Pollador Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Feil. http://www.bodyrecomposition.com/research-...rch-review.html Les siste del av artikkelen. Uavhengig om det der stemmer eller ikkje er det framleis ingen grunn til å ikkje trene bein. Har jeg sagt at man ikke skal trene bein? Nei. Jeg er helt for å trene bein, men ville bare rette opp det Sitronsaft sa. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hehe, jeg har ikke dette fra noen kilder nei, jeg bare kommer med spekulasjoner. Jeg har aldri gitt inntrykk av noe annet i innlegget, og det står også i signaturen min at man får passe seg ;P Når det står ulike ting fra ulik forskning kan man jo ikke gjøre annet. Men jeg vet i alle fall at jeg ikke ville latt mine egne barn trene styrke med vekter før de var minst 14-15 år, avhengig av deres fysikk (fins jo folk som Pijus) men det er altså pga skader. For alt mine foreldre vet kunne jeg ha løftet med verdens dårligste teknikk i både knebøy og markløft med tunge vekter på gymmet og de ville aldri funnet ut av det før jeg måtte til kiropraktor/hadde fått en kronisk ryggskade. Så det eneste jeg kan gjøre med sikkerhet er å anbefale alle, i alle aldre, å få noen til å se over teknikken sin, og man bør snakke med noen og teste ut litt selv om hvilken treningsmengde som er mest passende. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Vi ungdommer har en tendels til å skade oss på treningen, du vet.. Show off for jenter og kamerater... Der er nok derfor folk under 16 år ikke får trene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå