d4fF Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Alle må forlate bordet, er i hvertfall sånn som jeg har skjønt det man må altså robbe de for chips... ser ut som en umulig oppgave for meg gitt... :/ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Jeg hadde som sagt $4500 eller noe når jeg hoppet til Mexico, men når jeg "landet" så var bounty'en borte, men dukket opp igjen når jeg var tilbake i West Elizabeth, så lurer på om den er ulik på forskjellig side av elven? Ikke godt å si Så vidt jeg husker så har man en amerikansk bounty og en meksikansk bounty. Hvis du går inn på statistikksiden så kan du se hvor store de er. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Alle må forlate bordet, er i hvertfall sånn som jeg har skjønt det man må altså robbe de for chips... ser ut som en umulig oppgave for meg gitt... :/ Spill safe, men høyt! Alltid bli med å se floppen og fold om du ikke har noe annet enn høye par eller bedre. Som regel vil de prøve å bløffe såpass ofte at om du kun spiller gode kort og satser høyt på disse går det som regel kjapt å tømme bordet. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja. Som jeg skrev ovenfor, hadde jeg en bounty på $300 i USA, og $2500 i Mexico. Du kan se på "stats" hvor mye du har i de forskjellige landene. Men da jeg ble drept, sjekket jeg innpå stats. Der sto det fortsatt at jeg hadde en bounty på $300 i USA, men $0 i Mexico. Så den hadde forsvunnet. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 er det mulig å drepe en bjørn med bare hender? er det isåfal noen teknik man børr bruke? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja. Som jeg skrev ovenfor, hadde jeg en bounty på $300 i USA, og $2500 i Mexico. Du kan se på "stats" hvor mye du har i de forskjellige landene. Men da jeg ble drept, sjekket jeg innpå stats. Der sto det fortsatt at jeg hadde en bounty på $300 i USA, men $0 i Mexico. Så den hadde forsvunnet. Hadde du lagret fremgangen din i spillet etter å ha fått $2500 i bounty i Mexico? Spillet laster forrige save når du dør. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Ja. Som jeg skrev ovenfor, hadde jeg en bounty på $300 i USA, og $2500 i Mexico. Du kan se på "stats" hvor mye du har i de forskjellige landene. Men da jeg ble drept, sjekket jeg innpå stats. Der sto det fortsatt at jeg hadde en bounty på $300 i USA, men $0 i Mexico. Så den hadde forsvunnet. Hadde du lagret fremgangen din i spillet etter å ha fått $2500 i bounty i Mexico? Spillet laster forrige save når du dør. Lagret når jeg hadde ca £2000. Så det var litt merkelig alt jeg skulle miste alt, og ikke bare $500 :S Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som blir med i en Posse i kveld? På PS3, isåfall bare å legge meg til.. Selvinus is da name Lenke til kommentar
Erav Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Husk at når du dør, loader den ikke sist gang du savet, men du respawner i huset ditt somregel og du får da en autosave. Konsollen din vil alltid hente ut den nyeste saven når du starter spillet igjen. Og ikke nødvendigvis når du dør. Hadde blitt teit om du hadde savet med bounty, og når de drepte deg, spawner du med samma bounty. Da er du jo fanget i en ond sirkel. Nå kan det hende jeg har lest feil av posten til stigah & qoutene der. Men jeg er trøtt og sliten etter en hard dag på skolen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Noen som vet hvor lenge Casa Madrugada forblir en spøkelsesby etter De Santa's Downfall missionet? Trenger folk i baren som spiller Liars Dice så jeg kan få fullført outfiten :/ Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trodde da spøkelsesbyene forble spøkelsesbyer hel til man startet på nytt jeg. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Noen som vet hvor lenge Casa Madrugada forblir en spøkelsesby etter De Santa's Downfall missionet? Trenger folk i baren som spiller Liars Dice så jeg kan få fullført outfiten :/ Husker ikke hvor lenge, men jeg sleit lenge med det samme. Mener det var et eller annet jeg gjorde som satt igang byen igjen, men kan ikke komme på hva. Ihvertfall kom bartenderen tilbake etter et par dagers spilling, og tok en save etter det og alt var back to normal. Men som sagt, det kan nok ta et par (virkelige) dager. Edit: Pass på å markere det du må gjøre på kartet (X i outfit-menyen om du spiller på 360). Mener det fikk opp farten, slik at byen kom igang igjen. Hadde vært teit om spillet markerte området du må til, og det likevel ikke skjer noe der. Endret 1. juni 2010 av Dellers Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Trodde da spøkelsesbyene forble spøkelsesbyer hel til man startet på nytt jeg. Da ville det jo vært merkelig man ikke fikk en advarsel om at man ville ødelegge for å kunne få 100% om du tok et mission. Husker ikke hvor lenge, men jeg sleit lenge med det samme. Mener det var et eller annet jeg gjorde som satt igang byen igjen, men kan ikke komme på hva. Ihvertfall kom bartenderen tilbake etter et par dagers spilling, og tok en save etter det og alt var back to normal. Men som sagt, det kan nok ta et par (virkelige) dager. Edit: Pass på å markere det du må gjøre på kartet (X i outfit-menyen om du spiller på 360). Mener det fikk opp farten, slik at byen kom igang igjen. Hadde vært teit om spillet markerte området du må til, og det likevel ikke skjer noe der. Har ikke brukt denne track funksjonen på outfitene, men det skal jeg faktisk prøve. Fikk høre 5 dager i spillet, men har ventet så lenge uten at det er noen tegn til befolkning. Takk for tipset Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Flere som har opplevd at karakteren fryser når man skal save? Han ble bare stående og kikke, og jeg kunne ikke gjøre annet enn å se på en evig cutscene av ham som står stille, og alt mulig rundt gikk som normalt... Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tok og bestilte LE-editon til 360 på CDON i dag, dette spillet ser jo rett og slett fantastisk ut Men hvor stor er verden iforhold til GTAIV, og er kontroll og fysikk likt GTAIV? Endret 1. juni 2010 av Hunter147 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kan noen forklare meg Gun Duel? Jeg har ikke gjort det siden starten av spillet og husker ingen ting. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Kan noen forklare meg Gun Duel? Jeg har ikke gjort det siden starten av spillet og husker ingen ting. En liten guide til duellering: - Vent til "Draw!" står på skjermen - det er juks å starte før motstanderen. - Poengsystemet er de målerne på høyre side av skjermen, din og motstanderens. - Målet med duellen er å fylle opp måleren sin mer enn motstanderen. - Jo bedre du treffer motstanderen (hode, hjerte, pung, disarme osv) scorer høyere og gir deg en større andel på måleren. - Trykk når siktekorset er lite og hvitt = mer presist enn stort og rødt. - Når tiden er omme er det den med høyest bar som vinner duellen uavhengig av om du har spamma 6 skudd på 1 sekund. Jeg har ikke kommet lenger enn Mexico, men har vunnet nesten alle duellene med 1 eller 2 skudd. Har vært et par dueller der jeg har vært fly forbanna på motstanderen og tømt alt jeg har i skallen dems, da.. Legger til et par ting. Hvis du drar R-stikka nedover før du trekker vil du starte med hånda nærmere pistolen noe som gir mer tid til å plassere skuddene. Hvis du trekker pistolen før du ser "DRAW" på skjermen vil du få mindre treffsikkerhet. Hvis du skyter pistolen ut av hånda på motstanderen (funker ikke på dueller som er påtvunget i missions) får du insta win pluss fame og honor. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Akkurat ferdig med den villeste Grizzly jakta til dags dato i RDR er jeg rimelig sikker på Var på en åpen plass oppe i Tall Trees, fant en bjørn, fant to til som jaktet på en fyr, så satte moroa igang kan man si. Det var så mye bjør at til slutt så gikk jeg tom for rifle og hagle ammo og da turte jeg ikke mer, jeg fikk flådd 33 stykker og enda så var det sikker 10-15 bjørn jeg ikke fikk gjort noe med, det var tre til som jaktet på meg og jeg sto igjen med pistol/revolver så dag turte jeg ikke noe mer siden jeg ikke hadde lagret og løp som helvete mens jeg plystret på hesten min sånn at jeg kunne komme meg unna. De gjorde ikke annet enn å spawne rundt meg helt vilt Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Er det noen farlige dyr som er artige å jakte på i Mexico? Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Kan man bli drept av f.eks. bjørn eller andre dyr mens man står og flår et dødt dyr? Endret 1. juni 2010 av stresslessen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå