Erav Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Om det var meningen å få oss til å gå på det der klarte du det nesten. Musa hadde akkurat berørt "Klikk for å se spoiler..." før jeg fant ut hva jeg diskuterte i tråden. Kan vi ikke ha en "regel" om innholdsbeskrivelse i forkant av spoileren? Kan være at folk kan svare på spørsmålene i spoilerene, siden det gjelder noe de allerede har spilt igjennom. Med en gang jeg ser en spoiler uten info om innholdet er jeg automatisk nektet å vite hva som står der. Dette er ikke Read Dead Redemption Spoiler på noe vis En sånn liten heads-up mener du, aunmar? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Exactly, Erav. Om det hadde vært en innprentet regel for alle på dette forumet hadde alt vært så mye bedre. Var til og med redd for å lese spoileren din nå også. Endret 1. juni 2010 av aunmar Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Og selvfølgelig åpnet jeg DEN! Samme her Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Exactly, Erav. Om det hadde vært en innprentet regel for alle på dette forumet hadde alt vært så mye bedre. Var til og med redd for å lese spoileren din nå også. Nettopp. Det burde vært en funksjon i selve spoiler-funksjonen, der det er PÅKREVD at man skriver noe som vises over spolieren i en slags "NB:" tag. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Æsj jeg tror jeg har klart å drite på draget vedr outfits og stranger quest. Hvis du har tatt stranger missions i Mexico er spoiler trygg: Den ene outfiten krever at jeg har tatt stranger mission som heter noe med opium for the people eller noe sånt. Er ganske sikker på at jeg har tatt denne questen, men den er ikke huket av på outfit-menyen. Am I screwed? Jeg er i tredje delen av spillet nå og ikke en eneste stranger quest er tilgjengelig... Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Akkurat det stranger questet er lett å misse og etter navnet er det også enkelt å blande det sammen med et par andre stranger quests. Du ser ikke disse questene på kartet heller før du er helt i nærheten, så du må reise litt rundt. Men du kan starte questet ved å dra til byen like sør for casa madruga. Tror nok ikke du har tatt det. Er riktignok mange bugs i spillet, men har aldri hørt om denne før. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har endelig fått tid til å spille RDR, men må si det var litt skuffende. Dette er egentlig ingenting annet enn GTA IV med hester og andre omgivelser. At det noen få minispill og og forhåndsprogrammerte hendelser her og der forsvarer ikke at spillet skal få 10/10, når faktisk GTA IV fikk 9/10 og er blitt veldig gammelt i forhold til RDR. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Akkurat det stranger questet er lett å misse og etter navnet er det også enkelt å blande det sammen med et par andre stranger quests. Du ser ikke disse questene på kartet heller før du er helt i nærheten, så du må reise litt rundt. Men du kan starte questet ved å dra til byen like sør for casa madruga. Tror nok ikke du har tatt det. Er riktignok mange bugs i spillet, men har aldri hørt om denne før. Ok takk. Skal prøve dette når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
d4fF Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har endelig fått tid til å spille RDR, men må si det var litt skuffende. Dette er egentlig ingenting annet enn GTA IV med hester og andre omgivelser. At det noen få minispill og og forhåndsprogrammerte hendelser her og der forsvarer ikke at spillet skal få 10/10, når faktisk GTA IV fikk 9/10 og er blitt veldig gammelt i forhold til RDR. Det er bare folk med urealistiske forventninger som klarer det kunststykket å bli skuffet av dette spillet. Dette spillet har jo hele tiden blitt omtalt som "Grand Theft Horse"... så når du sier at det er helt likt? JA... det som var meningen også... Rockstar sitt sandboks-konsept har vært en suksessfaktor siden GTA3. De forandrer ikke den. De bare tweaker den for å gjøre den bittelitt bedre. Min mening er at dette spillet pisser på GTAIV. Ikke fordi GTAIV er et dårlig spill; det er det ikke, men fordi GTA-konseptet begynner å bli en del oppbrukt syntes jeg. Jeg fikk aldri "Vice city" eller "San Andreas"-feelen som jeg fikk når jeg spilte disse spillene. GTAIV engasjerte meg aldri. Jeg runda det heller aldri pga dette. Med Red Dead Redemption så har Rockstar endelig fått et bra kampsystem til sandboksene sine. Å gjøre gang hideouts er morro. Husker fortsatt med gru det jævlig varehuset i Las Venturas (GTA:SA). Utviklingen begynte med GTAIV, men nå er den perfeksjonert syntes jeg. Challenges er også digg, jeg har spesielt hatt det morro med Sharpshooter og Master Hunter. Plukke blomster skaper en del mareritt hos meg (jeg har spilt world of warcraft) så det ble aldri en hit Outfits, og vanskeligheten med å få de, gjør det også veldig fengende. Historien fenget også en del, slutten var spesiell. Følte med karakterene for å si det sånn. Brutalt. Hester >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Biler. Basta. Liar's Dice! <3 Det beste tilslutt: Det jeg koste meg mest med i RDR er "random-eventen" der en kvinne er i "nød". Spilleren blir så ambusha av 5 bandidoer. Jeg spiller en good-guy, men liker veldig lite å bli lurt. Hver gang dette skjer tar jeg alltid og hogtier kvinnfolket... for så å la hun bli overkjørt av nærmeste tog. Fantastisk... Nå ble dette litt mer enn bare et svar til deg ^Th0mas^, men konklusjonen er at dette spillet er, i mine øyne, så fantastisk mye bedre enn GTAIV. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Bare det at man ikke hadde mobiltelefoner i ville vesten som Rockstar kunne ødelegge nok et spill med er grunn nok til at dette gruser GTA 4. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Tog-drap skuffet meg. Man bygger det opp på en brutal måte, der man hogtie'r en person, slenger han/henne på hesten, rir ut i ødemarken og legger dem på sporet mens man ler ondt for seg selv. Så kommer toget, berører personen, det sier "plopp", spruter ketchup, og personen er borte. Toget kjører upåvirket videre. EDIT: Leif. Endret 2. juni 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ble litt skuffa av hogtied + tog selv. Satt og venta på et show uten like omtrent Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Virker som om replikkene mellom to eller flere folk blir avbrutt når man hopper med hesten.. merkelig. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Mulig dette er besvart i tråden tidliger, men hvordan drar man egentlig folk etter hesten? Trodde dette skulle være mulig ... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ri på hesten, kast lasso på en idiot, hold inne L2, og ri videre Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er meningen med gun duel å sikte på personen og pepre på skuddknappen? I så fall suger jeg å tappe. Taper konsekvent hele tiden. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Man bare sitter på hesten og kaster en lasso på vedkommende og bare sitter på hesten... Ikke gå av hesten altså.. Edit: Holde inne left trigger (L2) Endret 2. juni 2010 av simentp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er meningen med gun duel å sikte på personen og pepre på skuddknappen? I så fall suger jeg å tappe. Taper konsekvent hele tiden. Jeg har tapt en duel og da kjørte jeg den versjonen, så nei ikke riktig. Vent til siktet blir lite og hvit før du trekker av og prøv å treff bryst/hode for mer skade, da taper du stort sett aldri Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Bare det at man ikke hadde mobiltelefoner i ville vesten som Rockstar kunne ødelegge nok et spill med er grunn nok til at dette gruser GTA 4. Er ikke eneste grunnen men helt klart en sterk årsak til at jeg ga opp GTA4. RDR er helt klart et mye bedre spill enn GTA4 synes jeg og fortjener uten tvil de gode anmeldelsene de har fått. Lenke til kommentar
asad Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Det jeg sliter med nå er å finne skunker. De er jo ikke å finne noen steder :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå