Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Har kommet til den siste rank på der du plukker blomster. Må plukke 2 av hver sort pluss 10 av den ene som man finner på siste stedet. Vært der oppe men finner ikke en eneste i det siste stedet.

Du må langt opp...Der det er snø, i nærheten av Aurora's Basin. Det er en drøss der oppe.

For de som har rundet spillet:

Historien syns jeg også er fantastisk. Slutten ga meg en tåre eller to, og det er første gangen noensinne at et spill har gitt meg. Det var veldig leit det som skjedde med John, men han døde for familien sin. En vakker slutt, og spillet har vært en utrolig kul og fin reise i seg selv.

Og Deadman's Gun som begynte samtidig med at tittelen kom opp etter at Jack hadde hevnet faren sin..

Vi spoiler slutten, for de som ikke vil vite den...Pass opp

Slutten er temmelig trist egentlig. Ble et solid antiklimaks å ikke spille som John mer, blir liksom ikke det samme. Fikk en helt annen følelse av hele spillet, utrolig hvor mye hovedkarakteren faktisk har å si. Var heldigvis nesten på 100%, så var ikke mye jeg måtte gjøre med Jack. Har ikke noe imot Jack altså, men ble bare ikke det samme når John var død. Følte liksom at spillet ble litt "tomt".

IKKE ÅPNE OM DU IKKE ER FERDIG MED HOVEDHISTORIEN!

Nå fikk ikke jeg et like følelsesladd øyeblikk som dere, fordi jeg hadde fått spoilet at John skulle dø, og tenkt en del rundt det i går. Jeg har også en helt annen feeling når jeg spiller som John "Jack" Marston Jr. (ja, han heter det - det står bak i manualen). Endelig vet jeg også hvem som er på forsiden av coveret, har lurt litt på det..

Jeg hadde blitt spoila om slutten så jeg tenkte å være smart. Så derfor lagret jeg en ekstre gang før siste mission slik at jeg kunne spille som John etter jeg hadde rundet spillet. Desverre viser det seg at man ikke kan bytte klær mens man er hos familien din noe som gjør at jeg løper rundt i verdens kjipeste outfit :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du hadde blitt mye mer forbannet om vi ikke hadde tatt samtalene i spoiler, tenk på det på den måten. ;)

Leste her at tiden kun hoppet tre år fremover i tid da John døde, jeg hadde heller forestilt meg runt tjue.. At den unggutten vi har sett tidligere har blitt til denne råtassen av en manne-mann på bare tre år er det dummeste jeg har hørt.. Og forøvrig heter han faktisk ikke Jack, men John Marston Jr. :p

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Har kommet til den siste rank på der du plukker blomster. Må plukke 2 av hver sort pluss 10 av den ene som man finner på siste stedet. Vært der oppe men finner ikke en eneste i det siste stedet.

Du må langt opp...Der det er snø, i nærheten av Aurora's Basin. Det er en drøss der oppe.

For de som har rundet spillet:

Historien syns jeg også er fantastisk. Slutten ga meg en tåre eller to, og det er første gangen noensinne at et spill har gitt meg. Det var veldig leit det som skjedde med John, men han døde for familien sin. En vakker slutt, og spillet har vært en utrolig kul og fin reise i seg selv.

Og Deadman's Gun som begynte samtidig med at tittelen kom opp etter at Jack hadde hevnet faren sin..

Vi spoiler slutten, for de som ikke vil vite den...Pass opp

Slutten er temmelig trist egentlig. Ble et solid antiklimaks å ikke spille som John mer, blir liksom ikke det samme. Fikk en helt annen følelse av hele spillet, utrolig hvor mye hovedkarakteren faktisk har å si. Var heldigvis nesten på 100%, så var ikke mye jeg måtte gjøre med Jack. Har ikke noe imot Jack altså, men ble bare ikke det samme når John var død. Følte liksom at spillet ble litt "tomt".

Nå fikk ikke jeg et like følelsesladd øyeblikk som dere, fordi jeg hadde fått spoilet at John skulle dø, og tenkt en del rundt det i går. Jeg har også en helt annen feeling når jeg spiller som John "Jack" Marston Jr. (ja, han heter det - det står bak i manualen). Endelig vet jeg også hvem som er på forsiden av coveret, har lurt litt på det..

Igjen. Spoilers!!!!!! Ye, ikke åpne hvis du ikke er ferdig.

Hæ? Endelig skjønner du hvem som er på coveret? Det er jo John... Det ser man jo på arrene?

Lenke til kommentar

Kan bare leses av de som IKKE har klart historien, ja du leste riktig.

Begynner og bli lei av at vi ikke kan lese noen spoilere, derfor lager jeg en som bare vi kan lese! :w00t: åkei da, kanskje ikke dette er riktig måte og bruke spoilere? Følte jeg bare måtte :!:

Lenke til kommentar

Hæ? Endelig skjønner du hvem som er på coveret? Det er jo John... Det ser man jo på arrene?

Ny SPOOOOOIIILEEEEEER, ja:

Jeg har alltid tenkt at dette ikke lignet noe særlig på John Marston, men da jeg så Jack synes jeg han var mye likere..

Lenke til kommentar

Ny SPOOOOOIIILEEEEEER, ja:

Jeg har alltid tenkt at dette ikke lignet noe særlig på John Marston, men da jeg så Jack synes jeg han var mye likere..

Spoiler ja..... SPOILER!

Jeg kan love deg at det er John, ikke jack, jeg synes det ligner i ansiktet, eneste er håret. Men ja, det er en anderledes outfit.

Men, sånn for å analysere; Man ser det er John på arrene, skjegget (Jack sitt er litt anderledes) og rynkene. Pluss at det å sette Jack på coveret til dette spillet her ville vært ekstremt snålt og veldig spoilende på en lur måte hvis en finner ut at det er en spesiell slutt. Som jeg er ganske sikker på mange vet siden det går så himla mye spoilers rundt slutten.

Men uansett, er 100% sikker på at det er John Marston vi ser på coveret ;)

Lenke til kommentar

Da klarte jeg endelig å cleare pokerbordene... flaks, cheat og taktisk all-in gjorde det mye lettere enn jeg trodde.

For å klare 100% mangler jeg bare å drepe en grizzly med kniv :/. Slet voldsomt med å drepe cougars med kniv så dette gleder jeg meg ikke til. Må jo drepe flere dyr etterpå.. men det er jo piece of cake.

Lenke til kommentar

Haha!

Ny spoiler - Storymode = Done!

Hvor mange prosent fullført har dere som har klart storymoden? :p

Den hadde du ikke trenkt og ta i spoiler da! :p

Ja, den var bare slem :p

Jeg har rundt 60 nå tror jeg, hvis ikke nærmere 70... ja er vel nærmere 70... Har ikke sjekka på en stund jeg :S Vet jeg var over 50% før jeg var ferdig hvertfall :p

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg må lese gjennom denne tråden på nytt når jeg har fullført storyen bare for å se hva dere snakker om.

Vi har lurt dere hele tiden, bare snakket om været og gjennomsnittlig slitasje på motorveier pr. år.

Flirer meg skakk om dere jævlor prater om været (or something) bare på faen inni spoileren. :D

Haha, kloke hoder tenker likt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...