Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Blomster challengene er vel de enkleste, er noen av de andre oppgavene som er mindre greie å ha med å gjøre :)

Har kun igjen Sharpshooter rank 10, skyte våpnet ut av hendene på 6 mann uten å bytte våpen eller å lade om, håpløst :)

Edit:

Skal sies at det håpløse er jo å finne et sted hvor 6 mann lar meg gjøre det :p

Vent til du har skaffa deg Evans repeater (magasinet har 22 skudd), og så tar du hideouten i gruvene. Jeg klarte det på første forsøk. Challengene i multiplayer er mer stress for å si det sånn...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble drept da jeg satt ved pokerbordet en gang. Plutselig var det noen høye stemmer som brøt "stillheten", før jeg hørte et par skudd og Marston faller døende bakover. Synes bare det bidrar til Western-feelingen, jeg.

Lenke til kommentar

Vent til du har skaffa deg Evans repeater (magasinet har 22 skudd), og så tar du hideouten i gruvene. Jeg klarte det på første forsøk. Challengene i multiplayer er mer stress for å si det sånn...

Den har jeg, skjønte jo at det var våpenet å bruke :)

Gruvene borte med Gaptooth Ridge?

Jeg får ta meg en liten tur, når jeg er ferdig med å spise...

Lenke til kommentar

Gaptooth Ridge ja...Inni selve gruvene er det veldig grei cover, og man kommer såpass nærme at man kan sikte på våpenet uten store problemer...Bare pass på helsa, så går det fint

Hvordan i svarte satan klarer folk å kaste seg unna når man står overfor hverandre i starten av multiplayer matcher? Har prøvd alle knapper, men finner ikke noe som får fyren min til å gjøre noe sånt

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

jeg har nå gjort det sideoppdrage i fort Mercer (der du hjelper en man inn i fortet) to ganger nå. men når jeg kommer tilbake er han fyren der fortsat og vil ha hjelp. andre gang jeg prøvde tenkte jeg at jeg ikke hadde savet den første gangen. når jeg nå kom tilbake er han der. jeg ble drept av politiet etter oppdraget og havnet i den nermeste byen. er det sån at jeg ikke kan dø før jeg har savet for at det skal være gjort?

Lenke til kommentar

Survivalist challenge 10:

"Collect 10 Violet Snowdrop in addition to any you may already have. They are found in and around Tall Trees. Then collect 2 more of every other herb available."

Må man samle de ti blomstene, og deretter resten, eller har ikke rekkefølgen noenting å si?

Lenke til kommentar

Survivalist challenge 10:

"Collect 10 Violet Snowdrop in addition to any you may already have. They are found in and around Tall Trees. Then collect 2 more of every other herb available."

Må man samle de ti blomstene, og deretter resten, eller har ikke rekkefølgen noenting å si?

Det har ingenting å si hvilken rekkefølge.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Ikke for å avbryte, men har hørt mye bra om dette spillet :thumbup: Tror dere jeg burde kjøpe det? Vurderer Just Cause 2.... :new_woot:

Kjøp begge! Definitivt! Dette har bra historie og morsomme sidemissions, Just Cause 2 har det mest fantastiske området samt crazyness til nå i et spill.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Uff, nå mista jeg min kentucky saddler for andre gang...

Etter første gangen måtte jeg fange en ny en. Men den ble ikke permanent, den gamle hesten min bare fortsatte å følge etter >.<

Hvordan gjør jeg en nytemmet wild horse permanent?

Lenke til kommentar

Ikke for å avbryte, men har hørt mye bra om dette spillet :thumbup: Tror dere jeg burde kjøpe det? Vurderer Just Cause 2.... :new_woot:

jeg hade valgt rdr. har jc2, og det er dritfet, men jeg likte rdr bedre og du blir lit lei av jc2. (etter du er ferdig gjør man det samme heletiden(finne ting som er gjemt rundt om kring på banen. lit som gta iv)

når man er fedig med rdr så er det mye å gjøre. de fleste sideoppdragene er like bra som hovedoppdragene :)

kjøp rdr du.

det er min mening :D

Lenke til kommentar

Hvordan er egentlig greia med disse skattekartene og Treasure challenge?

Har level 2, og fått et kart med en skral tegning av noen kaktuser, en stein og en galge.

Skal dette ligne noe på kartet eller er det en gåte her jeg ikke ser?

Prøv å få med deg alt du ser på bildet, og ikke ta alt så bokstavelig. Legger du hodet litt i bløt skal du nok klare det etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg har lest her i tråden hvor skatten er, men

jeg skjønner ikke hvordan strekene i bakgrunnen kan være noe annet enn en elv.. har lett meg ihjel ved elvens bredder, før jeg leste i denne tråden.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...