Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden


CypheroN

Anbefalte innlegg

Nyhet!

Wild West Heat Seaking Bottles/Dynamite

 

Dette må prøves når du er på fugle jakt. Gjerne de som er ekstra langt unna.

 

Du trenger:

  • Dynamitt eller Fire Bottle
  • Dead Eye
  • 1stk Vanlig våpen (rifle/shotgun/revolver osv.)
  • En liten Teip bit

 

  1. Ta frem våpenet ditt, og sikt
  2. Plasser en liten teip bit over siktet
  3. Finn frem Dynamitten eller Fire Bottle
  4. Enter Dead Eye
  5. Sikt på fuglen, og marker (om du har Dead Eye level 3)
  6. Skyt, samtidlig som du sier Fox Two!

1 og 2 er ikke nødvendig om du er flink på no scope.

 

Enjoy

Endret av Erav
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det var derfor ja. jeg la henne på skinnene nær Armadillo og når jeg plukket hun opp fortsatte toget uten å stoppe. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke lagt henne på hesten (samme gjaldt en tyv som jeg fanget med lassoen). Tenkte jeg kunne sprenge henne med dynamitt men det endte med at jeg kastet feil, ble kastet av hesten og satt fast under bakken. En annen rar ting var at når hun ble plukket opp og toget fortsatte ble jeg "overkjørt" av toget, dog uten å dø. Det bare kjørte "gjennom" meg.

 

Tror hun bragte med seg en forbannelse :p

Endret av Bilael
Lenke til kommentar

 

 

Jeg kan skifte klær, og gjøre alt jeg kunne med john?

 

 

 

Det er ikke det han mener. Han mener at saven etter du er på ranchen, før john dør. Spå vil han ha mulighet til å skifte klær. For han vil heller spille med John enn Jack. Så han loader tidligere fil før John blir drept.

 

 

Man er faktisk nødt til å bruke rancher outfiten. siden R* tvinger den på deg i de siste oppdragene, siden John er en rancher før han dør. However. Jeg savner torturering av Edgar Ross i det siste stranger missionet, for skikkelig revenge :p

 

Lenke til kommentar

Hei,

 

Skulle til og teste ut den nye nedlastnings-pakken til RDR nå, men blir bedt om og skrive inn en såkalt kode fra Rockstar, noen som er litt svettere en meg her:P som kan forklare meg hvor jeg finner en slik kode ?

 

du trykker firkant istede når du er i downloadable content menyen i Red Dead.

Lenke til kommentar

Har akkurat startet spillet (kommet med til Thieve's Landing), og lurer på hvordan jeg kan få penger fort. Tar utrolig lang tid å spille Liar's Dice og poker osv, ser ikke for meg at dette er spesielt lønnsomt. Tips? Kunne tenke meg litt dollares for å få kjøpt litt våpen og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...