erlendo89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Rett med Armadillo, i shit you not. Men der leta og leta jeg, holdt vell på i en halvtime - fant den ikke i det hele tatt. Bare sånne skunks. Hehe ja, er merkelig det der med at når en leter etter en ting, finner en den ikke. Men når en ikke leter etter noe, dukker den opp hele tiden. Ca. midt mellom Armadillo og Rio Bravo på kartet er det en drøss med armadilloer, men det kan jo variere litt sikkert. Vet ikke om det har noe å si når på døgnet man leter, men jeg fant de midt på natten i hvertfall. Lenke til kommentar
claes Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 http://reddead.wikia.com/wiki/Armadillos Se kartet Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen flere som har fått Grizzly til å dukke opp ikke langt unna Blackwater og da snakker jeg nesten nede med Blackwater og langt unna Tall Trees. Jeg trenger å ta en cougar til med kniv for å gå videre til neste challenge. Brukte bait også dukket det opp en grizzly, ok tenkte jeg det var første gangen sett en så langt nede, jeg brukte bait 6-7 ganger i det ommeråde og det kom 3 grizzly... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har kommet til den siste rank på der du plukker blomster. Må plukke 2 av hver sort pluss 10 av den ene som man finner på siste stedet. Vært der oppe men finner ikke en eneste i det siste stedet. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Hvor mange slag er det? Har igjen en 5-6 blomster før jeg er der... Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Faan, jeg taper jo hver eneste gang i poker. Er alltid en kar som et høyere par eller tress Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har endelig fått tid til å spille RDR, men må si det var litt skuffende. Dette er egentlig ingenting annet enn GTA IV med hester og andre omgivelser. At det noen få minispill og og forhåndsprogrammerte hendelser her og der forsvarer ikke at spillet skal få 10/10, når faktisk GTA IV fikk 9/10 og er blitt veldig gammelt i forhold til RDR. Det er bare folk med urealistiske forventninger som klarer det kunststykket å bli skuffet av dette spillet. Dette spillet har jo hele tiden blitt omtalt som "Grand Theft Horse"... så når du sier at det er helt likt? JA... det som var meningen også... Rockstar sitt sandboks-konsept har vært en suksessfaktor siden GTA3. De forandrer ikke den. De bare tweaker den for å gjøre den bittelitt bedre. Min mening er at dette spillet pisser på GTAIV. Ikke fordi GTAIV er et dårlig spill; det er det ikke, men fordi GTA-konseptet begynner å bli en del oppbrukt syntes jeg. Jeg fikk aldri "Vice city" eller "San Andreas"-feelen som jeg fikk når jeg spilte disse spillene. GTAIV engasjerte meg aldri. Jeg runda det heller aldri pga dette. Med Red Dead Redemption så har Rockstar endelig fått et bra kampsystem til sandboksene sine. Å gjøre gang hideouts er morro. Husker fortsatt med gru det jævlig varehuset i Las Venturas (GTA:SA). Utviklingen begynte med GTAIV, men nå er den perfeksjonert syntes jeg. Challenges er også digg, jeg har spesielt hatt det morro med Sharpshooter og Master Hunter. Plukke blomster skaper en del mareritt hos meg (jeg har spilt world of warcraft) så det ble aldri en hit Outfits, og vanskeligheten med å få de, gjør det også veldig fengende. Historien fenget også en del, slutten var spesiell. Følte med karakterene for å si det sånn. Brutalt. Hester >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Biler. Basta. Liar's Dice! <3 Det beste tilslutt: Det jeg koste meg mest med i RDR er "random-eventen" der en kvinne er i "nød". Spilleren blir så ambusha av 5 bandidoer. Jeg spiller en good-guy, men liker veldig lite å bli lurt. Hver gang dette skjer tar jeg alltid og hogtier kvinnfolket... for så å la hun bli overkjørt av nærmeste tog. Fantastisk... Nå ble dette litt mer enn bare et svar til deg ^Th0mas^, men konklusjonen er at dette spillet er, i mine øyne, så fantastisk mye bedre enn GTAIV. Jeg quoter like godt hele innlegget ditt. Jeg er enig i det meste du skriver. Jeg fikk assosiasjoner til GTA da jeg begynte å spille, men etter å ha spilt en stund, så kan jeg ikke si at jeg har fått noen særlig GTA-feeling i dette spillet. Ihvertfall ikke noe som har vært ødeleggende for den fantastiske spillopplevelsen RDR har gitt meg. Jeg føler derfor ikke at RDR er så veldig likt GTAIV, men også at dette spillet er mye, mye bedre. RDR har tatt Rockstar til helt nye høyder. Noen skikkelig banebryter er det kanskje ikke, men det har virkelig tatt et viktig skritt videre. Og Liar's Dice har jeg også blitt hektet på. For de som har rundet spillet: Historien syns jeg også er fantastisk. Slutten ga meg en tåre eller to, og det er første gangen noensinne at et spill har gitt meg. Det var veldig leit det som skjedde med John, men han døde for familien sin. En vakker slutt, og spillet har vært en utrolig kul og fin reise i seg selv. Og Deadman's Gun som begynte samtidig med at tittelen kom opp etter at Jack hadde hevnet faren sin.. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 My god. Halvveis i åpningen av spoileren kom jeg på hva som stod rett før. Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har kommet til den siste rank på der du plukker blomster. Må plukke 2 av hver sort pluss 10 av den ene som man finner på siste stedet. Vært der oppe men finner ikke en eneste i det siste stedet. Violet Snowdrops? De er litt vanskelige å se, men de er helt mørke og en kontrast i forhold til den hvite snøen. Bruk survivalist map hvis du ikke allerede gjør det. De du trenger er de eneste som vokser i området med snø. Hvor mange slag er det?Har igjen en 5-6 blomster før jeg er der... Det er 10 forskjellige planter. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har kommet til den siste rank på der du plukker blomster. Må plukke 2 av hver sort pluss 10 av den ene som man finner på siste stedet. Vært der oppe men finner ikke en eneste i det siste stedet. Du må langt opp...Der det er snø, i nærheten av Aurora's Basin. Det er en drøss der oppe. For de som har rundet spillet: Historien syns jeg også er fantastisk. Slutten ga meg en tåre eller to, og det er første gangen noensinne at et spill har gitt meg. Det var veldig leit det som skjedde med John, men han døde for familien sin. En vakker slutt, og spillet har vært en utrolig kul og fin reise i seg selv. Og Deadman's Gun som begynte samtidig med at tittelen kom opp etter at Jack hadde hevnet faren sin.. Vi spoiler slutten, for de som ikke vil vite den...Pass opp Slutten er temmelig trist egentlig. Ble et solid antiklimaks å ikke spille som John mer, blir liksom ikke det samme. Fikk en helt annen følelse av hele spillet, utrolig hvor mye hovedkarakteren faktisk har å si. Var heldigvis nesten på 100%, så var ikke mye jeg måtte gjøre med Jack. Har ikke noe imot Jack altså, men ble bare ikke det samme når John var død. Følte liksom at spillet ble litt "tomt". Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 På den ene outfit-challengen så står det " search Thieves Landing". Hva er det jeg må gjøre da? Har jo vært der en del ganger nå men får kommer ikke noe lenger. Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Du må lete rundt i byen for å finne en kiste med en scrap i. Den ligger her om du vil vite det akkurat. Den ligger i lagerbygningen der du har et oppdrag med Irish. Du åpner porten og går til venstre, åpner en annen port for å komme inn i bygningen, så ligger den i andre etasje der. EDIT: typo Endret 2. juni 2010 av southparkman Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ok takk for det Da skal jeg vel klare det. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg hadde 30 sekunder med musikk da jeg nettopp var kommet inn i Mexico. Etter det har det vært nada. Hvordan får jeg musikk mens jeg spilelr? Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 De er jo overalt så burde ikke være så vanskelig å finne. Slutt å leit etter dem så dukker de helt sikkert opp Jeg brukte 3 timer på å finne 5 stk. Da fikk jeg flaks siden jeg fant 2 på et sted mot slutten. Dette var vanilla-wow grind opplegg. De fantes INGEN steder nesten. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har kommet til den siste rank på der du plukker blomster. Må plukke 2 av hver sort pluss 10 av den ene som man finner på siste stedet. Vært der oppe men finner ikke en eneste i det siste stedet. Du må langt opp...Der det er snø, i nærheten av Aurora's Basin. Det er en drøss der oppe. For de som har rundet spillet: Historien syns jeg også er fantastisk. Slutten ga meg en tåre eller to, og det er første gangen noensinne at et spill har gitt meg. Det var veldig leit det som skjedde med John, men han døde for familien sin. En vakker slutt, og spillet har vært en utrolig kul og fin reise i seg selv. Og Deadman's Gun som begynte samtidig med at tittelen kom opp etter at Jack hadde hevnet faren sin.. Vi spoiler slutten, for de som ikke vil vite den...Pass opp Slutten er temmelig trist egentlig. Ble et solid antiklimaks å ikke spille som John mer, blir liksom ikke det samme. Fikk en helt annen følelse av hele spillet, utrolig hvor mye hovedkarakteren faktisk har å si. Var heldigvis nesten på 100%, så var ikke mye jeg måtte gjøre med Jack. Har ikke noe imot Jack altså, men ble bare ikke det samme når John var død. Følte liksom at spillet ble litt "tomt". IKKE ÅPNE OM DU IKKE ER FERDIG MED HOVEDHISTORIEN! IKKE ÅPNE OM DU IKKE ER FERDIG MED HOVEDHISTORIEN! Nå fikk ikke jeg et like følelsesladd øyeblikk som dere, fordi jeg hadde fått spoilet at John skulle dø, og tenkt en del rundt det i går. Jeg har også en helt annen feeling når jeg spiller som John "Jack" Marston Jr. (ja, han heter det - det står bak i manualen). Endelig vet jeg også hvem som er på forsiden av coveret, har lurt litt på det.. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg hadde 30 sekunder med musikk da jeg nettopp var kommet inn i Mexico. Etter det har det vært nada. Hvordan får jeg musikk mens jeg spilelr? Den musikken som dukker opp, med vokal, er musikk som er laget spesielt for visse områder og oppdrag. De er puttet inn akkurat der for å heve atmosfæren i spillet, sånn som i dét du entrer Mexico. Kommer noen få lyder her og der underveis, men er sjelden jeg hører "skikkelig" musikk over lengre perioder. Har merket meg at det kicker inn noen toner når man rir inn i enkelte områder, og selvfølgelig når det blir litt action - som f.eks. random events. Synes dette er en skikkelig god metode av Rockstar. Det gir liksom en følelse av ødemark og ensomhet når man bare rir rundt midt ute i ingensteder, uten noe mer enn noen få avslappende toner av og til. Du vil etterhvert høre noen få flere låter gjennom historien, så bare lytt når de dukker opp. Jeg for min del stod oppe på toppen av klippen rett ved grensen til Amerika, og bare nøt utsikten mens låten spillte. Må si at det er en del av spillet jeg husker best, nettopp pågrunn av følelsen jeg fikk når låten startet. Thumbs up til Rockstar der. Endret 2. juni 2010 av Smål Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg hadde 30 sekunder med musikk da jeg nettopp var kommet inn i Mexico. Etter det har det vært nada. Hvordan får jeg musikk mens jeg spilelr? Det er jo musikk hele tida? Bare at det er rolig musikk når du rir rundt. Når det skjer noe action, random encounters osv blir det automatisk litt mer action-y musikk. Jeg brukte 3 timer på å finne 5 stk. Da fikk jeg flaks siden jeg fant 2 på et sted mot slutten. Dette var vanilla-wow grind opplegg. De fantes INGEN steder nesten. Vi kaller det "GTA-syndromet" i min omkrets. I GTA var det alltid noen biler man måtte ha til import/export garage osv, men de bilene man trengte var aldri å finne. Når man ikke trengte bilene var de overalt, og når man først fant én spawnet de i hundrevis. Samme greia i dette spillet. Leita i timesvis etter coyoter og når jeg først fant de spawnet det haugevis. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Jeg brukte 3 timer på å finne 5 stk. Da fikk jeg flaks siden jeg fant 2 på et sted mot slutten. Dette var vanilla-wow grind opplegg. De fantes INGEN steder nesten. Vi kaller det "GTA-syndromet" i min omkrets. I GTA var det alltid noen biler man måtte ha til import/export garage osv, men de bilene man trengte var aldri å finne. Når man ikke trengte bilene var de overalt, og når man først fant én spawnet de i hundrevis. Samme greia i dette spillet. Leita i timesvis etter coyoter og når jeg først fant de spawnet det haugevis. Helt enig, husker Vice city (Det rockstar spillet jeg har spillt mest) så var det sånn at hvis du letet etter en bil fant du den ikke. Når du fannt den hadde 85% av alle bilister den og... Endret 2. juni 2010 av simentp Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Jaja, da har jeg også rundet spillet og her kommer mine tanker rundt det: SPOILERALARM SPOILERALARM | | \ / \ / SPOILER: KUN FOR DE SOM HAR RUNDET SPILLET: Faen ta posten et par steg over meg. Hadde nettopp skrudd av spillet etter å ha sett Jack stå ved graven til fattern sin og jeg tenkte: "Der var spillet ferdig, ja. Litt kjip slutt, egentlig. Nå er det bare å begynne å ta resten av strangers og hunting og sånn med Jack". Tørker mine tårer (ja, jeg ble litt våt i øynene) og så leser jeg i første spoiler for de som har rundet spillet at Jack drar og hevner faren sin. Trodde ikke det var flere storyquester, jeg... HELVE-TE altså... Skulle ha spilt litt til først.. Vel uansett. Kudos til R*! De har jammen meg greid å lage det spillet jeg kommer til å huske best i årene som kommer. Absolutt tiårets spill for min del, og dette baner vei for fremtidige klassikere fra Rockegutta :thumbup: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå