Hakasu Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Det nye Zelda spillet kommer til DS om kun noen får dager, så derfor tenkte jeg det hadde vært greit med et eget emne dedikert til spillet. Så, hvem skal ha det? Jeg har lest litt rundt, ettersom det alt er kommet anmeldelser av det, og det virker veldig lovende. Både historien, musikken og holdbarheten skal visstnok være på topp, så dette blir nok bra! Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Merkelig hvor mye mindre interesse det er for håndholdt Zelda. Hadde det vært Zelda Wii som kom ut på fredag hadde vi hatt en tråd med minst 20 sider nå... 9.3 hos IGN, 9/10 hos Eurogamer. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg hadde skaffet det, hadde det ikke vært for PH som helhetlig skuffet. Jeg koste meg veldig helt til jeg innså at spillet kun skulle reprodusere "Temple of The Ocean King" i det uendelige. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Enig med Jorchi, selv om jeg likte PH veldig mye en stund. Å kjempe seg ned i Temple of Ocean King var morsomt første gang, men andre gang man kjempet seg gjennom samme nivå for å komme litt lengre ned var ikke akkurat like morsomt. Tredje gang var det enda kjedeligere, og fjerde... Om Spirit Tracks gjør samme feil vil jeg styre unna, men om det har rettet opp den tabben blir det garantert kjøp. Bladet Edge gav det for øvrig 8/10. Kilik: At det er håndhold har selvsagt mye å si, men i tillegg har det "barnslig" grafisk stil mange fans skyr som pesten. Synd for dem, men ikke nøye for min del. Jeg elsker DS Lite'en min og bryr meg fint lite om den grafiske stilen. Endret 8. desember 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Vet noen om dette er slik som eneren, at du må vende tilbake til det slottet hver gang du har gjort et oppdrag? Edit: Oi, det var litt dårlig forumlert. Overdreven mattelesing har rotet med hodet mitt. Endret 9. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Det er et tempel man må dra tilbake til flere ganger i løpet av spillet, ja, men man trenger ikke å dra gjennom de forskjellige nivåene på nytt slik som i PH. Endret 9. desember 2009 av Serjiously Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Flott. Da kommer jeg nok til å kjøpe dette. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Spiller US versjonen (som jo er klin lik europeisk... kanskje noe annerledes oversetting her og der), og spillet er kjempegøy å spille. Å ha med deg Zelda overalt er en kjempefin vri på formulaen, og føles ut som et frisk pust. Til glede for Jorchi og thecrow77: Tower of Spirits er ikke det samme som Ocean Temple. Viktigst av alt: du trenger ikke ta etasjer du allerede har tatt. Store triforce-biter blir byttet ut med tre Light-Dråper du ikke trenger å bære, men som går inn i sverdet ditt slik at du kan angripe Phantomene. Å kjøre tog over lange strekninger kan dog bli noe langsomt, men det er en grei avbrekning fra actionet. Alt i alt er dette enda et bra Zelda-spill, en forbedret versjon av PH. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2009 Det var en lettelse å høre! Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har bestilt det over dammen. Siden Posten har julerush så spiller jeg det på ROM i mens pakka sneiler seg framover. Er jeg den eneste som sliter med å få mikrofonen skikkelig til? Blåser meg ør i huet hver gang jeg må spille sanger med de Lokomos, fordi spillet ikke detekterer ordentlig at jeg blåser mot mikrofonen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg har bestilt det over dammen. Siden Posten har julerush så spiller jeg det på ROM i mens pakka sneiler seg framover. Er jeg den eneste som sliter med å få mikrofonen skikkelig til? Blåser meg ør i huet hver gang jeg må spille sanger med de Lokomos, fordi spillet ikke detekterer ordentlig at jeg blåser mot mikrofonen. Spiller på ROM jeg også. Jeg bruker DSi og micen fungerer elt fint, trenger så vidt å blåse. Sjekk mic sensetiviteten inne på hovedmenyen til spillet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det tårnet høres bra ut. Men to ting. For det første, det er vel ikke noe tidspress i tårnet lengre? Mener jeg leste noe om det et sted. Og for det andre, må man bruke mikrofonen? Kan man ikke trykke en tast i stedet som i andre spill? Har uansett bestilt det fra Platekompaniet. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det tårnet høres bra ut. Men to ting. For det første, det er vel ikke noe tidspress i tårnet lengre? Mener jeg leste noe om det et sted. Og for det andre, må man bruke mikrofonen? Kan man ikke trykke en tast i stedet som i andre spill? Har uansett bestilt det fra Platekompaniet. Ingen tids begrensning, men du må bruke mic D: Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Mic? Hm... håper det ikke er så mye. Litt kjipt å sitte i et rom med mange folk og rope usaklige ting til DS'en... Endret 12. desember 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Mic? Hm... håper det ikke er så mye. Litt kjipt å sitte i et rom med mange folk og rope usaklige ting til DS'en... Neinei, ikke noe roping, du må blåse Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2009 Var litt bekymret for det selv :O Jeg spiller alltid DS på bussen, og hadde sett passe dumt ut å sitte å rope ting inn i DSen klokka halv 8 om morgenen! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Blåse? Ja, det var jo mye bedre... Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Det er mye mer diskrè det da, hvertfall! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Ikke om du sitter på bussen og må blåse inn i mikrofonen for å få toget til å gå. Tenk deg en full buss, og du sitter der ogblåser. Puff... puff... puff... puff... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvordan er styringen i forhold til PH? Kan man styre hele spillet med stylusen, eller må man bruke venstrehånden også? Senebetennelse ser ut til å ødelegge spilljula Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå