ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Til deg Ramius: Har du gjort ferdig alle oppdragene på gården? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Huff da. Det var en trist slutt Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Nå som mange har fått spele RDR ei stund så tenkte eg berre å spørre: -Er spelet like bra som anmeldelsane vil ha det til? Eg er ein av dei som var litt skuffa over GTAIV, sidan mange av oppdraga var litt repiterande og mange av dei funksjonane som eksisterte i tidlegare GTA spel var fjerna. På mange måter synest eg at GTAIV var eit steg tilbake I forhold til San Andreas. GTAIV verka på mange måtar som GTA3 (det første av dei nye GTA spela), berre med oppgradert grafikk. Så korleis måler Red Dead Redemption opp, er det eit spel som eg bør kjøpe eller kan eg like greit hoppe over det? Følte det samme som deg om GTA4, men RDR har bare vært gøy. Ingen døpunkter Takk for tilbakemeldinga, skal ta å stikke innom butikken for å plukke opp RDR da. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 RDR, har som GTA IV et mer realistisk preg over seg. Om du synes pre-GTA IV var gøy fordi du kunne gjøre ting som var helt kokkelimonke, som å fly helikoptre inn i biler mens folk flyr til alle kanter for eksempel, så vet jeg ikke helt om du vil like RDR. Kjøp det uansett sier nå jeg, så får du finne ut selv om det er noe for deg. Er ikke noe stort problem å selge det til Gamestop f.eks om du ikke skulle like det. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Liker spillet så langt, men får ikke til og spille online skikkerlig. Finner veldig lite folk, av og til starter helt fint men etter 1-2 min så står det at alle som er i ''has left the session''. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og fikse dette? Spiller på PS3. Endret 16. juni 2010 av Raytee Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Liker spillet så langt, men får ikke til og spille online skikkerlig. Finner veldig lite folk, av og til starter helt fint men etter 1-2 min så står det at alle som er i ''has left the session''. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og fikse dette? Spiller på PS3. Online-systemet er rett og slett dårlig, sånn er det. Selv om det er 3000 spillere å velge i, blir det likevel stort sett 2 mot 2 eller 3 mot 3. I tillegg er skade våpen tar ekstremt tilfeldig, noen ganger holder det med ett eller to skudd, mens TI skudd ikke hjelper en annen gang. Med samme våpen, og samme sikting. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor mange skudd du bruke for å drepe kommer jo helt an på hvor du treffer. Selv om det er auto-aim må man sikte litt selv Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Liker spillet så langt, men får ikke til og spille online skikkerlig. Finner veldig lite folk, av og til starter helt fint men etter 1-2 min så står det at alle som er i ''has left the session''. Noen som vet hva jeg kan gjøre for og fikse dette? Spiller på PS3. Har du sjekket NAT-innstillingene til routeren din? Jeg slet veldig med å spille på nettet før jeg fant ut av NAT-innstillingene. (nå har jeg riktignok ennå ikke klart å løse de problemene, men jeg vet i det minste hva problemet er.) Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hvor mange skudd du bruke for å drepe kommer jo helt an på hvor du treffer. Selv om det er auto-aim må man sikte litt selv Ikke online etter min erfaring. Om ett skudd i foten eller 7 i hodet dreper, er fullstendig tilfeldig. Morsomt læll da Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har aldri treng tå bruke mer enn maks 2 skudd i hodet online. Da må du akkurat ha bommet eller truffet en annen kroppsdel. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kjøpte spelet i går og starta å spele. Ser bra ut til no, einaste seg ser er at eg burde ha gjort alle oppdraga på ranchen der eg startar fyrst sidan mange av dei forklarer element i spelet og gir deg tilgang på meir utstyr. Eg starta å utforske litt på eiga hand fyrst noke som førte til ein litt merkelig flyt når eg går tilbake til ranchen og Bonnie tar meg med til Armadillo der hovedpersonen opptrer som at det er fyrste gongen han er der når eg i verkelegheita har vært mykje i Armadillo. Akkurat her kunne spelet kanskje med fordel lagt inn ei lita begrensning i mobiliteten slik at spelaren blir på ranchen lengre. Ellers så tenkte eg å spørre, korleis fanger eg kriminelle levande ved å skyte dei i foten? Eg fekk det til i det fyrste oppdraget der spelet guidet meg gjennom det, men når eg skal prøve sjølv på andre oppdrag så ender eg berre opp med ein kriminell som kryp langs bakken for å stikke av eller skyte på meg. Skyt eg fleire gongar i foten til vedkommande ender det berre opp med at han tar så mykje skade at han dør. Er det noke viktig som eg gjekk glipp av her? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du må bruke lasso. Skyter du de i foten så hindrer du han i et øyeblikk slik at han ikke skyter tilbake og du får til å bruke lassoen. Så slipper du også at han stikker av. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du må bruke lasso. Skyter du de i foten så hindrer du han i et øyeblikk slik at han ikke skyter tilbake og du får til å bruke lassoen. Så slipper du også at han stikker av. Ok, takk for svar. Var berre det at når eg gjekk gjennom tutorialen så fekk eg fange skurken levande ved å skyte han i foten (dette var før eg hadde gjort oppdraget der eg fekk lassoen). Spørs om det var ein glitch eller at tutorialen var laga slik at du alltid fanger han i live uansett kor du skyt. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvor mange skudd du bruke for å drepe kommer jo helt an på hvor du treffer. Selv om det er auto-aim må man sikte litt selv Ikke online etter min erfaring. Om ett skudd i foten eller 7 i hodet dreper, er fullstendig tilfeldig. Morsomt læll da Man kan si hva man vil om Red Dead Redemption, men det blir jo ufrillig morsomt når man drukner fordi man rir langs vannet, hesten sklir og får vann til litt over hovene. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det skal jo en del til for at hesten drukner da, det er jo blant annet et sted hvor du kan gå gjennom elven uten å drukne Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du må bruke lasso. Skyter du de i foten så hindrer du han i et øyeblikk slik at han ikke skyter tilbake og du får til å bruke lassoen. Så slipper du også at han stikker av. Ok, takk for svar. Var berre det at når eg gjekk gjennom tutorialen så fekk eg fange skurken levande ved å skyte han i foten (dette var før eg hadde gjort oppdraget der eg fekk lassoen). Spørs om det var ein glitch eller at tutorialen var laga slik at du alltid fanger han i live uansett kor du skyt. Det der er jo umulig. Greit nok, han kommer ikke videre. Men man må jo transportere han tilbake til fengselet. Det er umulig uten lasso. Det er sikkert Nightwatch du mener, der kan man vel skadeskyte folk uten å måtte ta de med videre. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Det skal jo en del til for at hesten drukner da, det er jo blant annet et sted hvor du kan gå gjennom elven uten å drukne Man skulle tro det, men det er ganske relativt til tider. Jeg mistenker noen steder er tryggere enn andre, som f.eks steder du kan gå over elven er "trygge" soner. Andre steder er det ikke meningen at man skal gå, så da dør man i stedet for å sette seg fast i bakken. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Du må bruke lasso. Skyter du de i foten så hindrer du han i et øyeblikk slik at han ikke skyter tilbake og du får til å bruke lassoen. Så slipper du også at han stikker av. Ok, takk for svar. Var berre det at når eg gjekk gjennom tutorialen så fekk eg fange skurken levande ved å skyte han i foten (dette var før eg hadde gjort oppdraget der eg fekk lassoen). Spørs om det var ein glitch eller at tutorialen var laga slik at du alltid fanger han i live uansett kor du skyt. Det der er jo umulig. Greit nok, han kommer ikke videre. Men man må jo transportere han tilbake til fengselet. Det er umulig uten lasso. Det er sikkert Nightwatch du mener, der kan man vel skadeskyte folk uten å måtte ta de med videre. i Political Realities of Armadillo missionet skal man bare skyte en kar i benet, da trenger man ikke lasso. Du skal drepe 5 mann og skyte han siste i huset i benet, så tar sherrifen han med tilbake, og du får godkjent. Så umulig er det vel ikke Lenke til kommentar
simentp Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Skøyt han en gang i benet og han prøvde og flykte, så sa sheriffen at jeg skulle bare skyte han så han døde.. Men uansett, fikk complete på oppdrager Endret 17. juni 2010 av simentp Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Prøvde nettopp spillet på nett. Det var en ganske tam opplevelse. Ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå