archongamer Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så lenge man er i området de befinner seg i får man en rød prikk på kartet, så ikke akkurat vanskelig å finne de nei. Noen som vet hvor man kan finne en American Standerdbred hest jeg kan temme? Skulle visstnok være i Beecher's Hope leste jeg et sted, men nå har jeg ridd rundt gården der i en time uten å se snurten av noen sorte villhester. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 American Standardbred er kullsvart og befinner seg ved Tall Trees, det vil si øst for Beechers Hope mot Great Plains. Det er skjeldene så du trenger litt hell for å finne en. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fant en nå, og måtte helt opp til Berclaw Camp eller hva det heter for å finne den. Da var alle singleplayer achievements i boks Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det sånn at det ikke er mulig å ha flere enn en survivalist map? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg er helt forelska i detta spillet. Mye bedre enn GTA4. Kom nettopp til Meksiko. Eneste jeg syns er litt rart, akkurat som med GTA, er hvordan du plutselig mister kontakten med folk du har blitt kjent med. Hva skjedde med Bonnie til slutt liksom? Hvorfor var hun plutselig ikke tilgjengelig lenger, etter at hun ble voldtatt. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Spill deg gjennom spillet du Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Så har vi noe som heter SPOILERS da! Uansett, svar. Du møter på henne senere i spillet Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det var jo ikke mobil på den tiden da, så er liksom ikke så lett å holde kontak. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke åpne hvis du ikke er ferdig med historien Jeg lurer egentlig på hva som skjedde med Bonnie og faren hennes etter at John døde? Ingen som vet noe? Det stod ihvertfall ingenting i avisen såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Stor suksess virker det som. Er jo søren meg utsolgt overalt og har vært det en stund nå både på nett og i butikk i Norge. I hvert fall i mitt område Synd jeg var så treg med å gå for dette spillet.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Jeg fikk LE på releasedagen uten å ha forhåndsbestilt. Morsomt nok var det en som hadde forhåndsbestilt som kom for å hente det mens jeg var i butikken, men de var utsolgte. Hm... Endret 8. juni 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Lasso er mitt nye favorittvåpen innen spill Dette har Rockstar fått til godt. Skulle ønske jeg kunne bruke den på kyllinger også Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke åpne hvis du ikke er ferdig med historien Jeg lurer egentlig på hva som skjedde med Bonnie og faren hennes etter at John døde? Ingen som vet noe? Det stod ihvertfall ingenting i avisen såvidt jeg vet. Bonnie's fate is uncertain. In 1914, Jack Marston is still welcome at the MacFarlane's Ranch, and makes use of the cabin his father once recovered in. Bonnie is not present, although the ranch operates just as it did in 1911. NPC discussions, in 1914, can be heard discussing that she found a husband. Also NPC state that she was taken by outlaws and is held hostage at Tumbleweed, though this might be a bug or only happen before the mission when Marston had to save her from there. http://reddead.wikia.com/wiki/Bonnie_MacFarlane Det står ikke noe om faren. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Skjønner ikke helt hvordan targeting fungerer i MP. Noen ganger fungerer auto-target i free roam mot andre players, mens andre ganger må man sikte helt på egenhånd. Er det den andre spillerns instillinger som avgjør? Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Så, til dere som har spilt en stund, hva gjør jeg først, rett og slett? Som de andre skrev; gjør hva du vil. Er så mye rart man kan gjøre i dette spillet. MEN: jeg syntes du burde gjøre Bonnie's missions helt til det missionet der du får lasso. Lasso er en viktig del av spillet hvis man f. eks skal gjøre bounty's osv. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Yepp, gjorde nettopp det. Spilte i stort sett hele går kveld, og var mye sosing rundt, for å si det slik. Men et spørsmål, slike gang hideouts, kan man ta de flere ganger? Tror jeg har sett en kommentar om dette et sted, men jeg finner ikke igjen det... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jepp, mulig å ta dem flere ganger, men du er nødt til å vente et par dager etter å ha tatt det. Tar litt tid for folka å respawne.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 For oss gamle PC-spillere, er jo autoaim alltid litt tabubelagt. Jeg syns derimot Rockstar har fått til en ekstrem orginal løsning, som ikke er synlig med en gang. For det første så må du rotere kameraet til fienden er omtrent foran deg, før du kan bruke autoaim. Dette forhindrer at spillerne bare trykker L2 uten å bry seg, her gjør man faktisk mesteparten av siktingen selv. For det andre, så er ikke autoaim noe særlig bra. Den lander omtrent på magen, og du må selv bevege siktet opp mot hodet for å drepe med ett skudd, der det ellers krever to eller tre skudd i magen. For det tredje kan du miste autoaimen ganske fort, hvis du lar fienden bevege seg videre. Derfor må du være kjapp på avtrekkeren, og fortsatt tenke fort og strategisk, til tross for hjelpen. Rockstar har rett og slett laget en vellykket kompensasjon for fraværet av mus, ved å gjøre skytespill bedre på kontroll, uten å få autoaim til å virke som juks. Jeg har ikke sett dette så godt gjennomført i andre spill enn Red Dead Redemption. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) For oss gamle PC-spillere, er jo autoaim alltid litt tabubelagt. Jeg syns derimot Rockstar har fått til en ekstrem orginal løsning, som ikke er synlig med en gang. For det første så må du rotere kameraet til fienden er omtrent foran deg, før du kan bruke autoaim. Dette forhindrer at spillerne bare trykker L2 uten å bry seg, her gjør man faktisk mesteparten av siktingen selv. For det andre, så er ikke autoaim noe særlig bra. Den lander omtrent på magen, og du må selv bevege siktet opp mot hodet for å drepe med ett skudd, der det ellers krever to eller tre skudd i magen. For det tredje kan du miste autoaimen ganske fort, hvis du lar fienden bevege seg videre. Derfor må du være kjapp på avtrekkeren, og fortsatt tenke fort og strategisk, til tross for hjelpen. Rockstar har rett og slett laget en vellykket kompensasjon for fraværet av mus, ved å gjøre skytespill bedre på kontroll, uten å få autoaim til å virke som juks. Jeg har ikke sett dette så godt gjennomført i andre spill enn Red Dead Redemption. Helt enig i det du skriver... har aldri likt autoaim noe særlig selv. Men hadde ikke dette spillet hatt noe sånt så hadde jeg garantert ikke kjøpt det før det (eventuelt) kom på PC. FPS og sikting generelt har aldri fungert for meg på konsoll. Husker San Andreas når man skulle skyte ned alle de småflyene fra et eller annet tak. Det missionet strevde jeg med en hel kveld når jeg spilte på ps2. Da jeg fikk spillet på PC klarte jeg det på første forsøket... Endret 9. juni 2010 av d4fF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå