Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøper aldri våpen. Våpen man kjøper trenger som regel ammo man må kjøpe, mens våpen man plukker opp etter fiendene bruker ammo fiendene slipper. De er kanskje litt svakere, men man har så godt som evig ammo til dem. Hvem gidder spare på skuddene? :p Ammo koster i grunnen lite, men det blir slitsomt å dra til butikken hele tiden fordi man sløste bort ammo. Da er det lettere å bare plukke opp mer ammo fra fiendene man nettopp drepte.

Lenke til kommentar

Har akkurat startet spillet (kommet med til Thieve's Landing), og lurer på hvordan jeg kan få penger fort. Tar utrolig lang tid å spille Liar's Dice og poker osv, ser ikke for meg at dette er spesielt lønnsomt. Tips? Kunne tenke meg litt dollares for å få kjøpt litt våpen og slikt.

Jakt! Bruk Skin Animal Buggen for å få fortgang.

Jeg anbefaler og åpne mexico, og jakte ulv rundt Chuparosa (stor radius). Plasser hesten din over dyret og gå av, trykk skin animal og få godsakene instant. Hvis du tar deg en times tid vil du samle opp mye du kan selge. Husk å selg innmaten der du ikke får jaktet på dem, så får du noen ekstra små cash på kjøpet.

Si i fra om jeg surrer med ord og setninger. Det er sent :)

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Det er litt småtrist at det ikke går an å loote uten animation uten å bruke denne buggen.

Ja, en av funksjon på looting animasjonen hadde vært fint.

Forresten, den posten din var veldig tricky å forstå :p

For meg hvertfall :)

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Har Rockstar sagt noe om eventuelle fremtidige DLC's noe ala Ballad of Gay Tony til GTA4? Jeg ble ferdig med hovedhistorien alt, alt for fort og den kunne godt vært dobbelt så lang for min del.

Spoiler for hvordan spillet slutter:

Kanskje plukke opp historien hvor sønnen prøver å få revansje over staten som drepte faren?

Lenke til kommentar

Har Rockstar sagt noe om eventuelle fremtidige DLC's noe ala Ballad of Gay Tony til GTA4? Jeg ble ferdig med hovedhistorien alt, alt for fort og den kunne godt vært dobbelt så lang for min del.

Spoiler for hvordan spillet slutter:

Kanskje plukke opp historien hvor sønnen prøver å få revansje over staten som drepte faren?

Nei, John's død symboliserer slutten på det Ville Vesten. IMO ville det vært dumt med mer historie.

Lenke til kommentar

Sliter litt med å finne boars nå. Tips? Fant én nord for MacFarlane-gården, men ikke noe mer :p

Ok, har funnet litt boars nå, men får jo aldri støttennene! Får bare kjøtt og skinn... noe jeg kan gjøre med dette?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Er mer eller mindre tilfeldig når du får støttenner virker det som. Du kan slakte tre dyr etter hverandre og få tre tenner, andre ganger får du kanskje én fra fire dyr. Kan være at de har tatt høyde for kjønnsforskjeller, der hunnen har mindre/kortere støttenner en hannen, ikke vet jeg.

Er ikke hundre prosent sikker, men har lest fra flere kilder at challengen teller antall slaktede dyr, ikke antall tenner (selv om det står spesifisert tenner).

Uansett så er det en haug med villsvin like ved Bearclaw Camp i Tall Trees, mellom Bearclaw Camp og Manzanita Post. Hvis du ser på kartet ser du at det er bilde av et villsvin der. Tror jeg slakta 12-13 villsvin der for å få fem støttenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...