Fredrik Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg blir så irritert! Mangler 0,3% på completion, som er 3 fungerende bounties. Social Club oppdateres ikke, og forteller heller ikke hva jeg mangler, og både mexico, vest og øst gir meg bounties med en location jeg har vært på før. ARRRGH! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Du skal ah 8 bounties det første stedet. 8 bounties i mexico og 4 bounties i det siste stedet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Yeah, men det er vel stedet man henter bountien på som teller mot completion? Jeg får bare steder jeg har vært før og/eller spørsmålstegn på bildet, som jo betyr at bountien er tatt en gang tidligere. Og prøver eeeenda en gang, står at jeg mangler 3 locations i mexico i game stats, men hver eneste poster jeg henter fra Mexico teller ikke. Fantastisk. 0,3% unna 100%, og her skal det altså stoppe. Imponert. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Yeah, men det er vel stedet man henter bountien på som teller mot completion? Jeg får bare steder jeg har vært før og/eller spørsmålstegn på bildet, som jo betyr at bountien er tatt en gang tidligere. Og prøver eeeenda en gang, står at jeg mangler 3 locations i mexico i game stats, men hver eneste poster jeg henter fra Mexico teller ikke. Fantastisk. 0,3% unna 100%, og her skal det altså stoppe. Imponert. Selv om det er spørsmålstegn er det noen av disse som teller på completion. Har du vært på alle stedene i mexico som har bounty oppdrag og ingen av de teller på statsen? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jau, det telles fortsatt hvis det er ? Som sagt, du skal ha 8 på det første stedet, 8 på det andre og 4 på det siste. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Fikk en som telte nå med spørsmålstegn, men det var på et sted jeg har vært maaange ganger, og neste plakat telte ikke Har fått bounties som ikke teller i Escalera, Chuparosa og El Presidio, som er de stedene man finner plakater i Mexico. De fleste teller ikke, en gang innimellom gjør det. Haff. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Er på 95.4 fullført nå, har bare de hersens bounty-tingene igjen, samt noe annet smårusk <.< Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) For oss gamle PC-spillere, er jo autoaim alltid litt tabubelagt. Jeg syns derimot Rockstar har fått til en ekstrem orginal løsning, som ikke er synlig med en gang. For det første så må du rotere kameraet til fienden er omtrent foran deg, før du kan bruke autoaim. Dette forhindrer at spillerne bare trykker L2 uten å bry seg, her gjør man faktisk mesteparten av siktingen selv. For det andre, så er ikke autoaim noe særlig bra. Den lander omtrent på magen, og du må selv bevege siktet opp mot hodet for å drepe med ett skudd, der det ellers krever to eller tre skudd i magen. For det tredje kan du miste autoaimen ganske fort, hvis du lar fienden bevege seg videre. Derfor må du være kjapp på avtrekkeren, og fortsatt tenke fort og strategisk, til tross for hjelpen. Rockstar har rett og slett laget en vellykket kompensasjon for fraværet av mus, ved å gjøre skytespill bedre på kontroll, uten å få autoaim til å virke som juks. Jeg har ikke sett dette så godt gjennomført i andre spill enn Red Dead Redemption. Jeg ville aldri akseptert et sånt system i for eksempel Uncharted, men med Rockstars upresise kontroll og udugelige dekningsystem er jeg meget takknemlig for autosiktingen, både i dette og GTA4. Endret 9. juni 2010 av Only Chaos Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hmpf. Kom til Mexico, skjøt en geit, hele byen gikk amok og spillet kræsja. Er geiter hellige der eller noe? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Noen som er godt kjente i Drammensområde som kan fortelle meg hvor jeg kan finne en spillbuttikk som har red dead inne? utsolgt på på spaceworld, platekompaniet og gamestop på magasinet og elkjøp + spaceworld og gamestop på Gullskogen, har sjekket disse butikkene. Blir gal snart, hjelp:P Endret 9. juni 2010 av henrikus Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 De har det på nettbutikken til Dustinhome. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Noen som er godt kjente i Drammensområde som kan fortelle meg hvor jeg kan finne en spillbuttikk som har red dead inne? utsolgt på på spaceworld, platekompaniet og gamestop på magasinet og elkjøp + spaceworld og gamestop på Gullskogen, har sjekket disse butikkene. Blir gal snart, hjelp:P Jeg vet ikke hvor det er på lager, men du sjekket ikke lefdal mens du først var på gulskogen? (vet ikke om de har hatt det en gang, men de burde de) Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hmm, vurderer å bestille det fra nettet nå, noen gode kjappe sider å bestille fra? vil helst ha det så jeg kan kose meg med det på lørdagskvelden, hadde vært konge. Men er ikke helt sikker på leveringstider. Edit: Takk for tips! Endret 9. juni 2010 av henrikus Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har lyst på Dead Man's Eye outfiten, men har ikke Limited Edition. Er det umulig å skaffe den, da? Utenom cheats, så klart. Lenke til kommentar
jool94 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 er det noen som vet hvordan leverings tidene hos spaceworld er ? bestilte for et par uker siden, men de fikk ikke inn på lager før tirsdag? så lurer på om jeg får det før helgen? får jeg det i morgen går helgen til RDR og VM! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg fikk det dagen etter jeg bestilte derfra. Jeg bor langt nord så det er ganske godt gjort. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Hvordan får jeg "Gaptooth Breach Complete"-tekst mens kameraet sveiper over området? Prøver meg på US Marshal outfit'en, og jeg startet med Gaptooth Breach. Her drepte jeg alle skrukene, og gikk videre. På de fire neste hideoutene fikk jeg den teksen på skjermen, så da jeg ikke fikk outfiten tenkte jeg at den manglende teksten på Gaptooth Breach var grunnen. Noen som kan hjelpe? Endret 10. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 FAAAAAAAAAAAAEEEEEEEEEEEEEEEEN Nå har jeg blitt drept av en puma for ørtende gang i Rio Bravo. Plukker Red Sage til det ene flyoppdraget. Hver jævla forpulte gang blir jeg drept, eller forstyrra av et teit quest. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvordan får jeg "Gaptooth Breach Complete"-tekst mens kameraet sveiper over området? Prøver meg på US Marshal outfit'en, og jeg startet med Gaptooth Breach. Her drepte jeg alle skrukene, og gikk videre. På de fire neste hideoutene fikk jeg den teksen på skjermen, så da jeg ikke fikk outfiten tenkte jeg at den manglende teksten på Gaptooth Breach var grunnen. Noen som kan hjelpe? Mulig jeg blander Gaptooh Breach og Gaptooh Reach, men jeg slet veldig mye med en av dem. Det jeg måtte gjøre var å finne en fyr bak en kasse og få et oppdrag der jeg skulle redde kameraten hans og dra ned i gruven. Den andre Gatooth'en er vel i den byen med villaen? (husker ikke navnet i farten, med det begynner med T.) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Greide det etter hvert, måtte finne en skatt nede i gruvene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå