Cl1ck Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 noen som vil spille litt free roam(xbox)? GT: IceCold4Eveer Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Noen andre enn meg som har problemer med å registrerer seg på social club? Den sier at datoen jeg skriver inn ikke er valid, uavhengig av hvilken dato jeg skriver. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det hadde jeg også da jeg prøvde, ventet en dag eller to og da funket det. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Holder på med Poppycock-stranger oppdraget nå. Men lurer på om jeg må levere tilbake pengene for å få 100% på spillet. Noen som vet? Lever pengene, equip bandana. Skyt fanten i hodet og loot pengene. Etterpå må du løpe fort som fy ettersom man får hele byen etter seg. Eneste måten å få complete på er å levere de tilbake, så det må du nok gjøre. Men det som skjer etterpå velger du selv. Equip bandana hvis honor er viktig for deg. Det var jo ganske smart da. Er jo litt viktig med honor siden jeg prøver å få fullt og gidder ikke å miste så mye ved å skyte folk, noe som er altfor fristende. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Av en eller annen grunn er det ikke noe problem å gå rundt å skyte folk i føttene. Så lenge de overlever er det sjelden folk reagerer. Muligens vil de prøvde å skyte tilbake, men da får som regel de skylda om du dreper dem. Ganske teit, i grunnen. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 YES! Eller nei ( ) ferdig med spillet Why Jon, why did you die! Begynnte og like den karakteren der, første gang jeg har vært nesten litt rørt av et spill, glad jeg skjøt han FBI duden 5 ganger i huet etterpå i det ''stranger'' oppdraget! Men uansett hvordan er været? Endelig er det ikke jeg som ikke kan lese spoilerne? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Været svinger , men noen som veit om det kommer en update som gjør at man kan skifte outfit mens man er John like før han dør. Miste motivasjonen til 100 % når han løp rundt i det jævla rancher outfitet Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Er det noen som vet hvor ofte Social Club oppdaterer seg? Ingenting av det jeg har gjort i dag er kommet inn der enda ... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fikk tak i Legend of the West-outfit i natt og må si at av de 40 challengene som skal til, er nok Master Hunter lvl8 den vanskeligste - "Kill a Grizzly Bear with your melee knife and collect its pelt". Fy faen så absurd vanskelig det var - ikke fordi det er spesielt vanskelig å drepe en bjørn med kniv, men fordi det hele tiden kommer andre dyr (eller til og med posse som skulle ta meg pga en liten fillebounty på $380...) og forstyrrer deg, og blir du først slått i bakken, sliter du med å komme deg opp igjen... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Er da bare og ta den på singleplayer det. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Må få dette i hus snart. Har ikke spilt noe western spill siden Sunset Riders på den gode gamle segaen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvordan fungerer egentlig den bountygreia? Jeg hadde 20 dollar i bounty og red over en fyr i ødemarka (bokstavelig talt). Bountyen spratt rett opp til 40 dollar. Jeg red over ham igjen, og bountyen gikk opp til 60 dollar. Men når jeg skjøt ham gikk den tilbake til 20 dollar? En stund senere hadde jeg en liten bounty på meg og red raskt gjennom en liten bygd i Mexico. Helt plutselig ble minimap'en helt rød, og en drøss folk kom etter meg? Alt jeg gjorde var jo bare å ri forbi noen hus? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fikk tak i Legend of the West-outfit i natt og må si at av de 40 challengene som skal til, er nok Master Hunter lvl8 den vanskeligste - "Kill a Grizzly Bear with your melee knife and collect its pelt". Fy faen så absurd vanskelig det var - ikke fordi det er spesielt vanskelig å drepe en bjørn med kniv, men fordi det hele tiden kommer andre dyr (eller til og med posse som skulle ta meg pga en liten fillebounty på $380...) og forstyrrer deg, og blir du først slått i bakken, sliter du med å komme deg opp igjen... 1. Skyt bjørnen i foten 2. Bjørnen prøver å løpe bort (prøver ikke å angripe i det hele tatt) 3. Løp etter den med kniv og stikk den noen ganger Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Evt. bare ri frem og tilbake forbi bjørnen og hakk løs med kniv hver gang du passerer den. Et skudd for å mykne den opp skader heller ikke Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Nå har jeg jo gjort det da, jeg bare sutrer om hvor latterlig vanskelig det var å faktisk drepe den første gangen, og når jeg til sist fikk det til så hadde jeg først gitt ham et skudd fra bøffelrifla i magen og to-tre revolverskudd i bena, og selv da måtte jeg knive 4-5 ganger... Fy faen så digg det var å høre dødsrallingen og se bjørnen velte over på siden og bare DØ. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Fikk tak i Legend of the West-outfit i natt og må si at av de 40 challengene som skal til, er nok Master Hunter lvl8 den vanskeligste - "Kill a Grizzly Bear with your melee knife and collect its pelt". Fy faen så absurd vanskelig det var - ikke fordi det er spesielt vanskelig å drepe en bjørn med kniv, men fordi det hele tiden kommer andre dyr (eller til og med posse som skulle ta meg pga en liten fillebounty på $380...) og forstyrrer deg, og blir du først slått i bakken, sliter du med å komme deg opp igjen... 1. Skyt bjørnen i foten hodet. 2. Bjørnen prøver å løpe bort (prøver ikke å angripe i det hele tatt) 3. Løp etter den med kniv og stikk den noen ganger EDIT: Hos meg var det ett skudd i trynet med Henry-repeateren, og ett eneste knivstikk i strupen som gjorde susen. Endret 14. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen tips til hvordan man dreper 2 cougars med kniv i samme slengen? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du trenger vel ikke drepe dem i samme slengen vel..? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fikk tak i Legend of the West-outfit i natt og må si at av de 40 challengene som skal til, er nok Master Hunter lvl8 den vanskeligste - "Kill a Grizzly Bear with your melee knife and collect its pelt". Fy faen så absurd vanskelig det var - ikke fordi det er spesielt vanskelig å drepe en bjørn med kniv, men fordi det hele tiden kommer andre dyr (eller til og med posse som skulle ta meg pga en liten fillebounty på $380...) og forstyrrer deg, og blir du først slått i bakken, sliter du med å komme deg opp igjen... 1. Skyt bjørnen i foten hodet. 2. Bjørnen prøver å løpe bort (prøver ikke å angripe i det hele tatt) 3. Løp etter den med kniv og stikk den noen ganger EDIT: Hos meg var det ett skudd i trynet med Henry-repeateren, og ett eneste knivstikk i strupen som gjorde susen. Kan hende, men bjørnen har for det meste dødd ved skudd i hodet for meg. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du trenger vel ikke drepe dem i samme slengen vel..? Let me rephrase: Siden det snakkes om hunter challenge, er det noen tips for hvordan man får drept cougars med kniv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå