vohm Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hadde det vært mulig og tatt kameraet fra en Iphone 3gs og suttet det inn i en Iphone 1 generasjon? Er kameraene like med tanke på tilkopling og størelse? Ville det da fungert som 3.2? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei dette tviler jeg veldig sterkt på uten at jeg skal gå ut med sikkerhet, men det er jo to forskjellige telefoner rent designmessig og det er Apple vi snakker om. Å tulle med slike ting fungerer ofte svært dårlig. Et spørsmål, hvorfor i allverden vil du gjøre dette? Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 og suttet det inn i en Iphone 1 generasjon? hehe, måtte le litt av den skrivefeilen der Jeg har lest flere steder at folk har byttet camera mellom 3g og 3gs, så det burde være fysisk mulig, men jeg vet ikke om mobilen kan bruke det nye kameraet... Men når et nytt kamera koster +/- 50kr fra ebay er det jo ikke store kostnaden for å finne det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå