Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er meningen med gun duel å sikte på personen og pepre på skuddknappen? I så fall suger jeg å tappe. Taper konsekvent hele tiden.

Quoter en quote, til deg :)

Ble postet 3-4 sider tilbake

Kan noen forklare meg Gun Duel? Jeg har ikke gjort det siden starten av spillet og husker ingen ting.

En liten guide til duellering:

- Vent til "Draw!" står på skjermen - det er juks å starte før motstanderen.

- Poengsystemet er de målerne på høyre side av skjermen, din og motstanderens.

- Målet med duellen er å fylle opp måleren sin mer enn motstanderen.

- Jo bedre du treffer motstanderen (hode, hjerte, pung, disarme osv) scorer høyere og gir deg en større andel på måleren.

- Trykk når siktekorset er lite og hvitt = mer presist enn stort og rødt.

- Når tiden er omme er det den med høyest bar som vinner duellen uavhengig av om du har spamma 6 skudd på 1 sekund.

Jeg har ikke kommet lenger enn Mexico, men har vunnet nesten alle duellene med 1 eller 2 skudd. Har vært et par dueller der jeg har vært fly forbanna på motstanderen og tømt alt jeg har i skallen dems, da.. thumbup.gif

Legger til et par ting.

Hvis du drar R-stikka nedover før du trekker vil du starte med hånda nærmere pistolen noe som gir mer tid til å plassere skuddene.

Hvis du trekker pistolen før du ser "DRAW" på skjermen vil du få mindre treffsikkerhet.

Hvis du skyter pistolen ut av hånda på motstanderen (funker ikke på dueller som er påtvunget i missions) får du insta win pluss fame og honor.

Exactly, Erav. Om det hadde vært en innprentet regel for alle på dette forumet hadde alt vært så mye bedre. Var til og med redd for å lese spoileren din nå også.

Nettopp. Det burde vært en funksjon i selve spoiler-funksjonen, der det er PÅKREVD at man skriver noe som vises over spolieren i en slags "NB:" tag.

Ja, for Spoilers blir faktisk brukt litt feil på dette forumet. Er ikke nødvendigvis spoiler i det heletatt.

Endret av Erav
Lenke til kommentar

Ja, for Spoilers blir faktisk brukt litt feil på dette forumet. Er ikke nødvendigvis spoiler i det heletatt.

Tidligere hadde vi "skjul", som var det samme som spoiler, bare at det sto "klikk for å vise skjult innhold" istedet for "åpne spoiler". Nå er "skjul" endret til noe som er upraktisk for å minske lange innlegg og pakke inn ekstra/offtopic tekst, så da bruker folk spoiler istedet.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

skjult tekst

Når det står at jeg skal lete etter bevere ved elvene i nord ( er i Mexico), er det da den store elven som menes, eller må jeg lette etter små elver. Sliter litt med å finne bevere ;)

Tall Trees, helt nordøst på kartet. Sliter med å finne bevere selv, men det skal visstnok være en hel haug i den nordligste elva oppe ved fjellene i West Elizabeth, samt ved den elva som skiller West Elizabeth og New Austin.

Lenke til kommentar

Tall Trees, helt nordøst på kartet. Sliter med å finne bevere selv, men det skal visstnok være en hel haug i den nordligste elva oppe ved fjellene i West Elizabeth, samt ved den elva som skiller West Elizabeth og New Austin.

Takk for tips. Har lett ved elva som skiller West Elizabeth og New Austin, man fannt bare boars og haugevis med ulv ;)

Lenke til kommentar

Var en morder som prøvde å drepe en dame med kniv i byen, så tok å drepte slik at hun ble reddet. Deretter var det en som begynte å skyte meg, så jeg drepte han i tillegg, fikk da respekt fra byen og penger hvis jeg husker riktig. Men så løpte et vitne til Sherifen, så jeg ble kriminell :S Er dette en bug eller ?

Jeg kom i slosskamp med en fjott ute i ødemarken et stykke utenfor Armadillo og drepte ham. En annen kom tilfeldigvis forbi, så hva jeg gjorde mens han på ble "Witness" på kartet og løp mot byen. Jeg skjøt ham, men en annen fjott la merke til det og ble også witness. Endte opp med å drepe fire sivile vitner, men fikk ikke bounty eller mindre respekt.

Lenke til kommentar

Har endelig fått tid til å spille RDR, men må si det var litt skuffende. Dette er egentlig ingenting annet enn GTA IV med hester og andre omgivelser. At det noen få minispill og og forhåndsprogrammerte hendelser her og der forsvarer ikke at spillet skal få 10/10, når faktisk GTA IV fikk 9/10 og er blitt veldig gammelt i forhold til RDR.

Tja, det er jo bygd opp rundt samme lest som GTA, men det føles overhodet ikke som GTA IMO. Får en heeelt annen feeling av dette spillet.

Forøvrig, den challengen der du må plukke blomster. Er den verste challengen jeg noengang har gjort, det er challengen fra helvete.

Really? Er jo så lett at det nesten er gøy. Tar 5 min per blomst.

Lenke til kommentar

Ja, jeg brukte det derre mappet. Men ikke alltid blomsten jeg trengte, og desutten var det så inn i helvete kjedelig :p Nå plages jeg med og finne de der "armadillos" så jeg kan få kommet meg til neste rank på hunter-challengen. Hunter-challengen er den eneste jeg har igjen : p

Lenke til kommentar

Rett med Armadillo, i shit you not. Men der leta og leta jeg, holdt vell på i en halvtime - fant den ikke i det hele tatt. Bare sånne skunks. Hehe ja, er merkelig det der med at når en leter etter en ting, finner en den ikke. Men når en ikke leter etter noe, dukker den opp hele tiden.

Lenke til kommentar

Snart ferdig med story. Har desverre blitt litt spoila på slutten, vet ikke hvordan det konkret slutter, men har dannet meg et visst inntrykk. Har igjen et par missions oppe ved Bleecher..

Og da er det på tide å fullføre outfits, hunting, flowers, hideouts og bare utforske litt før jeg googler secrets i spillet. Har en del ubesvarte spørsmål allerede. Avslutter med å være en kjip jævel i playthrough 2.

PS Må si jeg lo godt da en her nevnte blomsterplukking og World of Warcraft. Har vært herbalism/alchemy selv og litt lei lotusjakt he he..

Lenke til kommentar

Det jeg sliter med nå er å finne skunker. De er jo ikke å finne noen steder :S

om natta spawner det av og til noen rett bak stagecoachen i Armadillo... har sett opp til flere der. Da jeg fikk hunterchallengen tok jeg alle mine der :p mye lettere enn å lete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...