Gå til innhold

spørsmål om salg av fallout 3 game of the year ed?

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

tror dere jeg får mer for fallout 3 game of the year edition enn jeg ville ha fått for vanlig utgave?

hva kan jeg vente meg å få for det?

har de en database de sjekker priser i slik at man får den samme prisen i alle butikkene?

edit: til info så har jeg byttet navn på tråden slik at den ikke bare handler om gamestop.

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg tenker ikke på om de har det på nettet, men om de har det i butikkene, eller om de der bare må vurdere selv hva det kan være verd.

Lenke til kommentar

Mener å ha hørt noe om at det er en fast pris for spillet, også trekker de noen kroner for mangler. f.eks 10 kroner for veldig slitt eske og 15 kr for manglende manual eller lignende. Tok bare tilfeldige priser i eksempelet nå, men mener å ha hørt at det fungerer sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Hvilken versjon du har av spillet pleier sjelden å si noe. Og prisene på spillet blir styrt fra hovedkontoret så det forandrer seg ikke fra butikk til butikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg kan tenke meg til å selge det for 2-300. det fremstår som helt nytt, og det er jo game of the year edition som koster 5-600 kr om jeg ikke tar helt feil. virker det som en urimelig pris? det er på xbox om det har noe å si.

Lenke til kommentar

Skal tenke på det, i mellomtiden ville jeg prøvd ut Finn.no

Tror ikke det skal gå så lang tid før du får solgt det der.

Bare lurte på en ting, hva er det som er 'ekstra' med Game of The Year Edition?

Sitter på et litt lukket nettverk som blokkerer alle sånne spille sider.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

alle ekstraoppdragene som de har laget er med. jeg er ganske sikker på at de ikke skal lage flere oppdrag. det er 6 nye oppdrag tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...