SpencerReid Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er en ting som har frustrert meg litt , og det er at jeg ikke aner hva man skal gjøre når jeg møter en haug av lovens lange armer som skal henrette en sivil fyr. Det er jo en blå prikk på kartet, så det er vel noe man skal gjøre? Hva enn jeg gjør blir jeg skutt på.. En annen ting er det forbanna skattekartet. Første kartet, og jeg aner ikke hvor jeg skal lete. Er det i amerika? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg skjønner heller ikke det med henrettingen, blå prikk, men uansett hva jeg har prøvd så har jeg fått bounty og mistet honor og karen som er bundet har løpt som en stukken gris. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er en ting som har frustrert meg litt , og det er at jeg ikke aner hva man skal gjøre når jeg møter en haug av lovens lange armer som skal henrette en sivil fyr. Det er jo en blå prikk på kartet, så det er vel noe man skal gjøre? Hva enn jeg gjør blir jeg skutt på.. En annen ting er det forbanna skattekartet. Første kartet, og jeg aner ikke hvor jeg skal lete. Er det i amerika? Tips til skattekart, første skatt: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): The Hanging Rock Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Første skatten klarte jeg å løse i går kveld. På kartet ser du et tre blant noen steiner, og på andre bildet ser du at det første bildet er litt i bakgrunn. I tilleg ser du også et tau. Altså: Hanging Rock Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Var sikker på at jeg så en vann-strøm bak treet jeg, så jeg har lett ved elvens bredder i hundre år.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg leser ikke igjennom alle sidene så jeg bare skriver dette her jeg Er noen lei av å se slakte sekvensen hele tiden? Vel hvis dere stiller dere opp vedsiden av et bytte (med byttet på venstre side av hesten) og den ligger samme vei hesten peker med hodet. Gå deretter av hesten med Y eller Trekant, også når du lander oppå byttet så trykker du Y/Trekant igjen. Da slipper du å se sekvensen der han slakter og han samler inn fort Hvis det allerede er visst så beklager jeg Du trenger ikke å stå noen spesiell vei, er bare å stille seg oppå den. Funker også om byttet ligger halvveis under en stein eller noe annet. Mener du at man ikke trenger hest heller? Bare stå oppå den? Har ikke alltid fungert for meg uten hest hehe. Men ser ut som dette er common knownledge Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jo, du trenger hest, men du trenger ikke slite for å plassere den i "riktig retning" og sånn. Bare sett den over liket. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Rundet spillet i går, da hadde jeg brukt ca. akkurat 1 døgn Har noen spørsmål angående historien, så spoiler: 1. Er det noen måte John kan overleve på? Bruke Mauseren å ta alle sammen med deayd eye 2. Man fikk ikke vite hvordan Abigail døde? 3. Man kan bare fortsette å spille med Jack akkurat som om man fortsatt skulle vært John? Man beholder alt av penger, hus, våpen, challenges osv? Endret 3. juni 2010 av ΣΙΝΔΡΕ Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Var sikker på at jeg så en vann-strøm bak treet jeg, så jeg har lett ved elvens bredder i hundre år.. Det er det jeg har trodd óg Bør tenke litt utenfor boksen, der altså Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Rundet spillet i går, da hadde jeg brukt ca. akkurat 1 døgn **** slutt og har noen spørsmål angående historien, så spoiler: 1. Er det noen måte John kan overleve på? Bruke Mauseren å ta alle sammen med deayd eye 2. Man fikk ikke vite hvordan Abigail døde? 3. Man kan bare fortsette å spille med Jack akkurat som om man fortsatt skulle vært John? Man beholder alt av penger, hus, våpen, challenges osv? Du burde redigere det du skrev hva slutten angår. Endret 3. juni 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Rundet spillet i går, da hadde jeg brukt ca. akkurat 1 døgn **** slutt og har noen spørsmål angående historien, så spoiler: 1. Er det noen måte John kan overleve på? Bruke Mauseren å ta alle sammen med deayd eye 2. Man fikk ikke vite hvordan Abigail døde? 3. Man kan bare fortsette å spille med Jack akkurat som om man fortsatt skulle vært John? Man beholder alt av penger, hus, våpen, challenges osv? 1. Nei - uansett hvilket våpen du bruker før cut scenen så ender du opp med revolver etter det jeg har skjønt. Evans repeater rifla har max magasinkapasitet med 22 skudd og det holder heller ikke.. 2. Ingen som vet annet enn årstallet. Sykdom, selvmord er noen av mulighetene. 3. Jeppers. Legger til: Skal du spille som John så må du slutte å save før du får missions på ranchen i Bleecher. Derfra og ut kan du visstnok ikke skifte outfits. Endret 3. juni 2010 av Assakaluftlars Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Dro til et sted der noen banditter hadde hengt en dame på et tau i et tre. Skjøt da ned alle bandittene og trodde jeg var ferdig, men tenkte ikke på å skyte ned tauet der hun stakkars dama ble hengt som ikke fikk puste i det helle tatt = mission failed... :!: Endret 3. juni 2010 av Iceman22 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Lurer på en liten ting; De bounty-plakatene.. tar de aldri slutt, eller tar de slutt etter hvert? Takk Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De tar teknisk slett aldri slutt, men etter du har tatt "alle" i et område tjener du ikke penger på de. Tror det vises et spørsmålstegn på plakaten. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er en ting som har frustrert meg litt , og det er at jeg ikke aner hva man skal gjøre når jeg møter en haug av lovens lange armer som skal henrette en sivil fyr. Det er jo en blå prikk på kartet, så det er vel noe man skal gjøre? Hva enn jeg gjør blir jeg skutt på.. Altså, du kan velge. Skyter du han kriminelle, er du snill, kverker du alle sjeriffene, er du slem. Dette har du sikkert funnet ut allerede Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 De tar teknisk slett aldri slutt, men etter du har tatt "alle" i et område tjener du ikke penger på de. Tror det vises et spørsmålstegn på plakaten. Du tjener fortsatt penger, Hos meg var i allefall de to siste bountiene "?" plakater. Har ikke tatt noen flere ette det da, me eg måtte ta "?" for at det skulle telles å få 20. Det skal være 8 plakater rundt området du starter, 8 i mexico, og 4 i det siste steder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Er det ikke mulig å få en sånn sniper-rifle med kikkertsikte? Enten kjøpe eller finne det? Har ikke fått tak i det ennå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Svar Jefecito: Du får det i Mexico på et oppdrag og kan kjøpe en i Blackwater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå