Erav Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Nyhet! Wild West Heat Seaking Bottles/Dynamite Dette må prøves når du er på fugle jakt. Gjerne de som er ekstra langt unna. Du trenger: Dynamitt eller Fire Bottle Dead Eye 1stk Vanlig våpen (rifle/shotgun/revolver osv.) En liten Teip bit Ta frem våpenet ditt, og sikt Plasser en liten teip bit over siktet Finn frem Dynamitten eller Fire Bottle Enter Dead Eye Sikt på fuglen, og marker (om du har Dead Eye level 3) Skyt, samtidlig som du sier Fox Two! 1 og 2 er ikke nødvendig om du er flink på no scope. Enjoy Endret 23. juni 2010 av Erav Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Wild West Heat Seaking Bottles/Dynamite Skyt, samtidlig som du sier Fox One! Det er fox two som brukes om varmesøkende missiler, ikke fox one. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Wild West Heat Seaking Bottles/Dynamite Skyt, samtidlig som du sier Fox One! Det er fox two som brukes om varmesøkende missiler, ikke fox one. Bla bla. Bedre nå? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Kan man ikke plassere folk på togskinnene og la toget kjøre over dem? Plasserte en prostituert på skinnene, ventet og når toget kom så bråstoppet det og når jeg løftet henne opp fortsatte toget. Endret 23. juni 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har gjort det et par ganger. Husk å legg personen et stykke fra byen da, siden det skal stoppe der uansett. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Kanskje det var derfor ja. jeg la henne på skinnene nær Armadillo og når jeg plukket hun opp fortsatte toget uten å stoppe. Av en eller annen grunn fikk jeg ikke lagt henne på hesten (samme gjaldt en tyv som jeg fanget med lassoen). Tenkte jeg kunne sprenge henne med dynamitt men det endte med at jeg kastet feil, ble kastet av hesten og satt fast under bakken. En annen rar ting var at når hun ble plukket opp og toget fortsatte ble jeg "overkjørt" av toget, dog uten å dø. Det bare kjørte "gjennom" meg. Tror hun bragte med seg en forbannelse Endret 23. juni 2010 av Bilael Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Artig coop-bug...Båten i The River klikka en smule, og alle datt av unntatt meg. Det resulterte i at de andre skallene presterte å kicke meg(!)...Snakker om Lenke til kommentar
Erav Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg kan skifte klær, og gjøre alt jeg kunne med john? Det er ikke det han mener. Han mener at saven etter du er på ranchen, før john dør. Spå vil han ha mulighet til å skifte klær. For han vil heller spille med John enn Jack. Så han loader tidligere fil før John blir drept. Man er faktisk nødt til å bruke rancher outfiten. siden R* tvinger den på deg i de siste oppdragene, siden John er en rancher før han dør. However. Jeg savner torturering av Edgar Ross i det siste stranger missionet, for skikkelig revenge Lenke til kommentar
Evil Monkey Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, Skulle til og teste ut den nye nedlastnings-pakken til RDR nå, men blir bedt om og skrive inn en såkalt kode fra Rockstar, noen som er litt svettere en meg her:P som kan forklare meg hvor jeg finner en slik kode ? Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 må man ha invite eller invite folk på vennelista for å spille med andre på read dead online? eller kan man spille med randoms? Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kan spille med randoms. how? jeg joiner multiplayer pub i freeroam også er det ingen der. har gjort det flere dager på rad og ingen er online. er det bare dårlig med folk online eller er det noe jeg gjør feil :S Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har spilt både free roam og andre multiplayer typer, men oftest er det ingen eller få folk. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hei, Skulle til og teste ut den nye nedlastnings-pakken til RDR nå, men blir bedt om og skrive inn en såkalt kode fra Rockstar, noen som er litt svettere en meg her:P som kan forklare meg hvor jeg finner en slik kode ? du trykker firkant istede når du er i downloadable content menyen i Red Dead. Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 jeg får ikke spilt RDR på multiplayer, det går ikke an å koble til xbox live, eller gå inn på siden xbox.no det bare står: problemer ved å laste inn side, alle andre sider går ann å laste inn?? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kanskje microsoft har noen problemer? Hotmail funker ikke heller i dag. Lenke til kommentar
cehovo888 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kanskje microsoft har noen problemer? Hotmail funker ikke heller i dag. hotmailen min virker fint, men ikke xbox greiene off topic, har noen av dere sett den nye xboxen , hva syns dere om den? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Cehovo, den boxen er det alt en tråd om https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1237480 Uansett, jeg vet ikke hva som er galt med xbox da, men siden jeg har problemer på noen microsoft sider og du på noen andre så kan det være problemer på den fronten. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har hverken hatt problemer med Xbox eller noe annet fra MS, så tviler på at det er noe. De gangene det er noe ER jeg rammet, garantert Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Har akkurat startet spillet (kommet med til Thieve's Landing), og lurer på hvordan jeg kan få penger fort. Tar utrolig lang tid å spille Liar's Dice og poker osv, ser ikke for meg at dette er spesielt lønnsomt. Tips? Kunne tenke meg litt dollares for å få kjøpt litt våpen og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå