Raul07 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takker for de svarene eg fikk på blomster problemet mitt. fant et kart over hvor de forkjellig blomsten er på kartet. Men tar meg en pause frs spillet noen dager, Spilt i nesten 2 døgn til sammen siden sist torsdag. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Nå har jeg bare spilt rundt 40% av spillet, men favorittøyeblikket må være når man rider inn i Mexico og "Far Away" spilles av. Fantastisk spill! Har spilt litt over 30% og skal snart stikke til Mexico. Elsker spillet så langt, og jeg skal fortsette i morgen. Nå trengs det litt søvn. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Lurer på hvor lang tid dere har spilt som har klart hovedstoryen. Jeg har spilt i ca. 10 timer tror jeg og har ca 25%. Har brukte en del tid på poker og liars dice i det siste. Klarte endelig å få til det FØRSTE skattekartet før jeg skrudde av spillet og. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg har spilt i 25 timer og egentlig loka rundt litt sånn 30-40% av tiden. Vil anta at det tar ca 10 timer å runde spillet hvis du rusher storymode og vet hvordan du enklest tar oppdragene. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Lurer på hvor lang tid dere har spilt som har klart hovedstoryen. Jeg har spilt i ca. 10 timer tror jeg og har ca 25%. Har brukte en del tid på poker og liars dice i det siste. Klarte endelig å få til det FØRSTE skattekartet før jeg skrudde av spillet og. Jeg var på 22 timer da jeg runda det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Å, jeg gleder meg til å få dette i posten (Bestilte akkurat fra CDON). Endelig et singleplayerspill som ikke er over på ~7,5 til 10 timer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har ikke drevet på så utrolig lenge, men synes det er litt for enkelt. Prøvde å gå litt "bananas", og jeg har ikke noe problem med å drepe 20-30 sheriffer hver gang jeg gjør det. Litt kjedelig at de fjernet helsesystemet som GTA IV hadde, og heller valgte å bruke det irriterende "ikke la skjermen bli for rød" systemet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Litt kjedelig at de fjernet helsesystemet som GTA IV hadde, og heller valgte å bruke det irriterende "ikke la skjermen bli for rød" systemet. Helt uenig. Regenererende helse er det eneste alternativet spør du meg, og det er bra Rockstar følger med i tiden. Ingenting er så irriterende som å være nødt til å saumfare byene etter helsepakker og sykehus hver eneste gang man skal gjøre et oppdrag. 2 Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Jeg har spilt i 25 timer og egentlig loka rundt litt sånn 30-40% av tiden. Vil anta at det tar ca 10 timer å runde spillet hvis du rusher storymode og vet hvordan du enklest tar oppdragene. Jeg gjorde omtrent kun hovedstoryen, lekte meg nesten aldri og gjorde ikke mer enn ett eller to sidemission. Hadde 17 timer når jeg ble ferdig, rusha ikke da men. Btw: Helt enig med deg Jakoozie, bra Rockstar har fått gjort om på dette, håper det blir sånn i neste GTA aswell Endret 3. juni 2010 av Jimmarn Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Lurer på hvor lang tid dere har spilt som har klart hovedstoryen. Jeg har spilt i ca. 10 timer tror jeg og har ca 25%. Har brukte en del tid på poker og liars dice i det siste. Klarte endelig å få til det FØRSTE skattekartet før jeg skrudde av spillet og. Jeg var på 22 timer da jeg runda det. Fatter ikke at folk løper gjennom spill på denne måten. Jeg er nå på 27%, og har spilt i 27t ca. jeg har ikke fått åpna mexico området engang. Endret 3. juni 2010 av asad 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er jo det som er herlig med sandbox-spill, å løpe rundt, drite i historie, gjøre som man vil. I GTA4 er det achievement for å gjøre unna mainstory før man har spilt 50 timer. Ved første gjennomspilling av spillet var jeg ikke i nærheten av å klare den achievementen, mye fordi jeg loka rundt i 4-5 timer før jeg i det hele tatt begynte å gå videre på storyen etter å ha gjort tutorial-oppdragene i starten... Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 I følge statistikken, har jeg spilt til sammen i 1day, 7hr, 45min og 20sec. Tror faktisk jeg ble ferdig med mainstoryen nå, men det kom ikke opp noen rulletekst :S Har heller ikke mer oppdrag å gjøre. Det siste jeg gjorde, før jeg ikke får mer oppdrag, var: Det i spoileren avslører nok hele slutten! Så jeg bare advarer dere. Å beskytte gården vårs mot armeen. John blir drept, og Jack og kona rir tilbake for å se hva som har skjedd. Nå spiller jeg som Jack, noe jeg misliker veldig mye. Vil være John, eller hva nå han het. Det i spoileren avslører nok hele slutten! Så jeg bare advarer dere. Er dette det siste oppdraget, eller er det mer? Med tanke på at det ikke kom rulletekst. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er mer, du er altså ikke HELT ferdig enda. Dra tilbake til Blackwater, der får du et stranger-mission. Når du har gjort det missionet skjønner du at du er ferdig. 1 Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Takker og bukker for hjelpen Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 MUST... STOP... OPENING... SPOILERS... BEFORE... READING... WARNINGS... Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Fatter ikke at folk løper gjennom spill på denne måten. Jeg er nå på 27%, og har spilt i 27t ca. jeg har ikke fått åpna mexico området engang. Tenker det samme. Jeg kjøpte det dagen etter det ble sluppet (ikke forhåndsbestillt og utsolgt på lanseringsdagen, men platekompaniet fikk inn noen eksemplarer dagen etter) og skal reise til Mexico når jeg kommer hjem. Selve hoveddelen, så langt, kunne vært unnagjort mye raskere, uten å stresse. Men det er jo så mye å se på, utforske og ellers fordrive tiden med. Har brukt mye tid på å fange rømlinger, hjelpe skattejegere, plukke blomster, stoppe en tyv som har stjålet en vogn, etc. Det er mange dyr som har bøtet med livet også. Det er utrolig hvor mye som er å gjøre i spillet, utenom hovedhistorien. Utforske og se på omgivelsene er det også verdt å ta seg tid til. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Litt kjedelig at de fjernet helsesystemet som GTA IV hadde, og heller valgte å bruke det irriterende "ikke la skjermen bli for rød" systemet. Helt uenig. Regenererende helse er det eneste alternativet spør du meg, og det er bra Rockstar følger med i tiden. Ingenting er så irriterende som å være nødt til å saumfare byene etter helsepakker og sykehus hver eneste gang man skal gjøre et oppdrag. Helt enig. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg leser ikke igjennom alle sidene så jeg bare skriver dette her jeg Er noen lei av å se slakte sekvensen hele tiden? Vel hvis dere stiller dere opp vedsiden av et bytte (med byttet på venstre side av hesten) og den ligger samme vei hesten peker med hodet. Gå deretter av hesten med Y eller Trekant, også når du lander oppå byttet så trykker du Y/Trekant igjen. Da slipper du å se sekvensen der han slakter og han samler inn fort Hvis det allerede er visst så beklager jeg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hei! Sliter litt med å få 100% i RDR. Har nå 99,5% men aner ikke hvordan jeg skal få de siste 0,5%. Har gjort alle bounties oppdrag og alt d der. Det eneste jeg lurer på er om man må vinne 1500 chips i blackjack for å få de resterende 0,5% Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg leser ikke igjennom alle sidene så jeg bare skriver dette her jeg Er noen lei av å se slakte sekvensen hele tiden? Vel hvis dere stiller dere opp vedsiden av et bytte (med byttet på venstre side av hesten) og den ligger samme vei hesten peker med hodet. Gå deretter av hesten med Y eller Trekant, også når du lander oppå byttet så trykker du Y/Trekant igjen. Da slipper du å se sekvensen der han slakter og han samler inn fort Hvis det allerede er visst så beklager jeg Du trenger ikke å stå noen spesiell vei, er bare å stille seg oppå den. Funker også om byttet ligger halvveis under en stein eller noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå