Erav Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen som veit hvor mange forskjellige Challenger det er man kan jakte på ingame? I freeroam så har du jo veldig mange. Jeg har bare sett 4 i singleplayer Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det er bare fire i singelplayer Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hvordan kommer jeg lenger på stranger oppdragene? Snakka med han fyren på california oppdraget, men det står ikke hva jeg skal gjøre. Edit: Fnat ut av det nå Endret 5. juni 2010 av erlendo89 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har holdt på i Mexico en stund nå. Har så langt bare kommet over 1 bounty, jeg aksepterte bountyen, men dro til et av stedene som startet et mission og etter det forsvant bountyen fra kartet og jeg har ikke sett en eneste siden. Noen som har opplevd noe av det samme? I new Austin druknet jeg nesten i bounties, men i Mexico har jeg ikke sett noen siden den ene som nå forsvant ... EDIT: er litt beruset i det jeg skriver dettte så jeg beklager hvis det er vanskelig å forstå ... Du må oppholde deg i byen/annet sted hvor det henges opp plakater mellom klokka 7.00 og 7.30 på morgenen, da det er da plakatene henges opp. Er du ikke innenfor et av disse stedene på denne tida blir det heller ikke hengt opp noen plakat. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Man får vel uansett ikke fame eller honor, med Jack.. Ikke jeg allefall, måtte gå tilbake på en gammel save for å få det fult med John.. Jeg får det. Har dere på dere Bandana, kanskje? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er det noen måte å snakke til hverandre på RDR SP? Via PS3'en. Noe ala Ventrilo eller skype på PS3? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er det noen måte å snakke til hverandre på RDR SP? Via PS3'en. Noe ala Ventrilo eller skype på PS3? du må vel ha en ps3 mic? jeg har pcen vedsiden av meg og bruker skype til å snakke, men da må du ha pcen nærme tven da. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noen andre som har problemer med å se Game Stats på Socialclub.rockstargames.com ? Får bare denne meldingen "You cannot view the requested content." Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvor lang tid tar det før det på Social Club på nytt blir sync'et mot spillet? Jeg registrerte meg i går, og siden det har prosenten stått på stedet hvil, selv om den har økt i spillet. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg kom inn uten problemer, kommet inn tidligere da? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Hvor lang tid tar det før det på Social Club på nytt blir sync'et mot spillet? Jeg registrerte meg i går, og siden det har prosenten stått på stedet hvil, selv om den har økt i spillet. Det skjer ikke mange ganger om dagen virker det som, kunne godt ha skjedd oftere. Hadde også vært hyggelig om alt faktisk dukket opp på 100% delen også... Nå skjønner jeg egentlig ikke en dritt for å si det pent. Tok akkurat Sharpshooter rank 10 oppgaven og trodde det ville tippe meg opp på 100% men, er på 99,5%. Jeg har tatt alle mission's, rare weapon's, houses, bounties, hideouts, challenges, minigames, jobs og strangers. Mangler vel et outfit og det er vel Deadly assassin's outfitet som er LE bonus, skulle vel ikke telle mot 100% det, eller? Det eneste jeg mangler på å fullføre det er jo bountien på Mo van Barr og den kommer jo ikke grunnet en bug... Så da vet jeg faktisk ikke hva det er jeg mangler, hva pokker er den siste 0,5% for noe tro Edit: Jeg har også funnet alle lokasjonene på kartet... Edit 2: Jeg mangler U.S. Marshal Outfit, trodde ikke den var påkrevd for 100%, da vet jeg hva jeg har å gjøre i løpet av kvelden Endret 5. juni 2010 av Manx Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Om ikke jeg husker feil så jobber de med en patch for å få den 100% siden "up to date" Endret 5. juni 2010 av Perrern Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Man får vel uansett ikke fame eller honor, med Jack.. Ikke jeg allefall, måtte gå tilbake på en gammel save for å få det fult med John.. Jeg får det. Har dere på dere Bandana, kanskje? Advarsel: If you open this without story completion, I'll put a bullet in your head. Får både Fame og Honor med Jack jeg óg. Selvom han egentlig ikke fortjener det, John var mye kulere. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 hvorfor er taxi gratis for meg? har jeg gjort noe spesielt. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Det blir gratis etter man har funnet fem skatter tror jeg det var. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Nå har jeg runna spillet Far er død, og nå er jeg Jack. What to do now? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dra til blackwater, let etter stranger. Du er ikke ferdig. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Er det mulig å jukse i multiplayer? Merker et noen få spillere er regelrett umulige å ta av dage. Selv med det kraftigste våpenet hjelper det ikke med 6-7 skudd, mens de dreper på ETT hver bidige gang. Veldig merkelig, når jeg opplever at selv headshots på kort avstand trenger 3 treff for å drepe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå