første, det er vel ikke noe tidspress i tårnet lengre? Mener jeg leste noe om det et sted. Og for det andre, må man bruke mikrofonen? Kan man ikke trykke en tast i stedet som i andre spill? Har uansett bestilt det fra Platekompaniet. :)

 

Ingen tids begrensning, men du må bruke mic D:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...