ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har ikke sett den enda så vet ikke Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Da kan jeg legge til at den ikke spoiler noe hvis du har kommet deg til Mexico. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Du har manuelt sikte, våpen som ikke er automatiske, det kommer 5 forskjellige karer med hest og pistol opp i trynet ditt fra forskjellige kanter og det er fortsatt for lett? Jeg tror det er du som er en robot! En av de få gangene Red Dead faktisk er litt vanskelig er når man har fanget en banditt med bounty og hans etterdiltende gangbangers kommer ridende etter deg. Altså en liknende hendelse som du snakker om nå. Siden man må både sikte, skyte og samtidig holde den stakkars hesten i fart og på grusveien, blir slike øyeblikk en smule utfordrende (selv om man lett kan stoppe hesten, skru på Dead Eye og ta knekken på kara). Men dette er jo bare en brøkdel av spillet så jeg er nok ingen Mr Roboto. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg syns egentlig vanskelighetsgraden er helt kurant jeg, men jeg spiller på normal (sikting med kontroller fungerer bare ikke for meg i slike spill, eneste spillet jeg får til uten noe auto-aim er Splinter Cell: Double Agent, i den versjonen som var til Xbox 1 [har de andre på PC] og Jason Bourne-spillet). Men, jeg tror nok generelt at spill var vanskeligere før. GTA før IV var jo regelrett umulig uten masse juks, og det på PC. Husker også gamle travere som IGI 2 og Mafia som var ganske stress første gangen. Endret 7. juni 2010 av Dellers Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Altså, jeg foretrekker at spill er enkle fremfor såkalt "feig høy vanskelighetsgrad" som du tidvis kunne finne feks. i de gamle GTA-spillene. Men en høyere kunstig intelligens, en mer realistisk skademodul og enkelte andre endringer i spillet(som feks. at penger betyr mer og er vanskeligere å få tak i) kunne gjort Red Dead til en enda bedre opplevelse for min egen del. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Penger er er ikke direkte vanskelig å få tak i, men det er jo nok å få brukt de på. Dessuten tar det tid å skaffe penger dersom du må loote folk eller flå dyr og selge skinnet osv. Jeg syns pengedelen funket veldig bra i dette spillet, og det ga mer mening mtp. at du kan kjøpe eiendommer, noe som var savnet av veldig mange i GTA IV. Jeg syns også at motstanderne har hatt en ganske kurant AI i dette spillet. Spillet er litt for lett innimellom, og vanskelig nok andre ganger. Men det er kanskje mulig at antallet fiender kompenserer for andre mangler. Uansett, så syns jeg at det funker herlig i spillet. Jeg får rett og slett ikke nok av dette spillet. Det er liksom så.. perfekt, egentlig. Lenke til kommentar
different Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg får rett og slett ikke nok av dette spillet. Det er liksom så.. perfekt, egentlig. Jeg endte opp med å kjøpe meg en 360 og ett nytt eksemplar av RDR for å kunne spille online med flere venner. Har allerede spillet på PS3, men de fleste av vennene mine som har PS3 er lame. Så ja, jeg vil påstå det er et rimelig kult spill. Noen som har spilt det til både Xbox 360 og PS3? Jeg føler grafikken er noe bedre på 360 (kanskje fordi det er multiplatform og 360 brukes som grunnlag for utviklingen?). Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Grafikken er pittelitt bedre på 360, ja. Det er dessverre slik med flere spill som utvikles for begge plattformene. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Grafikken er bedre for X360, men det er flere Gang Hideouts på PS3. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Nå skal jeg komme med årets nybegynnerpost fra min side: Noen som har gode forslag til hva man bør begynne med? Skjønner jo at man så klart skal begynne med tutorial-missions slik at man får kjennskap til spillets unike mekanikk, men hva gjør man så? Utforsker landskapet? (Er det særlig gøy hvis hele kartet ikke er låst opp fra starten?) Går på jakt? Spiller poker? Og så videre... Så, til dere som har spilt en stund, hva gjør jeg først, rett og slett? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hva med å gjøre det du vil? Jeg utforsket landskapet, gjorde noen sideoppdrag, noen vanlige oppdragm jaktet litt og så videre. Har ennå ikke kommet meg til Mexico, men har ikke noe hast. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 "Hva med å gjøre det du vil?" - jeg elsker den kommentaren. Seriøst! Fikk akkurat MMS fra samboeren med bilde av en pakke fra CDON, så i kveld blir det spillings (bare bli ferdig på jobben først...) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 For å si det sånn: Jeg fulgte etter et beltedyr i førti minutter i strekk for en challenge. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hahaha - episk! Faen, jeg gleder meg... bare ca 2 og en halv time til jeg er ferdig på jobb nå. *se på klokka to ganger i minuttet* Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Faen, spillet mitt har bugget litt så Master Hunter ranken min ble tilnakestilt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den er kjip den :/ Selv holder jeg på med den. Gruer meg til slutten av den, da jeg må finne de der legendariske dyrene. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den er kjip den :/ Selv holder jeg på med den. Gruer meg til slutten av den, da jeg må finne de der legendariske dyrene. Den er jo ikke vanskelig i det hele tatt... Bruk dead eye, marker hodet 2-3ganger, så har du drept det. Det gjelder ulven og villsvinet, bjørnen må du bruke 2 hodeskudd med Buffalo Rifle som er den kraftigste på spillet. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den er kjip den :/ Selv holder jeg på med den. Gruer meg til slutten av den, da jeg må finne de der legendariske dyrene. Den er jo ikke vanskelig i det hele tatt... Bruk dead eye, marker hodet 2-3ganger, så har du drept det. Det gjelder ulven og villsvinet, bjørnen må du bruke 2 hodeskudd med Buffalo Rifle som er den kraftigste på spillet. Angående bjørnen, så er det bare å plaffe løs mot hodet, man MÅ ikke bruke buffalo rifle. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Ja men problemet er da ikke og drepe dem, men å finne dem. Hater hunter-challengen, er så drittkjedelig og lete seg ijel etter dyrene en trenger. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Den er kjip den :/ Selv holder jeg på med den. Gruer meg til slutten av den, da jeg må finne de der legendariske dyrene. Det tok meg rundt ti sekunder å finne de legendariske dyrene, så du har heldigvis ikke mye å grue deg til. Du må bare vite hvor de er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå