Dellers Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tipper de fleste følger lista på Social Club...Riktignok er endel punkter fremdeles bugga (alle strangers, alle challenges, 3 outfits og de 9 siste missionene står som ikke fullført, selv om prosenten er riktig), men den er fortsatt veldig kjekk for å se hva man trenger. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Et lite kjapt spørsmål.. Jeg er på tur til å forlate New Austin, tror jeg.. skal på en liten ferge-tur.. men, kommer jeg tilbake lett? Jeg har sånne "treasure-oppdrag" og blomster-plukk -oppdrag, osv igjen.. er det for sent å gjøre de hvis jeg møter fyren ved brygga? Takk! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du kan reise frem og tilbake, det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 De hestene man kan kjøpe på General Store, er de bedre enn de man kan fange? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Det er de samme hestene som du fanger. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Finnes det noen hest som er bedre enn den War Horse? Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Du kan reise frem og tilbake, det er ikke noe problem. hvilken ferge er det snakk om? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Er vel det første oppdraget når man skal over til Mexico tenker jeg. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Finnes det noen hest som er bedre enn den War Horse? Nope, Warhorse er den beste i hele spillet Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Finnes det noen hest som er bedre enn den War Horse? Hestene har forskjellige stats. War Horse'en tåler vel mest juling, men er passe grei i farta. Finnes vel tre raskere hester som du kan/må fange; den ene får du i et mission tidlig i spillet. Står om hester tidligere i tråden (søk) Endret 4. juni 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 I følge Rockstar selv er War Horse den tøffeste, raskeste og sterkeste hesten i spillet. Det er nå i hvertfall det som står på coveret. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Beste jeg har er Kentucky Sadler eller noe... hjelp x)? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Har det kommet en oppdatering som fjerner auto-aim online? Har stilt inn på normal, og den hjelper med å sikte på dyr, men siktet er manuelt når det kommer til motspillere...Nesten gøy når 2 stk står og tømmer et magasin hver og ingen av oss dør... Edit: Ser ut som om jeg ubevisst joina et eller annet jeg ikke var klar over...Typ hardcore something Endret 4. juni 2010 av Dellers Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Har fått unna en del challenges i dag. Plukket blomster som f... nå, og har kommet en del lenger på master hunter. Fant ut det er et rikt dyreliv i Rio Bravo. Heldigvis så var ulvene ikke sultne i dag, ellers hadde jeg vært død for lengst. Hvor langt går egentlig blomster-challengen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Like langt som de andre challengene til rank 10 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 OK. Har ikke fullført noen andre heller, så vet ikke hvor langt de går Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Blomster challengene er vel de enkleste, er noen av de andre oppgavene som er mindre greie å ha med å gjøre Har kun igjen Sharpshooter rank 10, skyte våpnet ut av hendene på 6 mann uten å bytte våpen eller å lade om, håpløst Edit: Skal sies at det håpløse er jo å finne et sted hvor 6 mann lar meg gjøre det Endret 4. juni 2010 av Manx Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvor mange forskjellige ranks finnes det? Jeg har nå "Survival" (den blomster-greia), "Hunter", "Treasure" og "Sharpshooter" (den som begynte med å skyte fugler).. tror ikke jeg har flere.. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 er dette en bug eller? jeg skulle binde hesten til en stolpe og når jeg var ferdig ble jeg skut i hode. både jeg og hesten døde. så ikke hvem som gjore det, bare kom et skudd. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hvor mange forskjellige ranks finnes det? Jeg har nå "Survival" (den blomster-greia), "Hunter", "Treasure" og "Sharpshooter" (den som begynte med å skyte fugler).. tror ikke jeg har flere.. Det er de fire. Er et par stykker på "Hunter" som kan være morsome, Grizzly med kniv f. eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå