Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Så lenge man er i området de befinner seg i får man en rød prikk på kartet, så ikke akkurat vanskelig å finne de nei.

Noen som vet hvor man kan finne en American Standerdbred hest jeg kan temme?

Skulle visstnok være i Beecher's Hope leste jeg et sted, men nå har jeg ridd rundt gården der i en time uten å se snurten av noen sorte villhester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke åpne hvis du ikke er ferdig med historien :p

Jeg lurer egentlig på hva som skjedde med Bonnie og faren hennes etter at John døde? Ingen som vet noe? Det stod ihvertfall ingenting i avisen såvidt jeg vet.

Bonnie's fate is uncertain. In 1914, Jack Marston is still welcome at the MacFarlane's Ranch, and makes use of the cabin his father once recovered in. Bonnie is not present, although the ranch operates just as it did in 1911.

NPC discussions, in 1914, can be heard discussing that she found a husband. Also NPC state that she was taken by outlaws and is held hostage at Tumbleweed, though this might be a bug or only happen before the mission when Marston had to save her from there.

http://reddead.wikia.com/wiki/Bonnie_MacFarlane

Det står ikke noe om faren.

Lenke til kommentar

Så, til dere som har spilt en stund, hva gjør jeg først, rett og slett?

Som de andre skrev; gjør hva du vil. Er så mye rart man kan gjøre i dette spillet.

MEN: jeg syntes du burde gjøre Bonnie's missions helt til det missionet der du får lasso. Lasso er en viktig del av spillet hvis man f. eks skal gjøre bounty's osv.

Lenke til kommentar

Yepp, gjorde nettopp det. Spilte i stort sett hele går kveld, og var mye sosing rundt, for å si det slik.

Men et spørsmål, slike gang hideouts, kan man ta de flere ganger? Tror jeg har sett en kommentar om dette et sted, men jeg finner ikke igjen det...

Lenke til kommentar

For oss gamle PC-spillere, er jo autoaim alltid litt tabubelagt.

Jeg syns derimot Rockstar har fått til en ekstrem orginal løsning, som ikke er synlig med en gang.

For det første så må du rotere kameraet til fienden er omtrent foran deg, før du kan bruke autoaim. Dette forhindrer at spillerne bare trykker L2 uten å bry seg, her gjør man faktisk mesteparten av siktingen selv.

For det andre, så er ikke autoaim noe særlig bra. Den lander omtrent på magen, og du må selv bevege siktet opp mot hodet for å drepe med ett skudd, der det ellers krever to eller tre skudd i magen.

For det tredje kan du miste autoaimen ganske fort, hvis du lar fienden bevege seg videre. Derfor må du være kjapp på avtrekkeren, og fortsatt tenke fort og strategisk, til tross for hjelpen.

Rockstar har rett og slett laget en vellykket kompensasjon for fraværet av mus, ved å gjøre skytespill bedre på kontroll, uten å få autoaim til å virke som juks. Jeg har ikke sett dette så godt gjennomført i andre spill enn Red Dead Redemption.

Lenke til kommentar

For oss gamle PC-spillere, er jo autoaim alltid litt tabubelagt.

Jeg syns derimot Rockstar har fått til en ekstrem orginal løsning, som ikke er synlig med en gang.

For det første så må du rotere kameraet til fienden er omtrent foran deg, før du kan bruke autoaim. Dette forhindrer at spillerne bare trykker L2 uten å bry seg, her gjør man faktisk mesteparten av siktingen selv.

For det andre, så er ikke autoaim noe særlig bra. Den lander omtrent på magen, og du må selv bevege siktet opp mot hodet for å drepe med ett skudd, der det ellers krever to eller tre skudd i magen.

For det tredje kan du miste autoaimen ganske fort, hvis du lar fienden bevege seg videre. Derfor må du være kjapp på avtrekkeren, og fortsatt tenke fort og strategisk, til tross for hjelpen.

Rockstar har rett og slett laget en vellykket kompensasjon for fraværet av mus, ved å gjøre skytespill bedre på kontroll, uten å få autoaim til å virke som juks. Jeg har ikke sett dette så godt gjennomført i andre spill enn Red Dead Redemption.

Helt enig i det du skriver... har aldri likt autoaim noe særlig selv. Men hadde ikke dette spillet hatt noe sånt så hadde jeg garantert ikke kjøpt det før det (eventuelt) kom på PC. FPS og sikting generelt har aldri fungert for meg på konsoll.

Husker San Andreas når man skulle skyte ned alle de småflyene fra et eller annet tak. Det missionet strevde jeg med en hel kveld når jeg spilte på ps2. Da jeg fikk spillet på PC klarte jeg det på første forsøket...

Endret av d4fF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...