PSV Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det har litt med hvor skuddene treffer og så går det vel muligens litt på latency også, jeg merker ikke noe til dette selv da offrene mine dør etter et skudd forholdsvis ofte (i hodet). Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Kommet meg til Mexico nå og gjort et par oppdrag. Merker at jeg blir litt irritert på landskapet der. Plenty med klipper og shait så hvis man vil prøve å ta en snarvei så må man som oftest snu og følge veien helt rundt. Og veiene snirkler seg rundt alt mulig. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Herregud så morsomt det er å høre på når Irish snakker. Høres helt gal ut og med skikkelig irsk uttale, så blir det ordentlig komisk. Tok nettopp Fort Mercer nå, så nå blir det Mexico ganske snart Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Skulle gjerne vært flere oppdrag med Irish ja. Litt synd at han ender opp død i en barfight Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 På en måte. Noen bruker auto-aim som du kan slå på ved å gå i options. (Casual, Normal, Expert) Det er derfor veldig enkelt å trene seg god på auto-aimen, så man får kjappe headshots. Det beste du kan gjøre om du søker etter et rettferdig spill er å joine Hardcore Team eller FFA. Der er siktet låst på expert. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Skulle gjerne vært flere oppdrag med Irish ja. Litt synd at han ender opp død i en barfight Den spoilern måtte jo jeg åpne da!!! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har kvernet rundt i hodet mitt at Landon Rickets lignet fælt på noen, men jeg kom ikke på hvem. Helt til jeg så et bilde fra The Big Lebowski. Rickets må jo være basert på Sam Elliot. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Stemmer ganske bra det. Traff Ricketts nettopp, og ser jo likheten her Lenke til kommentar
D02 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 jeg skal drepe 3 bjørner med et skud, men hvilket våpen er best og hvor finner jeg dem? har verdt i fjellet i hundre år uten å finne en eneste. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg var rundt bearclaw camp og tall trees, det beste er nok å bruke en eller annen rifle, jeg brukte også dead eye den første gangen for å få plantet skudded godt mellom øya, hvis ikke du treffer rett på hodet, altså mellom øya, så går det ikke. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 takk:) jeg skal finne fem bevere og drepe dem. men når jeg endelig finner en og dreper den så bilr den borte. det kommer bare masse blod på bakken, men ingen bever :/ er det en bug eller bruker jeg for kraftig våpen:P Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nei, du må jo helst bruke et våpen hvor det er noe igjen av dyret etterpå da, så bruk pistol eller noe. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bruker du Springfield/Bold Action/Buffalo riflene så blir det bare en blodpøl tilbake, så gå for en av de andre riflene Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har kvernet rundt i hodet mitt at Landon Rickets lignet fælt på noen, men jeg kom ikke på hvem. Helt til jeg så et bilde fra The Big Lebowski. Rickets må jo være basert på Sam Elliot. Sjekk trivia. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er spillet verdt pengene synes dere? Leik er det virkelig awesome? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 SPOILER::::::::: Ble litt skuffet over slutten Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå. Ingenting mer å gjøre etter at jeg har blitt Jack og skytt agent Ross? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 SPOILER::::::::: Ble litt skuffet over slutten Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå. Ingenting mer å gjøre etter at jeg har blitt Jack og skytt agent Ross? Spoiler! Du har jo stranger missions, skattejakt osv men ikke noe utenom det. Synes heller ikke det er så gøy å spille som Jack. Burde jo egentlig ikke ha noe å si, men av en eller annen rar grunn synes jeg ikke det er like gøy Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 SPOILER::::::::: Ble litt skuffet over slutten Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå. Ingenting mer å gjøre etter at jeg har blitt Jack og skytt agent Ross? 100% kanskje? For mange så er det masse å gjøre etter at historien er slutt. Selv var jeg på 99% da historien ble slutt.. så det var ikke så mye igjen for min del. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 SPOILER::::::::: Ble litt skuffet over slutten Merker hvor mye selve hovedpersonen gjør med spillet nå. Ingenting mer å gjøre etter at jeg har blitt Jack og skytt agent Ross? Spoiler! Du har jo stranger missions, skattejakt osv men ikke noe utenom det. Synes heller ikke det er så gøy å spille som Jack. Burde jo egentlig ikke ha noe å si, men av en eller annen rar grunn synes jeg ikke det er like gøy Jepp, enda en spoiler Skulle ønske man kunne hevne seg på enda flere folk enn bare Agent Ross At det var minst et par tre oppdrag med Jack også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå