Knugo Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Noen som vet om butikker i Trondheim som har rdr til Xbox 360 på lager? Eventuelt nettbutikker. Er jo utsolgt over alt jo Endret 4. juni 2010 av Knugo. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vet at Platekompaniet på City Syd hadde i går og dagen før, så kanskje de har fremdeles Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kommet til en strangers oppdrag, finn 20 fjør, 5 beavers og 10 Red Sage. Problemet er selvsagt Beavers. Finner ingen, vet det skal finnes i North. Men uansett. igår gikk eg i over 1 time fant 4 stk. Ble drept av en Bjørn mistet alt. Det var da eg ikke gadd mer i går. Tenkte eg skulle prøve litt ettepå Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kommet til en strangers oppdrag, finn 20 fjør, 5 beavers og 10 Red Sage. Problemet er selvsagt Beavers. Finner ingen, vet det skal finnes i North. Men uansett. igår gikk eg i over 1 time fant 4 stk. Ble drept av en Bjørn mistet alt. Det var da eg ikke gadd mer i går. Tenkte eg skulle prøve litt ettepå Opplevde den ene dagen å ikke finne en eneste bever, men neste dag (i virkeligheten altså) Fant jeg fem ganske fort. Bre trål opp og ned elva heøt vest i West Elizabeth, du finner beverene gjerne langs veien. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Var nettop hos en kamerat og jaktet på bevere. Vi fant disse i løpet av 15 min. Bare let langs elven og du er garantert å finne 5 bevere^^ Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Finnes det noen hest som er bedre enn den War Horse? Hestene har forskjellige stats. War Horse'en tåler vel mest juling, men er passe grei i farta. Finnes vel tre raskere hester som du kan/må fange; den ene får du i et mission tidlig i spillet. Står om hester tidligere i tråden (søk) War Horse er vel den beste uansett. Men de tre "topphestene" er Kentucky Staddler, Hungarian Half-breed og American Standardbred. Det jeg vet er at en av disse er den raskeste i spillet (American Standardbred). En av de to andre, husker ikke hvilken, er den som tåler mest. Den siste er en slags mellomting. Grei fart og utholdenhet. War Horse er vel best på alt. Jeg foretrekker dog American Standardbred. Den ser best ut (helsvart). Dette spillet forbauser meg stadig (positivt). Jeg var ute på prairien for å jakte på de siste bøfflene da jeg så en kar på hest som plutselig stoppet og begynte å løpe ut på prairien. Jeg tenkte kanskje det var en random event så jeg løp etter for å sjekke hva som var på g. Det som skjedde så var at han løp bort til en stein for å pisse Må man så må man 2 Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Uff, nå mista jeg min kentucky saddler for andre gang... Etter første gangen måtte jeg fange en ny en. Men den ble ikke permanent, den gamle hesten min bare fortsatte å følge etter >.< Hvordan gjør jeg en nytemmet wild horse permanent? hver gang man temmer en hest så er den din mount helt til den dør. Det betyr at den kommer uansett når man bruker fløyta... trenger ikke binde den fast elle noe slikt. Problemet er når den dør. Da må du finne og temme en ny. Dette kan man unngå ved å kjøpe "deed" til den hos en shopkeeper. Hvis hesten din da dør trenger du bare å trykke på deeden i inventoriet ditt. Spillet blir da lagret og en ny hest blir din standardmount. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Eg får prøve å finne de Beavers nå. Går etter 100% ferdig Eg trodde det var 18 strangers oppdrag. Men eg har et i tillegg til det eg holder på med som heter California. Har ikke funnet det engang enda? Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Eg får prøve å finne de Beavers nå. Går etter 100% ferdig Eg trodde det var 18 strangers oppdrag. Men eg har et i tillegg til det eg holder på med som heter California. Har ikke funnet det engang enda? Du finner han nord for Scratching Post. Det må være dag for at han skal vises på kartet. 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Problemet er når den dør. Da må du finne og temme en ny. Dette kan man unngå ved å kjøpe "deed" til den hos en shopkeeper. Hvis hesten din da dør trenger du bare å trykke på deeden i inventoriet ditt. Spillet blir da lagret og en ny hest blir din standardmount. Du trenger da ikke det? For meg er det bare å vente litt, ett minutt omtrent, også plystre på hesten og da kommer den en ny, tilsvarende hest bare i en annen fargekombinasjon. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Mulig det er spurt om før, men orker ikke å lese igjennom alt. Hvordan foregår multiplayer på dette spillet? Har prøvd free roam noen ganger, men er alltid en eller annen tosk som har "overkill" våpen, og dreper meg, som bare har en møkkapistol. Må man gå opp i rank, og unlocke bedre våpen? Eller åssen virker det? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Har holdt på i Mexico en stund nå. Har så langt bare kommet over 1 bounty, jeg aksepterte bountyen, men dro til et av stedene som startet et mission og etter det forsvant bountyen fra kartet og jeg har ikke sett en eneste siden. Noen som har opplevd noe av det samme? I new Austin druknet jeg nesten i bounties, men i Mexico har jeg ikke sett noen siden den ene som nå forsvant ... EDIT: er litt beruset i det jeg skriver dettte så jeg beklager hvis det er vanskelig å forstå ... Endret 5. juni 2010 av Vaktmestern Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hender det tar tid før de kommer tilbake, men de kommer nok igjen, skal du se. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Lenke til kommentar
lyon Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Man får vel uansett ikke fame eller honor, med Jack.. Ikke jeg allefall, måtte gå tilbake på en gammel save for å få det fult med John.. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Man får vel uansett ikke fame eller honor, med Jack.. Ikke jeg allefall, måtte gå tilbake på en gammel save for å få det fult med John.. Dette stemmer ikke.. jeg har både fått positiv og negativ honor med Jack. Fame vet jeg ikke da denne var makset ut da John døde. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Man får vel uansett ikke fame eller honor, med Jack.. Ikke jeg allefall, måtte gå tilbake på en gammel save for å få det fult med John.. Dette stemmer ikke.. jeg har både fått positiv og negativ honor med Jack. Fame vet jeg ikke da denne var makset ut da John døde. Jeg får også fame og honor med Jack. En litt annen ting, får man ikke bounty eller wanted med Jack? Har ikke bandanna på meg heller. Selv om jeg skyter folk eller kidnapper eller ødeleggelser bygninger eller hva som helst så får jeg ingen bounty bare at fokk starter å skrike og løpe rundt. Noen som har opplevd lignende? Litt kjipt siden jeg tenkte å ta achievement med å få $5000 i bounty og bruke pardon-letter. Endret 5. juni 2010 av Cerb89 Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvordan i svarte satan klarer folk å kaste seg unna når man står overfor hverandre i starten av multiplayer matcher? Har prøvd alle knapper, men finner ikke noe som får fyren min til å gjøre noe sånt Sånn roll/dodge tenker du på? Du må holde inne sikte-knappen og trykke firkant (eller X på 360/hoppeknappen) mens du beveger stikka i den retningen du ønsker å rulle. Du trenger bare trykke såvidt på sikteknappen, poenget er bare at du må være i "siktemodus" når du hopper. Har holdt på i Mexico en stund nå. Har så langt bare kommet over 1 bounty, jeg aksepterte bountyen, men dro til et av stedene som startet et mission og etter det forsvant bountyen fra kartet og jeg har ikke sett en eneste siden. Noen som har opplevd noe av det samme? Hvis du drar til det stedet som ble beskrevet på bountyen (ie "last seen in Escalera") så er den der og dukker opp på kartet når du nærmer deg, men som det ble nevnt ovenfor skal den komme tilbake på kartet automatisk etter en liten stund. Det raskeste er hvis du husker hvor personen sist ble sett og drar dit. Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Spørsmål: For de som er ferdig med storymode. Må man være John for å få 100 fame + 200 honor i duel, hvis man unarmer dem? Jeg får ingenting av å skyte våpenet ut av hånden med Jack Man får vel uansett ikke fame eller honor, med Jack.. Ikke jeg allefall, måtte gå tilbake på en gammel save for å få det fult med John.. Dette stemmer ikke.. jeg har både fått positiv og negativ honor med Jack. Fame vet jeg ikke da denne var makset ut da John døde. Jeg får også fame og honor med Jack. En litt annen ting, får man ikke bounty eller wanted med Jack? Har ikke bandanna på meg heller. Selv om jeg skyter folk eller kidnapper eller ødeleggelser bygninger eller hva som helst så får jeg ingen bounty bare at fokk starter å skrike og løpe rundt. Noen som har opplevd lignende? Litt kjipt siden jeg tenkte å ta achievement med å få $5000 i bounty og bruke pardon-letter. Hvis man har høy fame og høy honor så overser vitner og politi visse forbrytelser. Hvilke dette gjelder vet jeg dog ikke da jeg er aldri har hatt mer enn $100 i bounty Men jeg skulle nå tro at det å skyte politimenn fortsatt ikke er særlig lovlig.. prøv det Edit: Gadd ikke spoilertag på denne... Endret 5. juni 2010 av d4fF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå