d4fF Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har spilt i 25 timer og egentlig loka rundt litt sånn 30-40% av tiden. Vil anta at det tar ca 10 timer å runde spillet hvis du rusher storymode og vet hvordan du enklest tar oppdragene. Jeg brukte totalt 42 timer på å få 100%. Var på 90% når jeg gjorde siste missionet dog.. så brukte nok en del tid på andre ting enn selve missionene. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 YES! Fikk en ringer i horseshoes Var bare tilfeldig var en achivement for det og! :!: Tips til dere som vill få mer honor: Gå til rancen til Bonnie og spill poker der og juks, sørg for og bli tatt.. Da blir du tatt ut i duell å da er det bare og skyte de i hånda.. Får 200 honor da, grunnen til at det er best og spille der er at det koster bare 10$ og kjøpe seg inn Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 YES! Fikk en ringer i horseshoes Var bare tilfeldig var en achivement for det og! :!: Tips til dere som vill få mer honor: Gå til rancen til Bonnie og spill poker der og juks, sørg for og bli tatt.. Da blir du tatt ut i duell å da er det bare og skyte de i hånda.. Får 200 honor da, grunnen til at det er best og spille der er at det koster bare 10$ og kjøpe seg inn enig i macfarlane's ranch og poker... fin plass å trene på cheating med poker. koster $10 å være med... blir man tatt i cheating så dropper duellfolka 7 eller 8 dollar. så hvis man har lite penger i starten er dette en fin plass å trene opp "skills" Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg synes juksing i poker er alt for enkelt. Kunne godt vært litt vanskeligere slik at ble en viss risiko og du faktisk måtte vurdere om det var verdt å jukse. Endret 3. juni 2010 av southparkman Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde vært gøy om NPCene kunne jukse og! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 They do, you just don't notice. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Et spørsmål ang. slutten..[spoiler!!] Jeg er blitt Jack og sett graven til John og Abigail, og ettersom jeg har skjønt skulle det enda være et mission hvor Jack tar hevn? Er det noe spesiellt man må gjøre eller sted man må reise for å finne dette, for jeg har ingen flere mission på kartet? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har ikke drevet på så utrolig lenge, men synes det er litt for enkelt. Prøvde å gå litt "bananas", og jeg har ikke noe problem med å drepe 20-30 sheriffer hver gang jeg gjør det. Litt kjedelig at de fjernet helsesystemet som GTA IV hadde, og heller valgte å bruke det irriterende "ikke la skjermen bli for rød" systemet. Jeg er delvis enig, delvis uenig. Jeg foretrekker å regenere helse etterhvert, men det burde definitivt ha blitt balansert bedre. Nå regenerer man jo nesten i kamp om fienden bommer to, tre ganger. Det burde ha tatt mye lengre tid, og helst ikke regenere hele helsen. Mange spill lar deg kun regenere ca 1/3 av helsen din. Det er nok til å overleve, men ikke nok til å gå berserk hele tiden. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Et spørsmål ang. slutten..[spoiler!!] Jeg er blitt Jack og sett graven til John og Abigail, og ettersom jeg har skjønt skulle det enda være et mission hvor Jack tar hevn? Er det noe spesiellt man må gjøre eller sted man må reise for å finne dette, for jeg har ingen flere mission på kartet? Dra til Blackwater, der skal det være en person som du kan prate med.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Akkurat ferdig med historiedelen av spillet, så da var det bare å jobbe med de siste 3,5% opp til 100%. Spoiler av slutten!!! Har utsatt de siste oppdragene av historien siden noen her inne klarte å spoile slutten for meg . Så jeg trodde man skulle ende opp med å spille resten av spillet som en 15-16 år gammel gutt. Så jeg ble rimelig happy når jeg så at de hoppet en del år framover i tid når man skulle spille Jack. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bare tre år. Trodde selv det var minst ti, men utrolige ting kan visst skje på kun tre år.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Bare 3 år? Vel det viktigste er at han ikke ser ut som en barnerumpe, da tror jeg at jeg hadde hatt problemer med å fortsette Lenke til kommentar
simentp Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 IKKE.. LES... SPOILER....MÅ....LUKKE...TRÅDEN...DWAAAAAH Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Noen som har tips til dueller? Jeg vil gjerne gjøre det slik at jeg bare kan ta et skudd. Hittill må jeg faktisk merke av 6-9 skudd før jeg faktisk skyter. Og den meteren på siden går alltid over meg om jeg bare merker så vidt. Jeg trekker vanligvis med LT og merker av med RB. Skal man vente eller trykke på noe for å skyte? Vil dere anbefalle å trekke raskt eller litt etter "DRAW" kommer opp? Takk for tips på forhånd! Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror det kun fungerer å vinne med et skudd dersom du disarmerer (plasserer skuddet på hånda/våpenet). Sist jeg prøvde å duellere uten å disarmere og kun bruke et skudd tapte jeg, så ja.. Vet ikke helt om det er mulig, tenkte å eksperimentere litt i morgen. Jeg tenker slik at en duell skal avgjøres med et skudd, så det er litt synd at det skal være sånn at man er nødt til å fylle motstanderen med bly for å vinne. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noen som har tips til dueller? Jeg vil gjerne gjøre det slik at jeg bare kan ta et skudd. Hittill må jeg faktisk merke av 6-9 skudd før jeg faktisk skyter. Og den meteren på siden går alltid over meg om jeg bare merker så vidt. Jeg trekker vanligvis med LT og merker av med RB. Skal man vente eller trykke på noe for å skyte? Vil dere anbefalle å trekke raskt eller litt etter "DRAW" kommer opp? Takk for tips på forhånd! En eller to sider tilbake står det en guide til duellering. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg synes juksing i poker er alt for enkelt. Kunne godt vært litt vanskeligere slik at ble en viss risiko og du faktisk måtte vurdere om det var verdt å jukse. Spillet generelt er for enkelt. Når man alene lett kan ta over en by med 30 fiender kan man begynne å lure. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tja, jeg syns skattejakten var litt utfordrende. Penn og papir all over igjen, og det var jo fantastisk. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Noe man må gjøre for å oppdatere 100% siden sin på social club eller blir den oppdatert på gitte tider - noen som vet? Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Finner man info om alt man må gjøre for å få 100% i selve spillet, eller er det en online checklist dere følger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå