Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommet meg til Mexico nå og gjort et par oppdrag.

Merker at jeg blir litt irritert på landskapet der. Plenty med klipper og shait så hvis man vil prøve å ta en snarvei så må man som oftest snu og følge veien helt rundt. Og veiene snirkler seg rundt alt mulig.

Lenke til kommentar

På en måte. Noen bruker auto-aim som du kan slå på ved å gå i options. (Casual, Normal, Expert) Det er derfor veldig enkelt å trene seg god på auto-aimen, så man får kjappe headshots. Det beste du kan gjøre om du søker etter et rettferdig spill er å joine Hardcore Team eller FFA. Der er siktet låst på expert.

Lenke til kommentar

Jeg var rundt bearclaw camp og tall trees, det beste er nok å bruke en eller annen rifle, jeg brukte også dead eye den første gangen for å få plantet skudded godt mellom øya, hvis ikke du treffer rett på hodet, altså mellom øya, så går det ikke.

Lenke til kommentar

takk:)

jeg skal finne fem bevere og drepe dem. men når jeg endelig finner en og dreper den så bilr den borte. det kommer bare masse blod på bakken, men ingen bever :/ er det en bug eller bruker jeg for kraftig våpen:P

Lenke til kommentar

SPOILER:::::::::

Ble litt skuffet over slutten :( Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå.

Ingenting mer å gjøre etter at jeg har blitt Jack og skytt agent Ross?

Spoiler!

Du har jo stranger missions, skattejakt osv men ikke noe utenom det. Synes heller ikke det er så gøy å spille som Jack. Burde jo egentlig ikke ha noe å si, men av en eller annen rar grunn synes jeg ikke det er like gøy :p

Lenke til kommentar

Ble litt skuffet over slutten :( Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå.

100% kanskje? For mange så er det masse å gjøre etter at historien er slutt. Selv var jeg på 99% da historien ble slutt.. så det var ikke så mye igjen for min del.

Lenke til kommentar

Spoiler!

Du har jo stranger missions, skattejakt osv men ikke noe utenom det. Synes heller ikke det er så gøy å spille som Jack. Burde jo egentlig ikke ha noe å si, men av en eller annen rar grunn synes jeg ikke det er like gøy :p

Jepp, enda en spoiler ;)

Skulle ønske man kunne hevne seg på enda flere folk enn bare Agent Ross :p At det var minst et par tre oppdrag med Jack også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...