Dernel Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Heisann. For et par måneder siden kjøpte jeg meg en Audi A4. Den ene baklykten var knust, men om sider har jeg fått nye av han jeg kjøpte bilen av. Jeg har allerede byttet frontlykter og sett på alle de tvilsomme koblingene han har i bilen. Nå har jeg koblet til de nye baklyktene og slik er det: Gule blinklys og oransje ryggelys. Dette trodde jeg at jeg skulle fikse ved å bytte om på pærene, men det går jo ikke siden de ikke har lik sokkel og passer da ikke i kontakten de skal sitte i. Da tenkte jeg at jeg skulle få tak i Oransje pærer sin passer i den kontakten for blinklys, det viste seg jo selvsagt at det ikke gikk an. Altså må det være en koblingsfeil. Jeg tror feilen er i disse "kontaktene" eller hva man skal kalle de: Prøvde å dra litt hardt i de ledingene for å få de ut av den blåe skjøten, men det gikk ikke. Kan hende jeg må røske litt hardere, men tenkte jeg skulle spørre her først, før jeg begynte å rive fra hverandre ledninger. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Zalo Ultra Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det blitt ettermontert tilhengerfeste? Tror du skal dra veldig hardt for å løsne de der. Ledningene er klemt sammen og ikke ment å løsnes igjen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Er forøvrig i orden nå, bare klipte ledningene og byttet om på de så fungerte det Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hvorfor klippet du dem? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg fikk dem hvertfall ikke fra hverandre, så jeg klippet dem, satte på nye kabelsko slik at jeg har riktige lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå