Skjelvgråt Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jo, da er det bare og fullføre resten. Bli ferdig med alle nivåene, få alle outfitene osv. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 SPOILER::::::::: Ble litt skuffet over slutten Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå. Ingenting mer å gjøre etter at jeg har blitt Jack og skytt agent Ross? Spoiler! Du har jo stranger missions, skattejakt osv men ikke noe utenom det. Synes heller ikke det er så gøy å spille som Jack. Burde jo egentlig ikke ha noe å si, men av en eller annen rar grunn synes jeg ikke det er like gøy Jepp, enda en spoiler Skulle ønske man kunne hevne seg på enda flere folk enn bare Agent Ross At det var minst et par tre oppdrag med Jack også. Du drepte vel kona og broren til Ross? Det holdt for meg Skyt lampa over hodet til kona... så brenner hun sakte men sikkert til siste pust. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 SPOILER::::::::: Ble litt skuffet over slutten Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå. Ingenting mer å gjøre etter at jeg har blitt Jack og skytt agent Ross? Spoiler! Du har jo stranger missions, skattejakt osv men ikke noe utenom det. Synes heller ikke det er så gøy å spille som Jack. Burde jo egentlig ikke ha noe å si, men av en eller annen rar grunn synes jeg ikke det er like gøy Jepp, enda en spoiler Skulle ønske man kunne hevne seg på enda flere folk enn bare Agent Ross At det var minst et par tre oppdrag med Jack også. Du drepte vel kona og broren til Ross? Det holdt for meg Skyt lampa over hodet til kona... så brenner hun sakte men sikkert til siste pust. Haha, gjorde det samme selv. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har litt lyst til å åpne spoilerne, for jeg tror dere bare kødder, men jeg tør ikke å gjøre det. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Svar til Chris, ikke les hvis du ikke er ferdig med story blablabla. Personelig skal jeg til lillehammer en tur, på hockeyskole, og ellers skal jeg prøve å få jobbet litt. Dette kan vel forsåvidt regnes som spam? Men sikkert mange som blir frustert! :!: Hvor skal du i sommerferien? Skal faktisk på klassetur imorgen! Endret 6. juni 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det var litt av poenget Dette er faktisk en spoiler, dere må gjerne lese den, men ikke å anbefalle. Ang det siste oppdraget i blackwater, jeg faila på det første gangen Jeg prøvde først bare å "disarme" han, men det gikk jo ikke? Så på andre forsøket skøt jeg han med sikkert 10 kuler. Han døde. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det var litt av poenget Dette er faktisk en spoiler, dere må gjerne lese den, men ikke å anbefalle. Ang det siste oppdraget i blackwater, jeg faila på det første gangen Jeg prøvde først bare å "disarme" han, men det gikk jo ikke? Så på andre forsøket skøt jeg han med sikkert 10 kuler. Han døde. Haha! Akkurtat det skjedde meg og! Andre gangen fylte jeg ansiktet hans med hele magasinet mitt.. Lenke til kommentar
lyon Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Man får vel uansett ikke fame eller honor, med Jack.. Ikke jeg allefall, måtte gå tilbake på en gammel save for å få det fult med John.. Jeg får det. Har dere på dere Bandana, kanskje? Ja, lol derfor det ikke funka, jaja samme det nå Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Akkurat det er faktisk ganske irriterende. De kunne godt sagt fra hvilke dueller du ikke kan disarme i. Det tok meg lengre tind en det burde før jeg skjønte at du ikke kan disarme folk i mission dueller. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Utrolig sterkt spilløyeblikk når John ble drept. Stemmen til Jack var sykt irriterende, og skulle ønske vi kunne hevnet oss på flere enn bare Ross! Likte heller ikke at det til slutt var duel, og at det på en måte ble "fair". Hadde vært kjekkere med en lengre film der vi fikk høre siste ord fra ham på dødsleiet! Eventuelt at vi kunne binde ham fast, ha ham med rundt til diverse plasser eller gi ham til bjørnene! Menmen, alt i alt et fantastisk spill! Skal nå prøve å drepe alle personene jeg finner i forskjellige byer! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Noen her som har tatt achievementen der man skal få 5000 i bounty og bruke dette brevet? Jeg har prøvd både i Blackwater og Armadillo, men etter et par runder med wanted slutter jeg å få det uansett hvor mange sivilie jeg dreper på høylys dag. I starten var det vitner som løp til politiet og ga meg bounty, men nå virker det som jeg kan gjøre alt jeg ønsker uten at noen bryr seg om det. Bruker nå å save til jeg får en bounty, men problemet da er at det da kun kommer 2-3 lawmen hver gang, hvilket vil si jeg kan sitte til i morgen før jeg når 5000. Noen gode råd og tips der ute? Endret 7. juni 2010 av archongamer Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Da er jeg ferdig med Red Dead. Det vil si hovedhistorien (har igjen 14 %). En kjapp oppsummering uten å spoile: + Atmosfæren er spot-on. Ikke det at jeg har opplevd den epoken, men spillet matcher ihvertfall stemningen i de beste westernfilmene. + Rik flora og fauna, vakker natur og store omgivelser. + Mye å gjøre, mye å se. Får til og med blomsterplukking til å bli en artig hobby. + Digg våpenfølelse og gode kontroller. + Rikt persongalleri, med den kokainavhengige antropologen som en personlig favoritt. - Altfor lett og da spesielt skytedelen. Å utradere en horde av banditter kan man nærmest gjøre i blinde. - Kunne (og burde) ha utvidet god/ond-delen litt mer. Hvordan man spiller blir ganske irrelevant. Endret 7. juni 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 - Altfor lett og da spesielt skytedelen. Å utradere en horde av banditter kan man nærmest gjøre i blinde. Kan jo fikses ved å skru opp vansklighetsgraden. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Du tenker på "targeting mode"? Har selvsagt den på expert, men spillet er fortsatt veldig lett. Det er litt synd, fordi jeg mister litt av innlevelsen i skytekamper når jeg vet at motstanden er så enkel å overkomme. Det er fortsatt artig å drepe folk, og spesielt i Dead Eye, men jeg tror akkurat den biten ville vært enda mer gøyal hvis jeg måtte ha konsentrasjonen på topp. Endret 7. juni 2010 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Du har manuelt sikte, våpen som ikke er automatiske, det kommer 5 forskjellige karer med hest og pistol opp i trynet ditt fra forskjellige kanter og det er fortsatt for lett? Jeg tror det er du som er en robot! Endret 7. juni 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 La en ting være helt klart, spam/OT er fortsatt spam selv om det er gjemt i en spoiler. Jeg forstår det var ment som morsomheter, men slikt er misbruk og jeg vil ikke se det flere ganger. 8 innlegg er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Nå er kortfilmen fra spillet ute http://xbox360.ign.c...tfilm_full.html Endret 7. juni 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Noen som spiller online her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå