Gå til innhold

Red Dead Redemption-tråden

CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det mulig å drepe en bjørn med bare hender? er det isåfal noen teknik man børr bruke?

:)

Bump!

Prøv å skyt bjørnen helt til den har så lite liv at den bare tåler et slag? Gjorde dette med kniv, men veit ikke om det funker med bare never.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Tror ikke det, tror den bare står bak deg og venter til du er ferdig og flå den, slik jeg har opplevd det..

Dessuten så hender det at de dreper hesten din mens du flår et dyr. Dvs. det skjer rimelig ofte etter min erfaring. Virker som om alt reloades når man flår et dyr, for ofte ser jeg en bjørn to meter unda mens jeg flår, og når jeg er ferdig er den borte. Av og til omvendt...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Faen, tror nettopp jeg leste en major spoiler i denne tråden. Skal ikke klandre den som skrev det, for det sto i spoilertag, men heller min "åpne spoileren"-refleks. Uff.

Tipper det er samme spoiler jeg har gått rundt med en ekkel følelse om i hele dag. Skumleste litt i tråden før skolen. Tilfeldigvis kom en spoiler (som jeg ellers aldri leser i denne tråden) som jeg klarte å lese i sin helhet. Fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar

Var en morder som prøvde å drepe en dame med kniv i byen, så tok å drepte slik at hun ble reddet. Deretter var det en som begynte å skyte meg, så jeg drepte han i tillegg, fikk da respekt fra byen og penger hvis jeg husker riktig. Men så løpte et vitne til Sherifen, så jeg ble kriminell :S Er dette en bug eller ?

Lenke til kommentar

Det er så altfor lett å åpne spoilere synes jeg. Klarer ikke å holde meg unna.

Men har klart det i denne tråden da. Har ikke kommet spesielt langt ettersom jeg gjør så mye sideoppdrag

Det burde vært påbudt å legge ekstra informasjon i alle spoilere, som vises over den (type "Dette er en spoiler for de som har kommet så og så langt ut i spillet), så man tenker seg litt ekstra om. Mulig man også burde vært litt strengere på "misbruk" av dem, de brukes jo over alt til å gjemme smiley's, ekstra kommentarer osv.

Lenke til kommentar

Faen, tror nettopp jeg leste en major spoiler i denne tråden. Skal ikke klandre den som skrev det, for det sto i spoilertag, men heller min "åpne spoileren"-refleks. Uff.

Tipper det er samme spoiler jeg har gått rundt med en ekkel følelse om i hele dag. Skumleste litt i tråden før skolen. Tilfeldigvis kom en spoiler (som jeg ellers aldri leser i denne tråden) som jeg klarte å lese i sin helhet. Fryktelig irriterende.

Tro det eller ei, men det ser ut til at den spoileren greide å ta oss alle tre. :p

Lenke til kommentar

Tro det eller ei, men det ser ut til at den spoileren greide å ta oss alle tre. :p

4

Endret av simentp
Lenke til kommentar

Om det var meningen å få oss til å gå på det der klarte du det nesten. Musa hadde akkurat berørt "Klikk for å se spoiler..." før jeg fant ut hva jeg diskuterte i tråden. :p

Kan vi ikke ha en "regel" om innholdsbeskrivelse i forkant av spoileren? Kan være at folk kan svare på spørsmålene i spoilerene, siden det gjelder noe de allerede har spilt igjennom. Med en gang jeg ser en spoiler uten info om innholdet er jeg automatisk nektet å vite hva som står der.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså.

Indeed...Jeg klarte såvidt å vinne en runde ved å bare satse 1$, men det også var helt tilfeldig. Mens de andre spillene faktisk er temmelig artig (poker er jo win, og liar's dice er konge), er hestesko mer irriterende

Hva er egentlig poenget med disse teleporteringsgriene i multiplayer? Det er jo ikke mulig å bruke dem, ettersom det er fjorten folk som camper ved hver som dreper deg om du prøver å bruke den...

Jeg skjønte ikke bæra av liars dice først jeg og er fortsatt ikke sikker på om jeg har skjønt det. Så jeg syns det er no drit :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...