1-600-DOCTORB Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg har limited edition, og dermed unlocket warhorse men etter jeg unlocket den og mange lange rideturer med den så har jeg fremdeles ikke klart å økt noen tilltt til hesten slik at stanimaen økte som den gjorde på de andre hestene, noen som kan hjelpe meg? Jeg har limited edition, og dermed unlocket warhorse men etter jeg unlocket den og mange lange rideturer med den så har jeg fremdeles ikke klart å økt noen tilltt til hesten slik at stanimaen økte som den gjorde på de andre hestene, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
FireStorm-C4 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Fy fan jeg lo http://www.youtube.com/watch?v=l2r8S4uke34&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Manken Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noen som veit om noen som selger RDR til PS3 i drammens eller -asker-området? Lenke til kommentar
FireStorm-C4 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Noen som veit om noen som selger RDR til PS3 i drammens eller -asker-området? Ring platekompaniet. Tror det fikk inn et parti idag Lenke til kommentar
Manken Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har ringt både platekompaniet drammen og platekompaniet på sandvika storsenter uten særlig hell. Begge var tydeligvis utsolgt Hvis noen andre veit noe så er det bare å spytte ut! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså. Indeed...Jeg klarte såvidt å vinne en runde ved å bare satse 1$, men det også var helt tilfeldig. Mens de andre spillene faktisk er temmelig artig (poker er jo win, og liar's dice er konge), er hestesko mer irriterende Hva er egentlig poenget med disse teleporteringsgriene i multiplayer? Det er jo ikke mulig å bruke dem, ettersom det er fjorten folk som camper ved hver som dreper deg om du prøver å bruke den... Endret 31. mai 2010 av Dellers Lenke til kommentar
D02 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 har nå fått LE, men det står at koden er brukt. broren min brukte koden på sin ps3 bruker(samme ps3) er da koden bruktopp og funker den da ikke på min bruker, eller hvordan er det? jeg finner ikke hesten.hvor finner jeg den? trodde det var inne på select.... :/ hvor mange klær kan man låseopp når man ikke har LE og hvor mange kan man låseopp med?(mener jeg har lest at det blir flere) takker for svar. finner bare ikke hvor søkegreia er(noen sa man kan søke i bare dette forumet) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten. fy søren så iriterende. da er den jo ubrukelig. fik jo sangene, men de var jo ikke noe spesielt... Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da var jeg endelig ferdig med main story. Elska slutten uten at jeg skal skrive noe mer av hensyn til de som ikke er ferdige ennå. Har 89% completion nå, så da er det vel bare å gå for 100. Er jo ganske greit i dette spillet i forhold til GTA. Du vil jo faktisk gjøre de forskjellige tingene istedet for å pine deg til å skyte en hel haug med duer etc. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten. fy søren så iriterende. da er den jo ubrukelig. fik jo sangene, men de var jo ikke noe spesielt... noen som vet om det går ann å deaktivere koden så jeg kan få brukt den eller er nå de 100 kr borte? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten. fy søren så iriterende. da er den jo ubrukelig. fik jo sangene, men de var jo ikke noe spesielt... noen som vet om det går ann å deaktivere koden så jeg kan få brukt den eller er nå de 100 kr borte? Tviler på at det går an å deaktivere. Sorry, men sier seg nesten selv at det ikke går an å bruke en slik kode to ganger. Da kunne jo folk bare delt kodene sine på internett og slike begrensede utgaver ville være uten verdi. Tror ikke du har noe du skulle ha sagt her dessverre ... Kanskje broren din kan gi deg den 100-lappen, siden det er han som har fått ekstrastæsjet Lenke til kommentar
D02 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Tror koden bare funker på en bruker om ikke jeg husker feil, også får du bare en outfit, Deadly Assassin outfiten. fy søren så iriterende. da er den jo ubrukelig. fik jo sangene, men de var jo ikke noe spesielt... noen som vet om det går ann å deaktivere koden så jeg kan få brukt den eller er nå de 100 kr borte? Tviler på at det går an å deaktivere. Sorry, men sier seg nesten selv at det ikke går an å bruke en slik kode to ganger. Da kunne jo folk bare delt kodene sine på internett og slike begrensede utgaver ville være uten verdi. Tror ikke du har noe du skulle ha sagt her dessverre ... Kanskje broren din kan gi deg den 100-lappen, siden det er han som har fått ekstrastæsjet sier seg selv ja, men tengte at det er lit rart at det ikke funker over alles ps3 konto(samme ps3) for hvis man er flere på en ps3 så spleiser man ofte på spill og da burde alle kunne bruke det. (tenkte jeg da) men det er ikke verdensundergang Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Horseshoes kan faen meg brenne et varmt sted. Spilt det i snart 2 timer til sammen uten å ha klart å få den på den forbanna stolpen. Latterlige mongospill altså. Haha. Vinner hver gang jeg Husk å sikte før du kaster, og så er det bare å gjøre samme bevegelsen med tommelen hver gang. Men det er kanskje lettere sagt enn gjort. Husker jeg slet med håndbak i GTA: TLAD fordi jeg ikke greide å bevege stikka raskt nok, men kompisen min eide i det. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Da har jeg endelig fått fatt i dette herlig spillet. Lefdal molde= 399kr med collect@store Gleder meg, snx i morgen tidlig Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Håper jeg kan stole på spaceworld. Det stod at de hadde 50+ på lager så jeg bestilte derfra i går kveld. Fant ikke spillet noe annet sted. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Har nå lett etter RDR LE på alle mulige norske nettbutikker, men INGEN har på lager PS3 Btw. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 kan man se hvor mye penger motstandern har ved å se på sjetonger i poker? Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Hvorfor er det så stor forskjell på nivået på duellantene i Mexico og i Amerika. Opplevde faktisk å tape i Mexico, noe jeg aldri gjorde i Amerika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå