Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Tipper de fleste følger lista på Social Club...Riktignok er endel punkter fremdeles bugga (alle strangers, alle challenges, 3 outfits og de 9 siste missionene står som ikke fullført, selv om prosenten er riktig), men den er fortsatt veldig kjekk for å se hva man trenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et lite kjapt spørsmål..

Jeg er på tur til å forlate New Austin, tror jeg.. skal på en liten ferge-tur.. men, kommer jeg tilbake lett? Jeg har sånne "treasure-oppdrag" og blomster-plukk -oppdrag, osv igjen.. er det for sent å gjøre de hvis jeg møter fyren ved brygga?

Takk! :)

Lenke til kommentar

Finnes det noen hest som er bedre enn den War Horse? smile.gif

Hestene har forskjellige stats. War Horse'en tåler vel mest juling, men er passe grei i farta. Finnes vel tre raskere hester som du kan/må fange; den ene får du i et mission tidlig i spillet.

Står om hester tidligere i tråden (søk)

Endret av Assakaluftlars
Lenke til kommentar

Har det kommet en oppdatering som fjerner auto-aim online? Har stilt inn på normal, og den hjelper med å sikte på dyr, men siktet er manuelt når det kommer til motspillere...Nesten gøy når 2 stk står og tømmer et magasin hver og ingen av oss dør...

Edit: Ser ut som om jeg ubevisst joina et eller annet jeg ikke var klar over...Typ hardcore something

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Har fått unna en del challenges i dag. Plukket blomster som f... nå, og har kommet en del lenger på master hunter. Fant ut det er et rikt dyreliv i Rio Bravo. Heldigvis så var ulvene ikke sultne i dag, ellers hadde jeg vært død for lengst. :)

Hvor langt går egentlig blomster-challengen?

Lenke til kommentar

Blomster challengene er vel de enkleste, er noen av de andre oppgavene som er mindre greie å ha med å gjøre :)

Har kun igjen Sharpshooter rank 10, skyte våpnet ut av hendene på 6 mann uten å bytte våpen eller å lade om, håpløst :)

Edit:

Skal sies at det håpløse er jo å finne et sted hvor 6 mann lar meg gjøre det :p

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Hvor mange forskjellige ranks finnes det?

Jeg har nå "Survival" (den blomster-greia), "Hunter", "Treasure" og "Sharpshooter" (den som begynte med å skyte fugler).. tror ikke jeg har flere..

:)

Det er de fire.

Er et par stykker på "Hunter" som kan være morsome, Grizzly med kniv f. eks :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...