f(x) Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Skyt til til prøver å stikke av, spring etter med kniv. Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvordan fungerer egentlig den bountygreia? Jeg hadde 20 dollar i bounty og red over en fyr i ødemarka (bokstavelig talt). Bountyen spratt rett opp til 40 dollar. Jeg red over ham igjen, og bountyen gikk opp til 60 dollar. Men når jeg skjøt ham gikk den tilbake til 20 dollar? Du red over han, han ser jo dette og vil rapportere dette til en sheriff. 20 dollar for hver av gangene du rir over han. Men når du dreper han får han jo ikke sagt noe til sheriffen, det vil si at ingen vet du red over han og du får derfor ikke bounty for det. En stund senere hadde jeg en liten bounty på meg og red raskt gjennom en liten bygd i Mexico. Helt plutselig ble minimap'en helt rød, og en drøss folk kom etter meg? Alt jeg gjorde var jo bare å ri forbi noen hus? Du har bounty og er ønsket av sheriffen. Du red mest sannsynelig forbi han eller hans hjelpere, de så deg og ville ta deg. Når lawmen prøver og ta deg er minimapen rød og du er wanted. Du kan ri fra de, eller drepe de, og du er ikke lenger wanted. Men har fortsatt bounty. Neste gang du rir fordi sheriffen vil han også prøve og ta deg. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg trodde jeg skjønte duell-systemet siden jeg vant i går. Jeg trodde det hadde med å ikke trykke for mange ganger, men la det gå lengre mellom hvert trykk, slik at baren økte med større hakk per trykk. Der tok jeg feil, prøvde nettopp strategien mot en negercowboy, og tapte så det holdt. Jeg skjønner ikke hvor utfordringen ligger, eller hvordan eksakt duellen fungerer. Derfor syns jeg det når er dårlig, etter å ha prøvd gjentatte ganger, og snart er ved spillets slutt. Det er ikke logisk nok oppbygd, i forhold til resten av spillet. På den andre siden fant jeg nettopp ut hvordan jeg kan dytte folk over ende. Det er gøy. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Når siktet er hvitt, trykker du skyteknappen. Ikke verre Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kjapt spørsmål, hvis du skyter litt rundt og dreper randoms, blir dette tatt med videre når du blir drept/tatt til fange, eller forsvinner det helt? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Kjapt spørsmål, hvis du skyter litt rundt og dreper randoms, blir dette tatt med videre når du blir drept/tatt til fange, eller forsvinner det helt? Når du sitter i fengsel (om du ikke har penger nok til bountyen) av sheriffen så får du ramset opp alle gjerningene dine. f.eks 5 murderer, 1 robbery o.l. Jeg fikk veldig mye av de greiene der den ene gangen jeg har vært inne. Så ja, du tar med deg alt du gjør videre. Du må enten betale deg ut av bountyen, sone den eller kan du bruke ett brev. (For å gi deg selv over til sheriffen, gjem våpenet ditt og stå stille.) Endret 15. juni 2010 av Erav Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du trenger vel ikke drepe dem i samme slengen vel..? Let me rephrase: Siden det snakkes om hunter challenge, er det noen tips for hvordan man får drept cougars med kniv. Sidestep, sidestep og atter sidestep samt roll. Lås siktet på gaupa/fjelløva/pumaen med sikteknappen, og beveg stikka frem og tilbake, og trykk gjerne også X/Square for å rulle unna. Og vift med kniven som om du var Michael J. Fox på koffeinkick. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Kan også gi den et skudd i bakre del av kroppen sånn at den blir litt svakere før man starter med kniven. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå som mange har fått spele RDR ei stund så tenkte eg berre å spørre: -Er spelet like bra som anmeldelsane vil ha det til? Eg er ein av dei som var litt skuffa over GTAIV, sidan mange av oppdraga var litt repiterande og mange av dei funksjonane som eksisterte i tidlegare GTA spel var fjerna. På mange måter synest eg at GTAIV var eit steg tilbake I forhold til San Andreas. GTAIV verka på mange måtar som GTA3 (det første av dei nye GTA spela), berre med oppgradert grafikk. Så korleis måler Red Dead Redemption opp, er det eit spel som eg bør kjøpe eller kan eg like greit hoppe over det? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvordan gjør man dueller på xbox? Hver gang jeg har prøvd så har jeg misforstått kontrollen og tapt. Hva, nøyaktig, må man trykke? Jeg klarer å merke hvor jeg skal skyte men får ikke til å faktisk skyte. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 En ting jeg lurer på, ang RDR på Xbox, er det flere som har merka at spillet hakker/lagger sånn smått innimellom?? Innimellom når man rir med litt hastighet inne i byen, f.eks armadello byen?? Eller når man ser video klipp av samtaler eller lignende innimellom? Eller er det bare hos meg? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hvordan gjør man dueller på xbox? Hver gang jeg har prøvd så har jeg misforstått kontrollen og tapt. Hva, nøyaktig, må man trykke? Jeg klarer å merke hvor jeg skal skyte men får ikke til å faktisk skyte. Trykk når krysset blir minst mulig og hvit. Du skal fylle opp baren nede i venstre hjørnet, og den som har mest fylt opp sin bar vinner duellen. En ting jeg lurer på, ang RDR på Xbox, er det flere som har merka at spillet hakker/lagger sånn smått innimellom?? Innimellom når man rir med litt hastighet inne i byen, f.eks armadello byen?? Eller når man ser video klipp av samtaler eller lignende innimellom? Eller er det bare hos meg? Det var så lite at det ikke var noe problem for meg, og så lite loading som det er i spillet kan man overleve noen små hakk her og der. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ok, så det hakker litt hos dere også altså? Ikke mye her heller. Men trudde det kun var på maskinen min. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Trykk når krysset blir minst mulig og hvit. Du skal fylle opp baren nede i venstre hjørnet, og den som har mest fylt opp sin bar vinner duellen. Så når bar-en er fylt opp så skyter den automatisk? Endret 15. juni 2010 av cs_ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jøss, er det ingen av dere som var mandige nok til å drepe bjørnen kun med kniv? Anyhow, gleder meg til den co-op packen 22 juni. Blir not mer freeroaming med kompisene mine da igjen. Starter å gå litt lei av de hideoutsa. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 ok, så det hakker litt hos dere også altså? Ikke mye her heller. Men trudde det kun var på maskinen min. Ja litt hakk her og der er det hos meg også. Trykk når krysset blir minst mulig og hvit. Du skal fylle opp baren nede i venstre hjørnet, og den som har mest fylt opp sin bar vinner duellen. Så når bar-en er fylt opp så skyter den automatisk? Den til venstre (blå) er din bar, mens den andre er motstanderen sin. Den som har fylt mest av sin vinner, og den skyter automatisk ja. Går vel på tid, så bare om å gjøre å ha sin mest fylt opp når tiden er ute, trenger ikke være full. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Nå som mange har fått spele RDR ei stund så tenkte eg berre å spørre: -Er spelet like bra som anmeldelsane vil ha det til? Eg er ein av dei som var litt skuffa over GTAIV, sidan mange av oppdraga var litt repiterande og mange av dei funksjonane som eksisterte i tidlegare GTA spel var fjerna. På mange måter synest eg at GTAIV var eit steg tilbake I forhold til San Andreas. GTAIV verka på mange måtar som GTA3 (det første av dei nye GTA spela), berre med oppgradert grafikk. Så korleis måler Red Dead Redemption opp, er det eit spel som eg bør kjøpe eller kan eg like greit hoppe over det? Følte det samme som deg om GTA4, men RDR har bare vært gøy. Ingen døpunkter Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg tror jeg nettopp rundet spillet. Jeg drepte sisteboss. Men hvorfor kan jeg ikke skifte klær lenger da? Jeg har nettopp fått en føderal dress jeg gjerne vil ha på meg, hvor kan jeg skifte klær? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Du må til en leilighet som du har kjøpt (ikke ferdig med historien - ikke se) eller arvet fra John og bytte klær der ved å trykke på firkant på PS3 eller hva enn det er på 360 såvidt jeg husker. Endret 15. juni 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Du må til en leilighet som du har kjøpt (ikke ferdig med historien - ikke se) eller arvet fra John og bytte klær der ved å trykke på firkant på PS3 eller hva enn det er på 360 såvidt jeg husker. Jeg har vært innom tre steder jeg eier, og det er ikke lenger mulig å trykke firkant. Jeg prøver å gjøre ferdig oppdraget for hærens uniform, men får ikke til å kjøpe av skredderen i blackwater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå