Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg "Gaptooth Breach Complete"-tekst mens kameraet sveiper over området? Prøver meg på US Marshal outfit'en, og jeg startet med Gaptooth Breach. Her drepte jeg alle skrukene, og gikk videre. På de fire neste hideoutene fikk jeg den teksen på skjermen, så da jeg ikke fikk outfiten tenkte jeg at den manglende teksten på Gaptooth Breach var grunnen. Noen som kan hjelpe?

Poenget er ikke bandittene utafor. Er inne i mina man får komplett. Er kun første gang man gjør denne hideouten man må redde fyren i huset.

Går man tilbake senere "begynner" hideouten ved huleinngangen (gult kryss). Andre gang jeg gjorde denne hideouten begynte den der, da skulle jeg finne en skatt innerst i mina. Da jeg fant mina måtte jeg komme meg til utgangen igjen. Da jeg nådde det gule krysset ved utgangen fikk jeg complete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har antageligvis ikke låst opp området enda, nei. Må komme deg videre med historien. ;)

For de som har fullført Mastr Hunter Rank 10:

Nesten litt skuffende at rank 9 og 10 var de klart enkleste av challengene.. Og den legendariske bjørnen hørte jeg et skrik fra mens jeg lette etter den, den gule markøren dukket opp på kartet, og jeg fant bjørnen død - sannsynligvis falt ned fra en klippe. Trodde kanskje at den sov og at den ville hoppe opp på meg om jeg skjøt på den, men neida - den var stein dau og klar til å skjæres opp. Det var skuffende.

Lenke til kommentar

Trenger ikke nødvendigvis dra den opp med stikka, du kan gjøre det med den vanlige sikteknappen også, men gjør du det med stikka får du den raskere opp. Da holder du stikka ned før DRAW kommer opp (for å få hånden nærmere pistolen) og tar den opp når DRAW har kommet opp på skjemen. Deretter fører du bare siktet rundt på kroppen til offeret, og trykker på skyteknappen der du vil sette targets. Han skyter av seg selv, så det er ingenting mer du kan gjøre.

Lenke til kommentar

Du har antageligvis ikke låst opp området enda, nei. Må komme deg videre med historien. ;)

For de som har fullført Mastr Hunter Rank 10:

Nesten litt skuffende at rank 9 og 10 var de klart enkleste av challengene.. Og den legendariske bjørnen hørte jeg et skrik fra mens jeg lette etter den, den gule markøren dukket opp på kartet, og jeg fant bjørnen død - sannsynligvis falt ned fra en klippe. Trodde kanskje at den sov og at den ville hoppe opp på meg om jeg skjøt på den, men neida - den var stein dau og klar til å skjæres opp. Det var skuffende.

Er med på den, de kom jo stort sett til meg uten at jeg trengte å lete. Jeg hadde mye større problemer med å finne ender og bever i starten :)

Lenke til kommentar

Trenger ikke nødvendigvis dra den opp med stikka, du kan gjøre det med den vanlige sikteknappen også, men gjør du det med stikka får du den raskere opp. Da holder du stikka ned før DRAW kommer opp (for å få hånden nærmere pistolen) og tar den opp når DRAW har kommet opp på skjemen. Deretter fører du bare siktet rundt på kroppen til offeret, og trykker på skyteknappen der du vil sette targets. Han skyter av seg selv, så det er ingenting mer du kan gjøre.

Skyteknappen som er R2 sant?

Jeg gjør alt dette, men fortsatt treffer de meg alltid først. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal trekke på avtrekkeren. Når jeg plasserer siktene, og hører lyder, men ser ingenting - i motsetning til vanlige kamper, hvorfor skyter han ikke da?

Lenke til kommentar

Som sagt, du skal fylle opp den blå baren du ser til høyre - den røde er fienden sin. Du kan velge å spraye over hele karen, men dette vil ikke alltid være så veldig effektivt. Om du holder siktet over en vital kroppsdel - feks hodet eller brystet, og venter til siktet blir hvitt (bedre treffsikkerhet), for så å plassere skuddet, vil dette fylle baren mye mer enn random skudd i magen, og du vil vinne duellen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...