Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder på med Poppycock-stranger oppdraget nå. Men lurer på om jeg må levere tilbake pengene for å få 100% på spillet. Noen som vet?

Lever pengene, equip bandana. Skyt fanten i hodet og loot pengene. Etterpå må du løpe fort som fy ettersom man får hele byen etter seg. :)

Eneste måten å få complete på er å levere de tilbake, så det må du nok gjøre. Men det som skjer etterpå velger du selv. Equip bandana hvis honor er viktig for deg.

Det var jo ganske smart da. Er jo litt viktig med honor siden jeg prøver å få fullt og gidder ikke å miste så mye ved å skyte folk, noe som er altfor fristende.

Lenke til kommentar

YES! Eller nei ( :hmm:) ferdig med spillet :cry:

Why Jon, why did you die! Begynnte og like den karakteren der, første gang jeg har vært nesten litt rørt av et spill, glad jeg skjøt han FBI duden 5 ganger i huet etterpå i det ''stranger'' oppdraget!

Men uansett hvordan er været? Endelig er det ikke jeg som ikke kan lese spoilerne? :D

Lenke til kommentar

Fikk tak i Legend of the West-outfit i natt og må si at av de 40 challengene som skal til, er nok Master Hunter lvl8 den vanskeligste - "Kill a Grizzly Bear with your melee knife and collect its pelt". Fy faen så absurd vanskelig det var - ikke fordi det er spesielt vanskelig å drepe en bjørn med kniv, men fordi det hele tiden kommer andre dyr (eller til og med posse som skulle ta meg pga en liten fillebounty på $380...) og forstyrrer deg, og blir du først slått i bakken, sliter du med å komme deg opp igjen...

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer egentlig den bountygreia? Jeg hadde 20 dollar i bounty og red over en fyr i ødemarka (bokstavelig talt). Bountyen spratt rett opp til 40 dollar. Jeg red over ham igjen, og bountyen gikk opp til 60 dollar. Men når jeg skjøt ham gikk den tilbake til 20 dollar?

En stund senere hadde jeg en liten bounty på meg og red raskt gjennom en liten bygd i Mexico. Helt plutselig ble minimap'en helt rød, og en drøss folk kom etter meg? Alt jeg gjorde var jo bare å ri forbi noen hus?

Lenke til kommentar

Fikk tak i Legend of the West-outfit i natt og må si at av de 40 challengene som skal til, er nok Master Hunter lvl8 den vanskeligste - "Kill a Grizzly Bear with your melee knife and collect its pelt". Fy faen så absurd vanskelig det var - ikke fordi det er spesielt vanskelig å drepe en bjørn med kniv, men fordi det hele tiden kommer andre dyr (eller til og med posse som skulle ta meg pga en liten fillebounty på $380...) og forstyrrer deg, og blir du først slått i bakken, sliter du med å komme deg opp igjen...

1. Skyt bjørnen i foten

2. Bjørnen prøver å løpe bort (prøver ikke å angripe i det hele tatt)

3. Løp etter den med kniv og stikk den noen ganger

Lenke til kommentar

Nå har jeg jo gjort det da, jeg bare sutrer om hvor latterlig vanskelig det var å faktisk drepe den første gangen, og når jeg til sist fikk det til så hadde jeg først gitt ham et skudd fra bøffelrifla i magen og to-tre revolverskudd i bena, og selv da måtte jeg knive 4-5 ganger... Fy faen så digg det var å høre dødsrallingen og se bjørnen velte over på siden og bare DØ.

:wallbash:

Lenke til kommentar

1. Skyt bjørnen i foten hodet.

EDIT: Hos meg var det ett skudd i trynet med Henry-repeateren, og ett eneste knivstikk i strupen som gjorde susen.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

1. Skyt bjørnen i foten hodet.

EDIT: Hos meg var det ett skudd i trynet med Henry-repeateren, og ett eneste knivstikk i strupen som gjorde susen.

Kan hende, men bjørnen har for det meste dødd ved skudd i hodet for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...